Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Je to stejné ohrožení jako u chodce, takže v zásadě musíš dávat pozor. Zas na druhou stranu kolik takových přejezdů u nás je. |
|
|
|
| Tady je shrnutí změn, které mají být účinné od zítřka!
Změny v zákonu o provozu na pozemních komunikacích od 20.2.2016
To očištění auta od sněhu je tam asi, aby se zamezilo dohadování, jinak ale očištění bylo v zákoně snad i dříve. Na druhou stranu jsem viděl zase pěkné hrůzy na střechách aut ve středu, když jsem šel v chumelenici domů.
Co může být znepokojující je míra nebezpečnosti závady, za kterou může být na místě zadržen malý techničák a také, odkdy je to ohrožení, v případě toho cyklisty přejíždějícícho na přejezdu pro cyklisty.
Obávám se, že pokud vede cesta podél silnice, po které jede cyklista a kousek před ním je přejezd, musím i 50 km/h předpokládat, že by mohl přejet a kašlat na mě. Já bych sice řekl, že v takovém případě on ohrozí také mě, ale to by asi bylo na dobré právníky... |
|
|
|
| VarioLF máme i v Plzni a s tou jsem určitě spokojený. |
|
|
|
| U mě pořád vede Vario LF2. Něco podobného máte i v Praze, ale je to "rekonstrukce" T3, ne K2.
Mimochodem, letos by měli v rámci splnění roky roky staré smlouvy do Brna dodat dalších 20 ks otřesností jménem 13T aneb Poršata. Nechápu, jak tahle tramvaj mohla vůbec vzniknout. Obsaditelností je srovnatelná s K2, ale je o celých 10 (!!!) metrů delší. Uspořádání nejdebilnější, jaké jsem kdy viděl, lidé se pochopitelně koncentrují u dveří a liché články jsou prázdné, protože se tam nikomu nechce. |
|
|
|
| Mvek:
že stejně asi jen tak do Prahy nepřijde, tady se jen testuje.
"Testováno na lidech", abych tak řekl... tiše doufám, že tohle tady opravdu nikdy jezdit nebude.
Vnitřní uspořádání je příšerné a narozdíl od Citybus/Citelis, kde už jsem viděl u jiných dopravců funkční úpravu na použitelný interiér (Stenbus provozuje na lince 205 autobusy, ze kterých by se DPP mohl učit jak těmto typům přeuspořádat interiér) tady nevidím reálnou možnost, jak z toho vykřesat něco použitelného...
no nic, hlavně, že to má WiFi, bez toho bychom se v MHD neobešli. |
|
|
|
| AVip: Vida, v článku chválili množství dveří, ale zjevně i tak se toho dá pokazit. No pokud to není zkreslené, tak psali, že stejně asi jen tak do Prahy nepřijde, tady se jen testuje. |
|
|
|
| Mimochodem, dneska jsem se svezl tímhle:
Unikátní tramvaj „Evička“ vozí cestující, potkáte ji na třech linkách
http://praha.idnes.cz/tramvaj-evicka-vozi-cestujici-dk8-/praha-zpravy.aspx?c=A160205_120353_praha-zpravy_nub
Designér interiéru by měl dostat jednu po čuni. A možná ne jen jednu - po nízkopodlažních paskvilech z ranku citysráč a poršesračka máme teď ještě navíc evosračku.
Kdyby se ty hovada, který to designujou, tím aspoň jednou - dvakrát svezli při větší obsazenosti, tak by v životě nemohli podobný paskvil pustit do světa. |
|
|
|
| jop, tuším 0,8
EDIT: googleno 0,8-0,88 |
|
|
|
| Nafta váží méně než voda?
"„Ve všech těchto případech pachatel natankoval osmadvacet litrů nafty, škoda se pokaždé pohybuje kolem sedmi set korun,“ řekla Právu Brožová. Podobné množství nafty váží přes 22 kilogramů." |
|
|
|
| Jel jsem dneska s máti jejím autem do Nového Jičína a zpět. Zasraný benziňák mi jednou chcípnul!!! |
|
|
|
| Mvek: to je dobra zprava na druhou stranu je to k vzteku, protoze rada lidi kolem mne jeste minuly rok delala to kupovani-vyhazovani-kupovani SPZtek za spoustu penez |
|
|
|
| Tak už je přehlášení auta po přestěhování snadné. SPZ se nemění, stačí techničáky a stojí to malý správní poplatek, ale už žádné tisíce nebo co to bylo třeba dřív a změna SPZ. I když je to třeba z Prahy ven. |
|
|
|
| Uvažuju, jestli do ostřikovačů nalít rovnou letní směs, když už se mi válí doma, nebo jet ještě koupit zimní :) |
|
|
|
| Možná by pomohla větší deregulace na železnici, která by tlačila na pokles cen :-) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: V USA by to asi vyřešit mohli, v Evropě asi fakt těžko. |
|
|
|
| Mvek: Hyperloop ovšem vyžaduje bezpečnou situaci po celém úseku stavby a bude právě náročná i na ohlídání. Čili nápad dobrý, ale praxe drhne. A bohužel vždy bude. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|