Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Doleva, doprava - a třeba i rovně

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 3063
Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :)

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1839 - 1858 / 3063Starší   Nejstarší

Yakuzza - 15. květen 2015 11:22sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
To mi připomíná, jak mi vždycky Invi v autě vypíná klimatizaci, protože to prej má děsnou spotřebu. Navíc když to má člověk delší dobu vypnuté a pak to zapne, vyline se ven neskutečný smrad a rovnou se to může odvézt na čištění.
Zephram - 15. květen 2015 11:03sipka
ZAMĚŘIT
Zephram
Hm, kolik benzínu žere permanentně rozsvícená žárovka v autě?
Řekněme 55 W, tj. 4.75 MJ za 24 hodin permanentního svícení. Spalné teplo benzínu je 33.6 MJ/l. A budou tam samozřejmě nějaké ztráty motor->alternátor->nabíjení, takže to bude ne jeden ale více litrů benzínu za týden. Ale zase člověk nesvítí 24 hodin denně.
Mvek - 14. květen 2015 17:26sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Telemachus Rhade: Do Rakouska se nechystám, tam by jim ta 17 let stará Felda mohla vadit tím spíš:-). V Německu je to problém jen do některých měst, kde mají omezený vjezd dle normy Euro na emise.
Měl jsem dojem, že vesty mají mít všichni i v Německu, každopádně už mám dvě. A já jako nějakou dobu před cestou prošel web ÚAMK/auto klubu. Také jsem si proto nechal dle doporučení podepsat cár papíru "plné moci", že mohu s cizím autem jezdit, když nejedu do zahraničí se svým.

Já si teď nemůžu vzpomenout na ještě několik konkrétních věcí, které mě opravdu vadily. Z těchto to bylo akorát to, že mě mate to ukončení rychlosti za křižovatkou, nebo ty železniční přejezdy, kdyby tam měřili.

(Svícení samozřejmě není problém, to je moje věc, že z principu a ekologických důvodů nechci svítit, když nemusím, a navíc nemám LEDky či jiné úsporné pro denní svícení, takže si to pak musím hlídat.)
Telemachus Rhade - 14. květen 2015 16:59sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek:
musí se v tunelu svítit (no to asi jo, ale tím, jak tu není třeba svítit ve dne, tak na to právě člověk zapomene

Co ti brani svitit furt, jak v Cesku?
Telemachus Rhade - 14. květen 2015 16:57sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek: Moc to resis :-) Jedine, co potrebujes vedet je rakouska nutnost mit tolik vest v aute, kolik je tam lidi.

A prirozene dalnicni znamky, ktere jsou k sehnani v UAMK na Pankraci.
Mvek - 14. květen 2015 15:49sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Teda já nevím, mně to zase taková sranda jen tak si vyjet autem do sousedních zemí Evropy nepřijde. Až za volantem člověk zjistí, jaké znalosti nuancí mu chybí. Mnohé z nich těžko někdo bude kontrolovat (to bych se v takové situaci musel dostat do nehody), ale některé už by mohl.

Např. jsem teď v Německu (Sasko) přemýšlel nad:
- před a na přejezdu se má jet jak rychle
- musí se v tunelu svítit (no to asi jo, ale tím, jak tu není třeba svítit ve dne, tak na to právě člověk zapomene, tak by čekal upozornění modrou značkou)
- má bus MHD přednost při výjezdu ze zastávky?

Co mě trochu zaskčilo, jak často tu mají ukončení omezení rychlosti třeba pár desítek metrů za křižovatkou. Ale také jsem tu v obci viděl nejvyšší rychlost 50, na mnoha místech. Takže to možná vše je jen připomenutí/upozornění a opravdu jinak platnost značky končí křižovatkou jako u nás.

Na druhou stranu tu jsou Němci posedlí omezením na 30 km/hod, to je za trest. Tolik jsem toho na dvojku nenajezdil snad za život, jako za poslední týden, kdy jsme tu párkrát kolem na výlety popojeli (ono to často ve dvou vyjde levněji než jízdenky VVO). A často chybí značka konce obce.
Mvek - 14. květen 2015 15:34sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Pozemstan:Šílené...
Pozemstan - 10. květen 2015 10:54sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
Zeman s Ficem jednal i o propojení Moravy a Váhu, ale nevím, jestli jste zaznamenali i tyto poněkud divoce až aprílově působící plány:

