Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Doleva, doprava - a třeba i rovně

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 3063
Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :)

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1628 - 1647 / 3063Starší   Nejstarší

Yakuzza - 28. srpen 2015 11:40sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Doufám, že neobjevuju Ameriku. Ale při zjišťování možnosti dopravy vlakem na Ukrajinu jsem našel přímý vlak Bratislava-Kyjev R 601 HORALKY SEDITA. Kolega ze Slovenska potvrdil, že jména rychlíků na Slovensku slouží jako reklamy, takže opravdu to jsou "ty" Horalky.

Našel jsem článek z roku 2011, kde píšou, že se toto bude rušit, ale jak se tak dívám na seznam slovenských rychlíků, úplně se to nepovedlo :) Nutno říct, že rychlík SHOPPIE.SK a podobné, to je fakt úlet. Vůbec jsem o tom nevěděl.
Mvek - 27. srpen 2015 15:16sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
A postávající auta - to mi připomnělo opět ty diesely. Ve Znojmě jsme měli z penzionu okno do vnitrobloku s parkovacími stáními. Jednou jsem si říkal, že snad letí helikoptéra nízko nad domy, nebo se bortí dům, a ne, to jen tak příšerně rezonovaly vibrace dieselového motoru. Jasně, že benzínový je také hlučný, ale na ten volnoběh nemá takové vibrace, které někdo citlivý negativně vnímá i ve volném prostoru, natož takhle uzavřeném. Tady se dělalo nevolno po chvilce i mně.
Telemachus Rhade - 27. srpen 2015 14:37sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Jo ty kurvy to nakonec fakt udělaly. Hmm, neveselé. A já proč mám u sebe kolony 2x častěji než obvykle..
Pozemstan - 27. srpen 2015 14:35sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
Na pražské magistrále v Legerově ulici kousek za příjezdem z Nuselského mostu přibyly nové semafory. Fronta se tvoří přesně pod naší budovou, takže větrání je už téměř sebevražedné, nebylo-li dosud... Už před lety jsem se seznámil s plány na změnu magistrály v běžnou městskou ulici/bulvár s přechody, zelení, omezenou rychlostí a menším provozem. Jenže to očividně nefunguje a řidiči to stále chápou jako nejkratší cestu přes Prahu/do centra, k hlavnímu nádraží, na Florenc apod.

Jako chodec přechod mezi dvěma přece jen vzdálenějšími podchody na jednu stranu vítám jako omezení bariéry magistrály, ale na druhou stranu semafory přes Wenzigovu ulici zpomalí i chodce při cestě na metro (když jej zatím brzdily jen jedny mezi restaurací Legenda a prodejnou Žabka)... -)(

Možná bylo bývalo naopak vhodnější, byť asi dražší, případné zahloubení magistrály nebo její častější přehrazení, izolace od města při zachování nebo i rozšíření možnosti rychlejšího průjezdu (i když to by zase komplikovalo místní zásobování) a poskytnutí jiných možností chodcům, jak bariéru překonat/pohybovat se zcela mimo její úroveň...
Mvek - 26. srpen 2015 13:22sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip:
má jasno v tom, že pásy jsou fuj.

Heh, no v životě nemám sílu číst komentáře na plošných médiích/webech, vím proč.
Mvek - 26. srpen 2015 13:21sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: To je hezká teorie, ale sám mám obavy, jak bych se zachoval. Jediná zkušenost, kterou mám, bohužel moc pozitivně nevypovídá, a to když jsem prostě brzdil (a ještě málo) i když jsem mladou srnu viděl dost brzy. Pravda, tam asi nebylo ani na místě strhnout to do příkopu, protože výsledkem taky bylo jen pravděpodobně zraněné, ale uprchlé zvíře (v noci) a prasklý jeden můstek nárazníku pod chladičem, navíc jsem tehdy byl zelenáč.
Ale nevím, úmyslně nabourat, byť do jámy apod., je hrozně "proti srsti", takže z toho mám trochu obavu, jak se jednou zachovám. Ačkoliv jinak obvykle neváhám a když to jde, odbočující řidiče objíždím i po "pangejtu" apod., aniž bych nejprve zastavil a pak přemýšlel. Takže doufám, že nějaká naděje rozumné reakce tu je, ale obavu mám.
AVip - 26. srpen 2015 13:19sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Jediné řešení této příhody je to, že to auto nejelo a že stálo, ať už z jakéhokoli důvodu - tedy například že řidička čekala, až ta příšera projede.

