Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Doporučuji do Google vyhledávání obrázků dát: metro stations stockholm
Yakuzza: Myslím, že úplně super mi to taky nešlo. A už si nepamatuji, jestli tu občanku někdo pak kontroloval, nebo ne, takže jestli by s jinou průkazkou nebyl problém. Nebo jestli jsem jim tam dal tu prošlou InKartu. |
|
|
|
| Mvek: Prý tam ale můžeš vložit třeba číslo karty do knihovny, je to údajně ve výsledku jedno.
Ale poprvé v životě se mi podařilo koupit si jízdenku online. V dnešní době by tak triviální věc měla trvat zhruba tři minuty. Nevím, jestli mám nějakou selektivní debilitu zrovna na tento web, ale docela jsem se u toho navztekal. Počáteční a cílovou stanici jsem zadával celkem čtyřikrát, ve výsledku mi nedošel ani jeden mail apod. |
|
|
|
| Jo a myslím, že za to dostali i ocenění v nějaké té soutěži Velký bratr.
|
|
|
|
| Yakuzza: Jo, taky mě to pobavilo před dvěma lety.
Ale nemusíš, můžeš si zřídit jejich kartu:-D. |
|
|
|
| Když si chci u ČD koupit jízdenku online, musím zadat číslo občanky. Neskutečné. |
|
|
|
| Lt.Shark: Děda na chalupu, děda z chalupy...
30 tisíc z toho jsme udělali s Dášou za poslední 4 roky. |
|
|
|
| 20 let starý auto a má najeto 70 000? No to jste ho dost šetřili... ;-) |
|
|
|
| Lt.Shark: Feldu 1.3 Lxi, jestli se nepletu, z cca 1996. Ale i když má najeto 70 tisíc a je dost garážovaná, navíc málokdy jezdí v zimě, tak nemá žádné serepetičky navíc (třeba centrál, alarm), potahy jsou na odpis a i když nebyla vysloveně bouraná, boky má odřené od parkování a nevím čeho ještě od dědy. |
|
|
|
| Mvek: a co máš za auto...? |
|
|
|
| Stát chce zdražit ekologickou daň u starších aut při převodu
Njn, já to furt cítím, že budu postaven před rozhodování, jestli teda to auto dát do šrotu. Jenže je mi to tak nějak líto, nebude mít najeto ani 100 tisíc a slouží. Ale jestli mě za ten rok bude převod stát 5 tisíc. Už teď vidím čistou cenu tak na 10-15 tisíc. |
|
|
|
| Marshall: No tím hůř, že na ně člověk není zvyklý.
Nicméně v celém znění, které ale asi ještě neobsahuje tu novelizaci, jsem našel v paragrafu 57:
(8) Před vjezdem na přejezd pro cyklisty se cyklista musí přesvědčit, zda-li může vozovku přejet, aniž by ohrozil sebe i ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích, cyklista smí přejíždět vozovku, jen pokud s ohledem na vzdálenost a rychlost jízdy přijíždějících vozidel nedonutí jejich řidiče ke změně směru nebo rychlosti jízdy. Na přejezdu pro cyklisty se jezdí vpravo.
Je to podobné i pro chodce, u těch je jen, že nesmí vstoupit bezprostředně před přijíždějící vozidlo.
Co jsem ale v celém dílu zákona o pravidlech provozu nenašel, je právě to, že nesmí řidič ohrozit chodce... Tak nevím, kde to je stanovené. Našel jsem jen, jak si má chodec na přechodu počínat, a že musí dát přednost tramvaji. |
|
|
|
| Je to stejné ohrožení jako u chodce, takže v zásadě musíš dávat pozor. Zas na druhou stranu kolik takových přejezdů u nás je. |
|
|
|
| Tady je shrnutí změn, které mají být účinné od zítřka!
Změny v zákonu o provozu na pozemních komunikacích od 20.2.2016
To očištění auta od sněhu je tam asi, aby se zamezilo dohadování, jinak ale očištění bylo v zákoně snad i dříve. Na druhou stranu jsem viděl zase pěkné hrůzy na střechách aut ve středu, když jsem šel v chumelenici domů.
Co může být znepokojující je míra nebezpečnosti závady, za kterou může být na místě zadržen malý techničák a také, odkdy je to ohrožení, v případě toho cyklisty přejíždějícícho na přejezdu pro cyklisty.
Obávám se, že pokud vede cesta podél silnice, po které jede cyklista a kousek před ním je přejezd, musím i 50 km/h předpokládat, že by mohl přejet a kašlat na mě. Já bych sice řekl, že v takovém případě on ohrozí také mě, ale to by asi bylo na dobré právníky... |
|
|
|
| VarioLF máme i v Plzni a s tou jsem určitě spokojený. |
|
|
|
| U mě pořád vede Vario LF2. Něco podobného máte i v Praze, ale je to "rekonstrukce" T3, ne K2.
Mimochodem, letos by měli v rámci splnění roky roky staré smlouvy do Brna dodat dalších 20 ks otřesností jménem 13T aneb Poršata. Nechápu, jak tahle tramvaj mohla vůbec vzniknout. Obsaditelností je srovnatelná s K2, ale je o celých 10 (!!!) metrů delší. Uspořádání nejdebilnější, jaké jsem kdy viděl, lidé se pochopitelně koncentrují u dveří a liché články jsou prázdné, protože se tam nikomu nechce. |
|
|
|
| Mvek:
že stejně asi jen tak do Prahy nepřijde, tady se jen testuje.
"Testováno na lidech", abych tak řekl... tiše doufám, že tohle tady opravdu nikdy jezdit nebude.
Vnitřní uspořádání je příšerné a narozdíl od Citybus/Citelis, kde už jsem viděl u jiných dopravců funkční úpravu na použitelný interiér (Stenbus provozuje na lince 205 autobusy, ze kterých by se DPP mohl učit jak těmto typům přeuspořádat interiér) tady nevidím reálnou možnost, jak z toho vykřesat něco použitelného...
no nic, hlavně, že to má WiFi, bez toho bychom se v MHD neobešli. |
|
|
|
| AVip: Vida, v článku chválili množství dveří, ale zjevně i tak se toho dá pokazit. No pokud to není zkreslené, tak psali, že stejně asi jen tak do Prahy nepřijde, tady se jen testuje. |
|
|
|
| Mimochodem, dneska jsem se svezl tímhle:
Unikátní tramvaj „Evička“ vozí cestující, potkáte ji na třech linkách
http://praha.idnes.cz/tramvaj-evicka-vozi-cestujici-dk8-/praha-zpravy.aspx?c=A160205_120353_praha-zpravy_nub
Designér interiéru by měl dostat jednu po čuni. A možná ne jen jednu - po nízkopodlažních paskvilech z ranku citysráč a poršesračka máme teď ještě navíc evosračku.
Kdyby se ty hovada, který to designujou, tím aspoň jednou - dvakrát svezli při větší obsazenosti, tak by v životě nemohli podobný paskvil pustit do světa. |
|
|
|
| jop, tuším 0,8
EDIT: googleno 0,8-0,88 |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|