Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Doleva, doprava - a třeba i rovně

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 3063
Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :)

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1669 - 1688 / 3063Starší   Nejstarší

Mvek - 15. červenec 2015 12:55sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: Jo, jen si říkám, jestli by se neměla tahle nádraží (teď mám okno, jak se jim říká? něco jako kalichová, nebo nějaká jiná nádoba:-)), kde koleje končí, z bezpečnostních důvodů přestavět jinak. Protože to, že se zarážka rozpadla, je na druhou stranu dobře, jinak by byla z části vlaku harmonika... Spíš by ale za ní měl být nějaký delší brzdící pruh (nevím, jestli si tohle nádraží pamatuji dobře, ale myslím, že je tam jen asi metr nebo dva štěrku a třeba v Drážďanech mi nepřijde ani to).
AVip - 15. červenec 2015 11:57sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: Nojo porád... mašinfíra se holt při dotahování soupravy ke konci perónu trochu zamyslel... to se občas stane.
;-)

Ale vážně, osobně si myslím, že to bude vina mašinfíry, který se snažil jet "na ruku" a "nedal to", ale nechci nijak předjímat výsledky vyšetřování, protože stát se mohlo doslova cokoliv.
Mvek - 15. červenec 2015 09:26sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Vlak v Praze (Masaryčka) vjel na nástupiště

Vždycky jsem si říkal, jak moc bezpečné takové nádraží je. A vida, pokud se neukáže, že se řítil, tak ani není třeba nějaká extrémní sabotáž, aby zarážedla nestačila...
Yakuzza - 13. červenec 2015 10:19sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Nakonec jsem naznal, že mi jedna noc na FFku stačila a v pátek dopoledne jsem se přesunul na chatu. Minul jsem tak dost lidí, kteří dorazili v pátek, ale i v ten čtvrtek jsem potkal spoustu lidí, které jsem velice dlouho neviděl. Dokonce i s Pravdou jsem pokecal :)
Mvek - 12. červenec 2015 23:11sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Nemluvě o tom, že výsledek byl, že auta jela často v permanentním zipu, tzn. nikdo si netroufl toho kterého řidiče začít předjíždět (ať už šlo o levý nebo pravý pruh), takže to byla taková souvislá jízda.
Mvek - 12. červenec 2015 23:10sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Telemachus Rhade: Tak to nevím, co na D1 je, já vloni v srpnu bojoval s dost úzkými oběma, přičemž jelikož lidé vpravo často měli obavu z okraje, tak překáželi doleva, a tudíž pak jsem se opravdu bál, že škrtnu o beton.

A myslím, že se to týkalo jak míst, kde náš směr vedl v protisměru, tak míst, kde vedl po své straně.
Telemachus Rhade - 12. červenec 2015 22:46sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek: Vpravo je úplně normální jízdní pruh.
Mvek - 12. červenec 2015 22:40sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Telemachus Rhade: Když tě tam ti vpravo pustí (aneb nebojí se, že vezmou betonové zátarasy vpravo nebo svodidla, nebo že je strhne žlábek na vodu)...
lagga - 12. červenec 2015 21:13sipka
ZAMĚŘIT
lagga
panejo
Telemachus Rhade - 12. červenec 2015 16:56sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Tak jsem zpět z FF a letos musím říct, že to byl velmi povedený ročník Voči conu :) Děkuji tímto za milou společnost Seven, Yakuzzu jsem jaksi minul.

Nicméně k dopravě. Dnes jsem asi dal rekord Chotěboř > Praha, kdy jsme 11:37 vyjížděli a 13:06 dojeli. D1 byla krásně prázdná. Opět hlavně díky tomu, že nikdo neumí jezdit v tom levém úzkém pruhu a tak je úplně prázdný.
Mvek - 09. červenec 2015 15:12sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Yakuzza: Možná mám jinou citlivost, ale není to výjimečné, kdy vidím slušně vypadající dieselový osobák, za kterým se vznese černý oblak kouře, když se prudce rozjede. A ono to i pěkně dusivě smrdí. Nevím, jaký to má dopad na životní prostředí nebo zdraví, ale příjemné to rozhodně není a u benziňáků se to neděje (pokud mají ok katalyzátor). Nedávno jsem takhle viděl draze vypdající Passat.

