Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| VarioLF máme i v Plzni a s tou jsem určitě spokojený. |
|
|
|
| U mě pořád vede Vario LF2. Něco podobného máte i v Praze, ale je to "rekonstrukce" T3, ne K2.
Mimochodem, letos by měli v rámci splnění roky roky staré smlouvy do Brna dodat dalších 20 ks otřesností jménem 13T aneb Poršata. Nechápu, jak tahle tramvaj mohla vůbec vzniknout. Obsaditelností je srovnatelná s K2, ale je o celých 10 (!!!) metrů delší. Uspořádání nejdebilnější, jaké jsem kdy viděl, lidé se pochopitelně koncentrují u dveří a liché články jsou prázdné, protože se tam nikomu nechce. |
|
|
|
| Mvek:
že stejně asi jen tak do Prahy nepřijde, tady se jen testuje.
"Testováno na lidech", abych tak řekl... tiše doufám, že tohle tady opravdu nikdy jezdit nebude.
Vnitřní uspořádání je příšerné a narozdíl od Citybus/Citelis, kde už jsem viděl u jiných dopravců funkční úpravu na použitelný interiér (Stenbus provozuje na lince 205 autobusy, ze kterých by se DPP mohl učit jak těmto typům přeuspořádat interiér) tady nevidím reálnou možnost, jak z toho vykřesat něco použitelného...
no nic, hlavně, že to má WiFi, bez toho bychom se v MHD neobešli. |
|
|
|
| AVip: Vida, v článku chválili množství dveří, ale zjevně i tak se toho dá pokazit. No pokud to není zkreslené, tak psali, že stejně asi jen tak do Prahy nepřijde, tady se jen testuje. |
|
|
|
| Mimochodem, dneska jsem se svezl tímhle:
Unikátní tramvaj „Evička“ vozí cestující, potkáte ji na třech linkách
http://praha.idnes.cz/tramvaj-evicka-vozi-cestujici-dk8-/praha-zpravy.aspx?c=A160205_120353_praha-zpravy_nub
Designér interiéru by měl dostat jednu po čuni. A možná ne jen jednu - po nízkopodlažních paskvilech z ranku citysráč a poršesračka máme teď ještě navíc evosračku.
Kdyby se ty hovada, který to designujou, tím aspoň jednou - dvakrát svezli při větší obsazenosti, tak by v životě nemohli podobný paskvil pustit do světa. |
|
|
|
| jop, tuším 0,8
EDIT: googleno 0,8-0,88 |
|
|
|
| Nafta váží méně než voda?
"„Ve všech těchto případech pachatel natankoval osmadvacet litrů nafty, škoda se pokaždé pohybuje kolem sedmi set korun,“ řekla Právu Brožová. Podobné množství nafty váží přes 22 kilogramů." |
|
|
|
| Jel jsem dneska s máti jejím autem do Nového Jičína a zpět. Zasraný benziňák mi jednou chcípnul!!! |
|
|
|
| Mvek: to je dobra zprava na druhou stranu je to k vzteku, protoze rada lidi kolem mne jeste minuly rok delala to kupovani-vyhazovani-kupovani SPZtek za spoustu penez |
|
|
|
| Tak už je přehlášení auta po přestěhování snadné. SPZ se nemění, stačí techničáky a stojí to malý správní poplatek, ale už žádné tisíce nebo co to bylo třeba dřív a změna SPZ. I když je to třeba z Prahy ven. |
|
|
|
| Uvažuju, jestli do ostřikovačů nalít rovnou letní směs, když už se mi válí doma, nebo jet ještě koupit zimní :) |
|
|
|
| Možná by pomohla větší deregulace na železnici, která by tlačila na pokles cen :-) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: V USA by to asi vyřešit mohli, v Evropě asi fakt těžko. |
|
|
|
| Mvek: Hyperloop ovšem vyžaduje bezpečnou situaci po celém úseku stavby a bude právě náročná i na ohlídání. Čili nápad dobrý, ale praxe drhne. A bohužel vždy bude. |
|
|
|
| Je to možné, že byl dneska oslizlý (namrzlý) chodník v Praze kolem půl deváté? Nějak podivně mi klouzal, takže pokud tam nebyl olej (na tom mokrém chodníku to vidět nebylo)...
Jinak jsem dneska viděl už autobu s těmi lepenými překližkovými sedačkami po vzoru tramvají. Zvláště v autobusu se docela bojím "klouzání", ale neměl jsem možnost během jedné zastávky vyzkoušet. |
|
|
|
| Ale baterka normálně funguje :) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|