Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Dotaz ohledně Prahy - má smysl pokoušet se dostat na osmou ráno autem z Braníku na Vysočany (cca kolem metra Vysočany) nebo to rovnou raději vzít metrem či šal..tramvají? |
|
|
|
| Já bych řekl, že to byla lokální koncentrace :) I když statistiku neznám. Lidi pospíchají, jsou vystresovaní a hlavně nepřemýšlí. Já si třeba nedokážu představit, že bych některé dny jezdil s práce autem. |
|
|
|
| A myslím, že oba byli chlapi:-). |
|
|
|
| Mám jen takové "štěstí", nebo jezdí víc blbnoucích řidičů?
Za poslední cca dva týdny (což znamená 4-6 jízd, byť naposledy i větší část po městě) jsem viděl asi tři případy totálního blbnutí, a přitom víceméně v klidové situaci.
Nejvíc mě dostaly dvě mininehody, kdy ve stojící koloně aut před semafory (navíc na rovině nebo do mírného kopečku) se najednou jeden řidič rozjede a drcne do před ním stojícího. V jednom případě to bylo opravdu jen šťouchnutí, že se možná nepromáčkla ani SPZ.
Ve druhém případě si myslím ten viník rozbil rámeček SPZky nebo i kus nárazníku či co plastového se tam rozstříklo, o kouli dodávky před ním.
Jako nabourat do někoho ve stojící koloně, až po nějaké chvíli, co v ní stojím taky (a není to opomenutí brzdy a sjetí samovolně), to je umění. |
|
|
|
| Mvek: Hm, zpětně to zní, že kolega jezdí po kanclu:-), ne to jen výjimečně od výtahu... |
|
|
|
| V práci kolega jezdí na skládacím kole, které vypadá díky průměru kol taky komicky jako dětské kolo, na kterém vytáhneš řídítka a sedadlo. |
|
|
|
| Koloběžka vs. kolo, no, v Praze musíš mít koloběžku pomalu o velikosti toho kola, aby se to dalo jet. S malými kolečky je to o držku a rovnou můžeš jít pěšky, ověřeno v praxi. Takový mezistupeň mezi nima je skládačka. |
|
|
|
| To nevím, tehdy jsem se ve městech prakticky nepohyboval. Nicméně nárůst "jezdců" na koloběžkách pozoruji hlavně v posledním roce (ve srovnání s předchozími obdobími). |
|
|
|
| A nebyl prave ten boom kolobezek nekdy tak pred 15 lety? To mi prislo, ze na tom dost jezdili i dospeli. |
|
|
|
| Mirak: Chápu, na druhou stranu se to celkem masivně rozšiřuje, takže časem asi tyto stereotypy vymizí (snad) :-) |
|
|
|
| kapitan Pike: No, nevim, vzdycky mi prijde, ze na lidi nad 15 let jezdici na kolobezce je takovy smutny pohled :)
Proti argumenzum ale tezko neco namitat :) |
|
|
|
| Yakuzza: Ty ses evidentně v 15T vsedě moc mnenajezdil :) Ta kluznost sedaček je tam někde na hranici rozbití čela/zubů.
Seven: Minimálně nové ForCity, se žlutým čelem, už dřevo mít nebude. |
|
|
|
| Já tedy (naprosto bez nadsázky) uvažuju o nákupu koloběžky, protože cestování MHD je docela za trest a dojíždění autem do práce znamená dvacetiminutové kroužení v rámci hledání parkovacího místa (pokud tedy člověk nejezdí do práce na sedmou). Na kole do práce jezdit nechci, protože z principu nepovažuji kolo za vhodný prostředek pro cestování po městě (z mnoha celkem zřejmých důvodů). |
|
|
|
| Yakuzza: To mi opet pripomnelo, jak tu Razer nekde psal neco v tom smyslu, ze neni z cukru a rukavice do MHD nenosi :) |
|
|
|
| A vůbec, kloužou i ty tyče, kterých se člověk drží, když stojí. Napsal bych stížnost. |
|
|
|
| Mvek: Clovek by nekdy neveril, ze je ti teprve kolem tricitky :) |
|
|
|
| Mvek: Coz se konec koncu deje denne. |
|
|
|
| I já kloužu a sedával jsem si často, když jsem jezdil po odučeném kroužku kolem osmé domů, navíc často zatahujícími soupravami.
Zatímco otlačený zadek je prostě nepohodlí, klouzání ohrožuje zdraví, až to nějaký tramvaják vezme zostra, nebo mu pod kola někdo skočí a on to bude muset zadupnout. |
|
|
|
| Tady to už je jak na dopraváckém fóru, kde je největší starostí šotoušů, nakolik jim klouže prdel. Já se jenom divím, že mají možnost to vůbec otestovat, v MHD si sednu jednou za uherský rok. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|