Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Mvek:
vzhledem k rychlosti traktorů
strhnu auto do pole bez přesedání... a i když asi trefím vanu a otluču co se dá, pořád to auto bude na konci této příhody v podstatně lepším stavu, než je teď. |
|
|
|
| AVip: Hm, asi dokáží lidé opravdu pro peníze provádět všechno (tedy se nechat vyšetřovat pro zavinění nehody s vážným ohrožením). Na druhou stranu vzhledem k rychlosti traktorů obecně si dovedu představit, že člověk spíš než přesedne, se vykloní do vedlejšího sedadla (a riskuje nohy) bez problémů.
Tím nehodnotím, zda je to nachystané, nebo ne. |
|
|
|
| Mvek: Ta historka silně zapáchá pojistným podvodem a není to tím, že za traktorem byla pověšena fekální cisterna... |
|
|
|
| Hm, to je ten problém téměř jakéhékoliv bezpečnostního opatření, někdy naopak ohrožuje.
Traktor koly převálcoval Peugeot
Řidička si stihla přesednout a nebyla připoutaná.
Teda jednak já pochybuji, že bych se stihl tak rychle přesunout při své výšce, jednak se ještě právě odpoutat. |
|
|
|
| Vcera prvni jizda na nadrazi veleslavin - ten novej usek vypada jak ladvi na cecku ale jinak super, dobra orientace :-) |
|
|
|
| Je smutné, co případů dokonce těch přeražených závor se najednou objeví. Zjevně je to opravdu velký nešvar, ať už s přeražením, nebo bez, jen se o něm nemluvilo. |
|
|
|
| Jinak můj dojem je, že prázdninoví Slováci jezdí o něco hůř než prázdninoví Češi. Ne všichni, ale tak v průměru (a samozřejmě se do toho míchali Poláci i ti Češi).
Rozhodně jsem tam ale víc viděl nerespektování omezené rychlosti a celkového limitu, nebo naopak jízdu příliš pomalu.
Mimochodem zaznamenal také někdo tu fámu/zprávu, že čeští policajti se mají (navíc nově se služebními Octaviemi) zaměřovat na dodržování snížené rychlosti na opravovaných úsecích dálnic? |
|
|
|
| Hm a za tři tankování průměrná spotřeba 6,05 litru na sto, pěkné. |
|
|
|
| Z Banské Bystrice do Prahy za cca 7,5 hodiny, a to bez D1, prostě přes Valašské Meziříčí, Olomouc a Hradec a D11.
Ano, podle Googlu teď bych to měl přes Bratislavu a D1 zvládnout za 5 hodin, ale chtěl bych vidět, jaké by to bylo před těmi několika hodinami za provozu. |
|
|
|
| AVip:budu muset zjistit, jestli náhodou moje stará papírová legitimace není stále ještě platná
Já jsem se před koupí ročního kupónu přesně na toto ptal a moje "občanská s evidencí" platná byla. (Vydána v září 2007.)
|
|
|
|
| AVip: V tomhle kontextu slovo šaltr neznám...
Ad závory - jistý si být nemůžu, ale ze své zkušenosti, jak reaguji ve vedru, tak spíš je to pak silová akce. Takže proražení závor se nabízí jako to nejjednodušší. Chci jet dál, závory mi překáží, nase*e mě to... Resp. pokud bych byl příčetný, asi nějaký kompromis šikmo. Zvláště tedy s těžkým autem. Pak bych možná utekl, to je už jiná.
Ale je fakt, že je tu riziko, že bych měl takový zkrat, že by mě napadlo couvat (a nenapadlo, že tam jsou závory už taky), a pak už by to taky mohlo dopadnout blbě. |
|
|
|
| I když jsem tedy v Chrastavě - Andělské Hoře zažil propojené ruční závory, kdy od jedněch snad nebylo vidět k druhým... |
|
|
|
| Ony ty ruční závory měly něco do sebe...
V ČRo ovšem k dnešnímu případu říkali, že šlo o problematické místo, kde řidiči často ignorují signalizaci (to jako opravdu i za přítomnosti závor?!), a tak tam byly nedávno nainstalovány i kamery, jejichž záběry umožnily i rychlé dopadení pachatele. Přitom ale onen pachatel-řidič prý měl právě raději závory silou porušit, a tak aktivovat zabezpečení. To to nemohl tedy zařídit i operátor nebo automatika napojená na kameru? Automatizace by neměla vést k zhoršení stavu... |
|
|
|
| Mvek:
Aneb nevím, jak byl zkušený, ale za volant by ho neměli pustit snad nikdy.
No tak nějak... člověk jako je on je doslova veřejné ohrožení...
Zas na straně druhé, já sice vím, že závory se dají projet (jsou tak postavené) a že furt je lepší mít orvané auto, než do mít komplet na odpis, ale popravdě, sám nevím, jak bych reagoval.
Kór v tomhle počasí.
Jako malej jsem zažil situaci, kdy se bez varování (předzváněč? - co to je?) začaly v někdejší NDR kolem našeho Trabiho spouštět mechanické dřevěné závory a otec nás z přejezdu dostal vyloženě ekvivalentem "losího testu" - a můžu říct jen jedno: je to pěkně hnusnej pocit... |
|
|
|
| Mvek:
Na tu papírovou je tedy akorát třeba fotku, že?
A trochu trpělivosti na šaltru... :-) |
|
|
|
| Nehoda Pendolina s kamiónem ve Studénce (Novinky)
Studénka je asi proklétá, nicméně řidič bohužel unikl Darwinově zákonu... Aneb nevím, jak byl zkušený, ale za volant by ho neměli pustit snad nikdy. To nemohl z toho přejezdu projet i mezi závorami, nebo je holt urazit? Co asi kdo zmůže tak rychle, když jdou závory dolu s autem na trati, i kdyby to byl motorák, a ne rychlík... Takže škoda by to byla jasně nižší. |
|
|
|
| Hm, Dáša si pořídila zadarmo novou OpenCard asi před třemi týdny (a už jí píšou, že na ni čeká). Nepřesvědčil jsem ji, aby si radši rovnou zřídila tu papírovou.
Na tu papírovou je tedy akorát třeba fotku, že? |
|
|
|
| Ad trasa D... to už ani nekomentuju. Krnda přišla na to, jak poslat malou domů, řekl bych...
jak poznamenal jeden komentátor Novinek - v Praze už jeden tunel bez řidičů máme - Blanku. :-) |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
zařídil jsem si na Kačerově papírový kupón. Zadarmo, za 5 minut a se stejnou slevou (roční).
Popravdě, za stávajícího ho stavu věcí je to jediné rozumné řešení (což mi připomíná, že si budu muset zjistit, jestli náhodou moje stará papírová legitimace není stále ještě platná, protože, AFAIK, by měla být a pokud ano, příští rok je jasný...) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|