Představa, jak někdo za jízdy přesedá v autě je uhozená - hlavně že buranské osazenstvo *ovínek má jasno v tom, že pásy jsou fuj.
AVip - 26. srpen 2015 12:49sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek:
vzhledem k rychlosti traktorů

strhnu auto do pole bez přesedání... a i když asi trefím vanu a otluču co se dá, pořád to auto bude na konci této příhody v podstatně lepším stavu, než je teď.
Mvek - 26. srpen 2015 12:32sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: Hm, asi dokáží lidé opravdu pro peníze provádět všechno (tedy se nechat vyšetřovat pro zavinění nehody s vážným ohrožením). Na druhou stranu vzhledem k rychlosti traktorů obecně si dovedu představit, že člověk spíš než přesedne, se vykloní do vedlejšího sedadla (a riskuje nohy) bez problémů.

Tím nehodnotím, zda je to nachystané, nebo ne.
AVip - 26. srpen 2015 12:28sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: Ta historka silně zapáchá pojistným podvodem a není to tím, že za traktorem byla pověšena fekální cisterna...
Mvek - 26. srpen 2015 12:00sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Hm, to je ten problém téměř jakéhékoliv bezpečnostního opatření, někdy naopak ohrožuje.
Traktor koly převálcoval Peugeot

Řidička si stihla přesednout a nebyla připoutaná.
Teda jednak já pochybuji, že bych se stihl tak rychle přesunout při své výšce, jednak se ještě právě odpoutat.
lagga - 14. srpen 2015 08:41sipka
ZAMĚŘIT
lagga
Vcera prvni jizda na nadrazi veleslavin - ten novej usek vypada jak ladvi na cecku ale jinak super, dobra orientace :-)
Mvek - 06. srpen 2015 17:58sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Je smutné, co případů dokonce těch přeražených závor se najednou objeví. Zjevně je to opravdu velký nešvar, ať už s přeražením, nebo bez, jen se o něm nemluvilo.
Mvek - 04. srpen 2015 22:52sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Zajímavé, až díky článku "Vlaky na Klatovsku se zřejmě srazily kvůli špatně přehozené výhybce" jsem se dozvěděl, že existuje přímý rychlík z Plzně do Brna, který nejede přes Prahu.
No, nevím, jestli se ale ta přímost spoje vyplatí za tu jízdu 6 a půl hodiny:-).
Mvek - 28. červenec 2015 13:43sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Jinak můj dojem je, že prázdninoví Slováci jezdí o něco hůř než prázdninoví Češi. Ne všichni, ale tak v průměru (a samozřejmě se do toho míchali Poláci i ti Češi).
Rozhodně jsem tam ale víc viděl nerespektování omezené rychlosti a celkového limitu, nebo naopak jízdu příliš pomalu.


Mimochodem zaznamenal také někdo tu fámu/zprávu, že čeští policajti se mají (navíc nově se služebními Octaviemi) zaměřovat na dodržování snížené rychlosti na opravovaných úsecích dálnic?
Mvek - 26. červenec 2015 22:37sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Hm a za tři tankování průměrná spotřeba 6,05 litru na sto, pěkné.
Mvek - 26. červenec 2015 22:09sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Z Banské Bystrice do Prahy za cca 7,5 hodiny, a to bez D1, prostě přes Valašské Meziříčí, Olomouc a Hradec a D11.

Ano, podle Googlu teď bych to měl přes Bratislavu a D1 zvládnout za 5 hodin, ale chtěl bych vidět, jaké by to bylo před těmi několika hodinami za provozu.
Zephram - 23. červenec 2015 22:31sipka
ZAMĚŘIT
Zephram
AVip:budu muset zjistit, jestli náhodou moje stará papírová legitimace není stále ještě platná
Já jsem se před koupí ročního kupónu přesně na toto ptal a moje "občanská s evidencí" platná byla. (Vydána v září 2007.)
Mvek - 22. červenec 2015 19:49sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: V tomhle kontextu slovo šaltr neznám...

Ad závory - jistý si být nemůžu, ale ze své zkušenosti, jak reaguji ve vedru, tak spíš je to pak silová akce. Takže proražení závor se nabízí jako to nejjednodušší. Chci jet dál, závory mi překáží, nase*e mě to... Resp. pokud bych byl příčetný, asi nějaký kompromis šikmo. Zvláště tedy s těžkým autem. Pak bych možná utekl, to je už jiná.

Ale je fakt, že je tu riziko, že bych měl takový zkrat, že by mě napadlo couvat (a nenapadlo, že tam jsou závory už taky), a pak už by to taky mohlo dopadnout blbě.
Pozemstan - 22. červenec 2015 15:14sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
I když jsem tedy v Chrastavě - Andělské Hoře zažil propojené ruční závory, kdy od jedněch snad nebylo vidět k druhým...

Nejnovější   Novější 1628 - 1647 / 3063Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o