Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| AVip:
https://www.stream.cz/adost/10009457-rakve-na-koleckach-a-ucastnici-zajezdu#nejnovejsi
Víc než 15 sekund toho afektovaného magora jsem nezvlád. |
|
|
|
| A k tomu ještě mě fascinuje, jak často slyšíme o tom, že nějaký autobus začal hořet. Že během minuty byl v plamenech atd.
Nevím o tom nic, ale pokud vím, tak kvůli hořlavosti nesmí člověk mít neschválené potahy na sedačkách. Autobus bych čekal, že navíc bude mít přísnější normy, tak co tam tak rychle hoří, přece nejde o to, že by autobus vsunuli do hořícího domu, ale že sám začne postupně od doutnání hořet plamenem a vyhoří... |
|
|
|
| P.S. kdyby se patetický Tuňák zabýval technickým stavem vozidel a/nebo tím, že spousta dopravců dálkové autobusy přeplňuje a přetěžuje - nebo (například) na dálkové trasy nasazuje třeba školní autobusy, tak bych mu zatleskal.
Ale tohle je opravdu marginálie.
|
|
|
|
| Tuna sra*ek opět v akci!
Rakve na kolečkách a účastníci zájezdu
https://www.stream.cz/adost/10009457-rakve-na-koleckach-a-ucastnici-zajezdu#nejnovejsi
Jinak obecně:
autobusy mají naprosto tragickou pasivní bezpečnost, takže jakkoliv lehátková úprava není košer dle platné legislativy, rozhodně se nedá tvrdit, že by šance na přežití nějak závratně stoupala u normálních sedaček,
připočteme si k tomu, že lidem se sklony k trombózám a poruchám krevního oběhu (což je dnes skoro každý) dělá sezení v podobné sardinkárně taky strašně dobře
a konečně i to, že stará praktická moudrost, říká "že je lépe špatně ležet, než dobře sedět" (aneb krční páteř dává pozdravovat);
zkrátka, místo, aby byl hledán konsenzus, jak něco podobného legalizovat (byť asi ne v této podobě), hledá se zase cesta, jak všechno zakázat.
Celá reportáž tak působí jako objednávka od konkurence... |
|
|
|
| Doporučuji do Google vyhledávání obrázků dát: metro stations stockholm
Yakuzza: Myslím, že úplně super mi to taky nešlo. A už si nepamatuji, jestli tu občanku někdo pak kontroloval, nebo ne, takže jestli by s jinou průkazkou nebyl problém. Nebo jestli jsem jim tam dal tu prošlou InKartu. |
|
|
|
| Mvek: Prý tam ale můžeš vložit třeba číslo karty do knihovny, je to údajně ve výsledku jedno.
Ale poprvé v životě se mi podařilo koupit si jízdenku online. V dnešní době by tak triviální věc měla trvat zhruba tři minuty. Nevím, jestli mám nějakou selektivní debilitu zrovna na tento web, ale docela jsem se u toho navztekal. Počáteční a cílovou stanici jsem zadával celkem čtyřikrát, ve výsledku mi nedošel ani jeden mail apod. |
|
|
|
| Jo a myslím, že za to dostali i ocenění v nějaké té soutěži Velký bratr.
|
|
|
|
| Yakuzza: Jo, taky mě to pobavilo před dvěma lety.
Ale nemusíš, můžeš si zřídit jejich kartu:-D. |
|
|
|
| Když si chci u ČD koupit jízdenku online, musím zadat číslo občanky. Neskutečné. |
|
|
|
| Lt.Shark: Děda na chalupu, děda z chalupy...
30 tisíc z toho jsme udělali s Dášou za poslední 4 roky. |
|
|
|
| 20 let starý auto a má najeto 70 000? No to jste ho dost šetřili... ;-) |
|
|
|
| Lt.Shark: Feldu 1.3 Lxi, jestli se nepletu, z cca 1996. Ale i když má najeto 70 tisíc a je dost garážovaná, navíc málokdy jezdí v zimě, tak nemá žádné serepetičky navíc (třeba centrál, alarm), potahy jsou na odpis a i když nebyla vysloveně bouraná, boky má odřené od parkování a nevím čeho ještě od dědy. |
|
|
|
| Mvek: a co máš za auto...? |
|
|
|
| Stát chce zdražit ekologickou daň u starších aut při převodu
Njn, já to furt cítím, že budu postaven před rozhodování, jestli teda to auto dát do šrotu. Jenže je mi to tak nějak líto, nebude mít najeto ani 100 tisíc a slouží. Ale jestli mě za ten rok bude převod stát 5 tisíc. Už teď vidím čistou cenu tak na 10-15 tisíc. |
|
|
|
| Marshall: No tím hůř, že na ně člověk není zvyklý.
Nicméně v celém znění, které ale asi ještě neobsahuje tu novelizaci, jsem našel v paragrafu 57:
(8) Před vjezdem na přejezd pro cyklisty se cyklista musí přesvědčit, zda-li může vozovku přejet, aniž by ohrozil sebe i ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích, cyklista smí přejíždět vozovku, jen pokud s ohledem na vzdálenost a rychlost jízdy přijíždějících vozidel nedonutí jejich řidiče ke změně směru nebo rychlosti jízdy. Na přejezdu pro cyklisty se jezdí vpravo.
Je to podobné i pro chodce, u těch je jen, že nesmí vstoupit bezprostředně před přijíždějící vozidlo.
Co jsem ale v celém dílu zákona o pravidlech provozu nenašel, je právě to, že nesmí řidič ohrozit chodce... Tak nevím, kde to je stanovené. Našel jsem jen, jak si má chodec na přechodu počínat, a že musí dát přednost tramvaji. |
|
|
|
| Je to stejné ohrožení jako u chodce, takže v zásadě musíš dávat pozor. Zas na druhou stranu kolik takových přejezdů u nás je. |
|
|
|
| Tady je shrnutí změn, které mají být účinné od zítřka!
Změny v zákonu o provozu na pozemních komunikacích od 20.2.2016
To očištění auta od sněhu je tam asi, aby se zamezilo dohadování, jinak ale očištění bylo v zákoně snad i dříve. Na druhou stranu jsem viděl zase pěkné hrůzy na střechách aut ve středu, když jsem šel v chumelenici domů.
Co může být znepokojující je míra nebezpečnosti závady, za kterou může být na místě zadržen malý techničák a také, odkdy je to ohrožení, v případě toho cyklisty přejíždějícícho na přejezdu pro cyklisty.
Obávám se, že pokud vede cesta podél silnice, po které jede cyklista a kousek před ním je přejezd, musím i 50 km/h předpokládat, že by mohl přejet a kašlat na mě. Já bych sice řekl, že v takovém případě on ohrozí také mě, ale to by asi bylo na dobré právníky... |
|
|
|
| VarioLF máme i v Plzni a s tou jsem určitě spokojený. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|