Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Mvek:
musí se v tunelu svítit (no to asi jo, ale tím, jak tu není třeba svítit ve dne, tak na to právě člověk zapomene
Co ti brani svitit furt, jak v Cesku? |
|
|
|
| Mvek: Moc to resis :-) Jedine, co potrebujes vedet je rakouska nutnost mit tolik vest v aute, kolik je tam lidi.
A prirozene dalnicni znamky, ktere jsou k sehnani v UAMK na Pankraci. |
|
|
|
| Teda já nevím, mně to zase taková sranda jen tak si vyjet autem do sousedních zemí Evropy nepřijde. Až za volantem člověk zjistí, jaké znalosti nuancí mu chybí. Mnohé z nich těžko někdo bude kontrolovat (to bych se v takové situaci musel dostat do nehody), ale některé už by mohl.
Např. jsem teď v Německu (Sasko) přemýšlel nad:
- před a na přejezdu se má jet jak rychle
- musí se v tunelu svítit (no to asi jo, ale tím, jak tu není třeba svítit ve dne, tak na to právě člověk zapomene, tak by čekal upozornění modrou značkou)
- má bus MHD přednost při výjezdu ze zastávky?
Co mě trochu zaskčilo, jak často tu mají ukončení omezení rychlosti třeba pár desítek metrů za křižovatkou. Ale také jsem tu v obci viděl nejvyšší rychlost 50, na mnoha místech. Takže to možná vše je jen připomenutí/upozornění a opravdu jinak platnost značky končí křižovatkou jako u nás.
Na druhou stranu tu jsou Němci posedlí omezením na 30 km/hod, to je za trest. Tolik jsem toho na dvojku nenajezdil snad za život, jako za poslední týden, kdy jsme tu párkrát kolem na výlety popojeli (ono to často ve dvou vyjde levněji než jízdenky VVO). A často chybí značka konce obce. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Už vás vidím na Flightradar24.com. Místo IS si prohlédnete Íránskou islámskou republiku... -) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Tak to přeji příjemný zbytek letu a vůbec šťastnou cestu... -) Pokud vím, donedávna skutečně létali i nad Mosulem, když už byl pod kontrolou IS, ale někdy po sestřelení malajského letadla nad Ukrajinou lety odklonili, takže v tomto můžeš být klidný... Internet můžeš používat i na vlastním zařízení? |
|
|
|
| Zdravim z paluby A380-800 Fly Emirates let EK52 Munchen - Dubai. Ani jsem nejak netusil, ze se uz da ve vzduchu internetit :-) Aktualne jsem nekde nad Cesrnym morem vstric Islamskemu statu.. |
|
|
|
| Telemach: "zajíždění do Motola u všech souprav by bylo lepší" Nelze. Nemocnice Motol není konstruovaná jako konečná a metra by se tam nestačila otáčet. |
|
|
|
| Jinak jsem asi moc poctivý blbec, ale já stejně jezdím víc max o těch 10 (výjimkou je při spěchání a určitých okolností právě nějaká ta 1. třídy ala kolínská, kde se občas rozjedu i na 110-120 na kousek).
Na druhou stranou ve Feldě přes 140 peněžence fakt nesvědčí:-), obecně radši jezdím úspornějších 110-120. |
|
|
|
| Yakuzza:
Mnohem víc bych ocenil, kdyby něco udělali s 90 km/h na některých silnicích I. třídy, kde by byla ideálně 110 nebo 120.
Na jiném zpravodajském webu napsali, že právě i k tomuto díky dnešnímu hlasování dojde. Ale tak stejně uvidíme, jestli to projde Senátem, než opravdu bude jasné, co kdy bude platit. |
|
|
|
| Yakuzza:
Mnohem víc bych ocenil, kdyby něco udělali s 90 km/h na některých silnicích I. třídy, kde by byla ideálně 110 nebo 120.
Tak, tak. Spousta úseků má trasování ještě z časů, kdy rychlost byla oficiálně neomezená (jako že jo, k omezování se přistoupilo až v reakci na ropnou krizi) a je to na nich vidět a je doslova hřích na nich jet jen 90 km/h.
Na straně druhé, je tu spousta úseků, kde je sice "lege artis" 90, ale v reálu se tam člověk bojí jet 60 (což ovšem místním nevadí v závodech na téma "kdo na tom krchově bude první" - bohužel se s nimi občas "sveze" i někdo zcela nevinný). |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Ano a zároveň jej zas zvedli o 20 km/h. Supr, takže teď bude legál jezdit 170, už vidím ty blbečky ve dvanáct let starých Ochcávkách.
Mnohem víc bych ocenil, kdyby něco udělali s 90 km/h na některých silnicích I. třídy, kde by byla ideálně 110 nebo 120. |
|
|
|
| Yakuzza: Čímž legalizovali existující stav. |
|
|
|
| Mvek:
Lidé již nebudou muset v metru A přestupovat na Dejvické a všechny soupravy pojedou minimálně na Petřiny.
Ono je to logické, sice z toho moc nadšený nejsem (celkem pochopitelně), ale zas na straně druhé, alespoň nebudou soupravy od Motola tak strašně nacvaknuté.
Otázky jsou tu dvě:
1. jak dlouho vydrží DPP nadšení to takto provozovat (některé podobné vstřícné úpravy v minulosti vydržely jen do prvních prázdnin)
2. jaký bude výsledný interval na trase A, cokoliv horšího než současné 3 minuty ve špičce je zadělávka na katastrofu |
|
|
|
| No, to je dobré rozhodnutí, ale zajíždění do Motola u všech souprav by bylo lepší. Dražší, ale lepší. U Depa Hostivař to má smysl, tady moc ne. |
|
|
|
| Praha - Lidé již nebudou muset v metru A přestupovat na Dejvické a všechny soupravy pojedou minimálně na Petřiny.
Nepravidelně budou vlaky jezdit pouze z Petřin do Motola, řekl náměstek primátorky Petr Dolínek (ČSSD). Praha se tak rozhodla po třech týdnech provozu nově prodlouženého úseku trasy metra A. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|