Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| čistě prakticky mi přijde matoucí, nazývat letiště, nádraží nebo autobusáky podle lidí a pak nechat cizince, aby bloudili městem - v tomhle sem zajedno s Číňanama: centrální vlakové nádraží, západní nádraží, Konfuciovo autobusové nádraží v Konfuciově čtvrti postavené kolem Konfuciově chrámu, Zhengzhouské letiště, Letiště Urumuči ....
takže Nádraží Florenc chápu, ale Havlovo letiště nebo Wintonovo nádraží je matoucí
úctu k památce významných osobností nejlépe prokážeme svými činy ve všedních dnech, ne v betonu, železu nebo matení lidí
the end |
|
|
|
| Mvek: Z logického hlediska neexistuje argument proti názvu Wintonovo. Naopak, narozdíl od letiště jsem v tomto případě pro. Nezvyk to pro mě bude v metru :) |
|
|
|
| Vlastně mám možná ještě jedno PROTI, a to že pak nebude sedět zastávka/stanice MHD. A název Praha Wintonovo hlavní nádraží je už asi dlouhý... |
|
|
|
| Návrh na přejmenování pražského hlavního nádraží na Wintonovo nádraží
Mno, sám jsem v rozpacích. Předně tedy článek říká, že oficiální název nyní je Praha hlavní nádraží, nádraží prezidenta Wilsona po vzoru Wilsonova nádraží za první republiky, původně se jmenujícího podle rakouského císaře.
Za mě PRO:
+ Wintonovo nádraží je logičtější než Havlovo letiště (které stále bojkotuji a budu tomu říka Ruzyně)
+ Wintonovo nádraží je krátký název (oproti tomu letišti)
+ Wintonovo a Wilsonovo jsou podobné názvy, takže v případě záměny se to dá lépe dešifrovat
PROTI:
- už by to byl třetí název
- Winton a Wilson jsou opravdu podobná jména, bude se to plést:-) |
|
|
|
| http://zpravy.aktualne.cz/regiony/praha/prestavba-nakladoveho-nadrazi-zizkov-by-vysla-na-2-miliardy/r~638abe3a23c811e5989d0025900fea04/ |
|
|
|
| Trocha "tlachů" o Nákladovém nádraží Žižkov - nic moc zajímavého, jen víceméně potvrzení toho, že se budova nemá bourat. A také obecná informace, že nádraží patřilo k nejmodernějším v těch 30. letech.
Nicméně jednak sám článek připouští, že vlastně není jasné, co se s nádražím přesně stane, jednak mi ani není jasné, o jak velkou část tedy jde, která má zůstat (jestli třeba podle té fotky by zůstala velká budova a ty dvoje koleje v jejím zákrytu a zbytek se přestavěl na čtvrť...). |
|
|
|
| popisné číslo pro jezírka?? :D
na ČR by měli kromě google map používat taky mapy.cz, tam mají aktuální zastávky
otázka je, jestli nemají nějakou dementní interní směrnici
XCčka od začátku vyzývají k trpělivost |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Jop... no ale zároveň to ukazuje, jak "srozumitelná" ta infografika je... |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
Po pečlivém prostudování obrázku zjistíte, že do centra jednou linky 3, zatíco nazpět jen jedna.
Zpatky na Jizak totiz nikdo nespecha.
|
|
|
|
| Po pečlivém prostudování obrázku zjistíte, že do centra jednou linky 3, zatíco nazpět jen jedna. |
|
|
|
| XC2 je nárazová záležitost a pojede jen ráno... spíš vidím jako možný zdroj zábavy v autobuse záměnu XC a XC1 někým, kdo pojede na Roztyly, ať už z jakéhokoliv směru.
A troufnu si tvrdit, že XC2 bude po ránu v protisměru vozit vzduch. |
|
|
|
| Seven: Stále tu jeden BUS přebývá... Možná, kdyby udělali pendl Roztyly - Kačerov a pak jedno XC až z toho Jižního Města (častý, velký), tak by to stačilo. Takhle v praxi stejně lidi pojedou tím, který není pro ně nejlepší, protože ho zrovna uvidí, zrovna přijede, nebo se zrovna do něj dostanou na té které stanici.
Aneb souhlasím s AVipem, že to bude akorát chaos. Dokonce bych ještě více pochopil, kdyby jezdil BUS Chodov - Roztyly - Kačerov, i když by na Chodově tedy bylo o zmatek navíc. |
|
|
|
| Tri jsou proto, ze XC jede normalne vsechny stanice metra. XC1 si to zkracuje a nezajizdi na Roztyly (coz je uprimne prdel sveta, je tam jen nejaky baumax nebo co a centrala T-mobilu) a XC2 je ranni express, protoze na Chodove je velke P+R, kde vsichni z prdeli jako Jesenice, Vestec a jine uzasne satelitni destinace, rano zaparkuji a jedou metrem do centra, takze je to poveze z Chodova rovnou na Budejarnu. |
|
|
|
| Pozemstan: Já vím, já jsem i u té J. M. už byl, ale neznal jsem název, teď jsem si to samozřejmě dohledal. |
|
|
|
| Telemachus Rhade:Mohl bys prosím dát do záhlaví odkaz: dopravniinfo.cz ?
Určitě na to jinak zase zapomenu, až budu zkoumat, kudy jet.
Yakuzza: Hezké... |
|
|
|
| Mvek: "existuje zastávka Jižní Město (jen Koleje J. M.)"
To je ovšem pro lidi směřující na koleje dost podstatný rozdíl. U kolejí se nachází zastávka Koleje Jižní Město (často ale autobus končí už na nedaleké zastávce Na Jelenách, odkud vede neoficiální pěšina, po dešti bahnitá), a hlavně Volha, popřípadě u budovy Volha, kterou tuším využívají zahraniční studenti, paradoxně zastávka U Kunratického lesa... -)
Zastávka Jižní Město je mnohem dál, vlastně až u metra Háje, přičemž nejkratší cestu ke kolejím ještě přehrazuje dálnice D1... Párkrát jsem v noci místo autobusu 511 zvolil za zvědavosti nebo netrpělivosti 505, ale i když jsem vystoupil ještě před konečnou, bloudění ke kolejím trvalo i přes hodinu... -) Předpokládám, že ale ve dne bude s těmi XC možnost vystoupit na Chodově a pokračovat jiným autobusem (což ovšem může třeba cizince zmást)... -) |
|
|
|
| Mvek: Operátoři a řidiči jsou naprosto rozdílné věci. Opakově se pokouším operátorce vnutit "hospodu Don ve Starém Lískovci", protože od taxikářů vím, že okamžitě ví, o co jde, ale ne. Slepičí operátorka potřebuje přesnou adresu.
Podobně jsem nepochodil s "Holandskou ulicí na mostě u jezírek", což je pro taxikáře taky zcela jasná informace, byl jsem operátorkou dotázan, zda ta jezírka mají nějaké číslo popisné (srsly). |
|
|
|
| Vida, dodnes jsem nevěděl, že existuje zastávka Jižní Město (jen Koleje J. M.)
Každopádně jsem nepochopil, proč nesloučí XC1 a XC 2 a nenechají tedy jen dvě. Krom toho, že to pojmenování je pak úžasné, to je asi jako vysvětlit, že existuje číslo orientační domu 85 a pak 85a. |
|
|
|
| Operátoři nevím, ale řidiči v Lodnýně prý musí projít testy i na místopis. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|