A hluk/vibrace - nevím, jestli jde o vibrace, možná jde o infrazvuk, ale běžící diesel poznám i za slyšitelný hluk nepropouštějící stěnu, ale spíš mi vadí to, že když takhle někdo zastaví pod naším činžákem (jsem jen v prvním patře a jen o jeden byt od silnice), tak to při otevřené ventilačce docela umí rušit. Problém je u volnoběhu, u běžné zátěže to bude v pohodě. Ono stačí porovnat ta auta, která na přejezdu nevypnou motor.
lagga - 09. červenec 2015 15:02sipka
ZAMĚŘIT
lagga
čistě teoreticky v 10h by měla už být průjezdná Uhříněves ....
zlatá doba kdy se na FF jezdilo s krosnou motoráčkem
lagga - 09. červenec 2015 14:59sipka
ZAMĚŘIT
lagga
Kutná hora se širokou poloprázdnou silnicí je mastidlo na Telemacha :D dejte mu německé dálnice :)

pátek jsme trošku severněji od Chotěboře jeli my a bez problémů, projížděli jsme Třemošnicí, Sečí, Poličkou a dál
brácha si teď dává D1 každý víkend, ale jenom v nočních hodinách, jinak tam člověk uvízne, naposledy ho to chytlo už v 6 ráno

ad) šestituna - ono stačí místní traktor :D
Yakuzza - 09. červenec 2015 14:25sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Mvek:
z důvodů znečištění, vibrací a hluku diesel určitě nechci.

Tohle už snad dneska neplatí...
Mvek - 09. červenec 2015 14:06sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Telemachus Rhade: Ad dálnice, nemůžu posoudit, uvidíme, až se dostanu k novému autu, i když z důvodů znečištění, vibrací a hluku diesel určitě nechci.

Souhlas, Praha na úspornou jízdu fakt není:-).

A co se týče brzdění motorem, proč myslíš? Samo o sobě určitě má asi zanedbatelnou úsporu, jde o to, že když se na něj člověk zaměří, tak podle toho jezdí. Tzn. na mnoha případech, kde je vidět, nebo to znám, prostě z 90 na 50 zpomalím bez šlápnutí na brzdu, pak si jsem jist, že vedle destiček/kotoučů/čelistí jsem ušetřil i palivo, protože při brzdění to nežralo nic. Mnoho jiných lidí pojede déle rychle a pak bude brzdit, ale na to udržení rychlosti spotřebují nějaké palivo, co já ne.

Na druhou stranu neženu to do extrému a když jsou místa, kde třeba je 90 jen sotva kilometr, tak tam nejedu celou dobu 50:-), ale na druhou stranu se rozjedu třeba jen na 70 (příkladem je třeba úsek mezi Březiněvsí a Líbeznicí).

Telemachus Rhade - 09. červenec 2015 13:31sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek: Jelikož mám SDI, neboli diesel bez turba, tak moje průměrná spotřeba na dálnici je 3,8. Brzda/plyn přes vesničky tak 5,5. 6.° taky nemám.

dá se naučit jezdit úsporně kdekoliv.
V Praze ne. Kor když chytneš červenou vlnu. Ale jinak ano, když chci, samozřejmě úsporně jedu. Brždění motorem ale k té úspoře moc nepatří :)
Mvek - 09. červenec 2015 13:22sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Telemachus Rhade: Pokud ti jde o úsporu benzínu, tak to by mě tedy zajímalo, kolik ti to na té dálnici žere... Mně zásadně právě dálnice zvyšuje spotřebu, ale ano, nemám 6. stupeň, a tudíž mám vysoké otáčky už nad 110.
Nicméně pokud ti o ní jde, dá se naučit jezdit úsporně kdekoliv. Prostě se kus před obcí dojíždí a brzdí motorem apod. Ono to znát je...
Mvek - 09. červenec 2015 13:20sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Seven: Jaké máš zkušenosti se Štěrboholskou spojkou od Spořilova k D11? Já velmi špatné, pokud je to ve špičce (dopolední i odpolední) a občas i dopoledne v sobotu.
Seven - 09. červenec 2015 13:15sipka
ZAMĚŘIT
Seven
5. Kveten, Jizni Spojka, D11, nevidim problem.
Mvek - 09. červenec 2015 12:57sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Nevím, jak moc má Google dobré informace a bere v potaz různé výluky, protože ten ukazuje po D1 Telemachovi hodně přes 2 hodiny, zatímco přes Kolín po staré pod dvě hodiny (a s tou D11 je to o chlup rychlejší). Na druhou stranu dostat se přes Prahu z 5. května na D11 není sranda, chce to znát dobré zkratky apod.

Podle Seznamu je to po D1 o 2 minuty delší než po kolínské silnici 12.

Ale netuším, co se děje u Golčova Jeníkova, možná to Google bral v potaz.

Nejnovější   Novější 1669 - 1688 / 3063Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o