Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Sedí u počítače a mají tam Google Maps. To, že tam nejsou schopní nic najít, je věc druhá. |
|
|
|
| nadiktovala sem jim adresu policejní stanice co tam je, a stejně nás nakonec hledal řidič kdoví kde |
|
|
|
| podle mě u google nesedí,to by se neptali jako kokoti "já nevím, kde na náměstí v Kunraticích je kostel nebo jahoďárna" :D |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
Jedno XC nestačí! :)
:-D
To zase budou humory s pologramotnými kaštany... a hlavně se zmatenými turisty (ne, že by jih Prahy byla nějaká extra destinace, ale koleje si rády přivydělávají přes léto hotelovým provozem). |
|
|
|
| Jedno XC nestačí! :)
|
|
|
|
| No oni podle mě sedí právě u Googlu. Problém je, že jsou instruovaní brát jenom ty adresy, ač taxikáři sami pak říkají, že to je blbost. |
|
|
|
| po včerejší zkušenosti s taxikářskou společností mě napadlo, jak to, že ještě pořád bazírují na adresách s čísly popisnými a neumí vyslat auto i na objednávku podle jména zastávek a podobných význačných věcí |
|
|
|
| Mvek: Yap, to je ono. Tak psal jsem "na" Štrbě :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Jo ty myslíš tenhle hotel Solisko?
Zmátlo mě tvé "na Štrbě", protože Štrba je vesnička dole pod kopcem na konci zubačky.
Škoda jen, že to euro má furt tak nevýhodný kurz... |
|
|
|
| Mvek: Solisko. Od parkoviště doleva a cca 500m na břehu. |
|
|
|
| Jinak teda sorry, asi to patřilo spíš vedle, jen se mi to spojilo s tou cestou, a tedy dopravou...
Telemachus: Beru i tu Štrbu, pojedeme na výlet, nebo se tam můžeme svézt zubačkou apod., takže tip se hodí. |
|
|
|
| Mvek: Vím o skvělé restauraci přímo na Štrbě, ale cestou nic moc. Vím, že nám chutnalo v Rožnově, ale už netuším kde přesně. |
|
|
|
| Nemáte tip na dobrou restauraci na oběd (ale o víkendu) na trase Praha - Vysoké Tatry (Štrbské Pleso)? Ideálně nekde na Moravě nebo u hranic na Slovensku... Možná kvůli stavu D1 pojedeme přes Hradec a Olomouc, takže klidně v Olomouci...
Anebo taktéž nějakou cukrárnu nebo něco podobného, kde bychom si dali pauzu:-). |
|
|
|
| hustý, dopolední spoje třístovky čím dál tím častěji jsou dlouhé kloubáky |
|
|
|
| hm, já si pamatuju tu Karosu a Ikarusy |
|
|
|
| tak to jsem ještě mladý pískle, pamatuju si je tak nejdřív od poloviny :) |
|
|
|
| Mvek:
V článku je pak fotogalerie údajně všech hlavních typů autobusů,
Asi jo... :-)
706 RTO si pamatuju v provozu, ale že bych si pamatoval, jak se do nich přesně lezlo...
ŠM-11 byla klasika všech klasik futrál, navíc občas v Praze posilovaly venkovské "modré" autobusy, akorát teda jejich hlučnost byla nadnormativní, jednak kvůli dost často "vykloktaným" motorům a pak taky signalizace zavírání dvěří se nesla doslova na stovky metrů...
Karosy B 731 skutečně byly "endemicky" nasazovány na testy tam či onde od začátku 80. let (pamatuju si, že jsem jí jel už někdy z kraje 80. let - ale pak dlouho, dlouho nic), ale v ostrém provozu byly hromadně k vidění až od druhé poloviny/konce 80. let (to je mmch. častá chyba spousty retro filmů a seriálů, filmaři tam nacpou B 731, i když by tam měl být ŠM-11)
a Ikarusy byly taky unikum - jednak měl člověk pocit, že každou chvíli zdechnou a jednak v nich byla v zimě fakt zima, protože jejich topení spíš nefungovalo, než naopak (nemluvě o tom, že gumové "harmoniky" byly hodně často prodřené, takže do nich za deště teklo, to samozřejmě platí občas dodnes u ostatních kloubáků).
Myslím, že tam chybí některé pokusné prototypy z 90. let. |
|
|
|
| 90 let autobusů v Praze (tedy stálého provozu, první pokusy byly už v prvním desetiletí 20. století)
No, k nám, právě mezi Čechovým náměstím a Záběhlicemi jezdí linka i dnes. Před 15 lety 138, dnes 101. I když ani na jednom z těch míst nekončí.
V článku je pak fotogalerie údajně všech hlavních typů autobusů, které od té doby dodnes v Praze jezdily. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|