Hodonín má konkurovat Rotterdamu. Doplují do něj lodě až z Číny
V Hodoníně má vyrůst obří překladiště, chystá se investice za miliardu eur
Na stavbu obřího přístavu v Hodoníně si půjčíme, tvrdí investor
Přístav Hodonín za miliardu eur chce stavět firma s jedním jednatelem
Pozemstan - 03. květen 2015 00:13sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
Telemachus Rhade: Už vás vidím na Flightradar24.com. Místo IS si prohlédnete Íránskou islámskou republiku... -)
Pozemstan - 03. květen 2015 00:05sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
Telemachus Rhade: Tak to přeji příjemný zbytek letu a vůbec šťastnou cestu... -) Pokud vím, donedávna skutečně létali i nad Mosulem, když už byl pod kontrolou IS, ale někdy po sestřelení malajského letadla nad Ukrajinou lety odklonili, takže v tomto můžeš být klidný... Internet můžeš používat i na vlastním zařízení?
Telemachus Rhade - 02. květen 2015 23:53sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Zdravim z paluby A380-800 Fly Emirates let EK52 Munchen - Dubai. Ani jsem nejak netusil, ze se uz da ve vzduchu internetit :-) Aktualne jsem nekde nad Cesrnym morem vstric Islamskemu statu..
Pozemstan - 01. květen 2015 08:36sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
Možné zvýšení rychlosti na dálnicích Zeman vetuje
Marshall - 29. duben 2015 21:08sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Telemach: "zajíždění do Motola u všech souprav by bylo lepší" Nelze. Nemocnice Motol není konstruovaná jako konečná a metra by se tam nestačila otáčet.
Mvek - 29. duben 2015 14:55sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Jinak jsem asi moc poctivý blbec, ale já stejně jezdím víc max o těch 10 (výjimkou je při spěchání a určitých okolností právě nějaká ta 1. třídy ala kolínská, kde se občas rozjedu i na 110-120 na kousek).
Na druhou stranou ve Feldě přes 140 peněžence fakt nesvědčí:-), obecně radši jezdím úspornějších 110-120.
Mvek - 29. duben 2015 14:53sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Yakuzza:

Mnohem víc bych ocenil, kdyby něco udělali s 90 km/h na některých silnicích I. třídy, kde by byla ideálně 110 nebo 120.


Na jiném zpravodajském webu napsali, že právě i k tomuto díky dnešnímu hlasování dojde. Ale tak stejně uvidíme, jestli to projde Senátem, než opravdu bude jasné, co kdy bude platit.
AVip - 29. duben 2015 13:36sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Yakuzza:
Mnohem víc bych ocenil, kdyby něco udělali s 90 km/h na některých silnicích I. třídy, kde by byla ideálně 110 nebo 120.

Tak, tak. Spousta úseků má trasování ještě z časů, kdy rychlost byla oficiálně neomezená (jako že jo, k omezování se přistoupilo až v reakci na ropnou krizi) a je to na nich vidět a je doslova hřích na nich jet jen 90 km/h.

Na straně druhé, je tu spousta úseků, kde je sice "lege artis" 90, ale v reálu se tam člověk bojí jet 60 (což ovšem místním nevadí v závodech na téma "kdo na tom krchově bude první" - bohužel se s nimi občas "sveze" i někdo zcela nevinný).
Yakuzza - 29. duben 2015 13:20sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Telemachus Rhade: Ano a zároveň jej zas zvedli o 20 km/h. Supr, takže teď bude legál jezdit 170, už vidím ty blbečky ve dvanáct let starých Ochcávkách.

Mnohem víc bych ocenil, kdyby něco udělali s 90 km/h na některých silnicích I. třídy, kde by byla ideálně 110 nebo 120.
Telemachus Rhade - 29. duben 2015 13:12sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Yakuzza: Čímž legalizovali existující stav.
Yakuzza - 29. duben 2015 13:10sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Poslanci zvýšili rychlost jízdy na rovných úsecích dálnic na 150 k/h
AVip - 29. duben 2015 13:02sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek:
Lidé již nebudou muset v metru A přestupovat na Dejvické a všechny soupravy pojedou minimálně na Petřiny.

Ono je to logické, sice z toho moc nadšený nejsem (celkem pochopitelně), ale zas na straně druhé, alespoň nebudou soupravy od Motola tak strašně nacvaknuté.

Otázky jsou tu dvě:
1. jak dlouho vydrží DPP nadšení to takto provozovat (některé podobné vstřícné úpravy v minulosti vydržely jen do prvních prázdnin)
2. jaký bude výsledný interval na trase A, cokoliv horšího než současné 3 minuty ve špičce je zadělávka na katastrofu

Nejnovější   Novější 1839 - 1858 / 3063Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o