Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Doleva, doprava - a třeba i rovně

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 3046
Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :)

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1394 - 1413 / 3046Starší   Nejstarší

Mvek - 14. březen 2016 14:27sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Tramvaje z Nuslí by mohly křížit magistrálu

Tak jednak to nechápu, pokud by chtěli zrušit objíždění několika bloků, tak ji musí křížit? Nemůžou po vyrovnání poslat tramvaje těsně vedle?

Jednak ale tohle budou asi řidiči milovat:-).
Telemachus Rhade - 08. březen 2016 11:45sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek:
Connect with SMRT

Vynikající! :)
Mvek - 08. březen 2016 11:19sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Telemachus Rhade: Většinou ukazovali dálkové na dálnici. Během doslova pár minut se z trochu kouře od motoru stala hořící kostra.

Jako jestli jsou na ty různé materiály kladeny takové nároky na nehořlavost, tak bych čekal, že se to bude tavit a tak, ne, že to bude hořet jako pochodeň plameny.
Yakuzza - 08. březen 2016 10:37sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Connect with SMRT
Telemachus Rhade - 08. březen 2016 10:17sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek:
že nějaký autobus začal hořet. Že během minuty byl v plamenech atd.

Ty městské ano, tam je doslova motor > centimetr plastu > cestující, ale u těch dálkových to tak snadné není. na druhou stranu, vznítí se všechno, kde může přeskočit jiskra, že :)
Yakuzza - 08. březen 2016 09:24sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
AVip:
https://www.stream.cz/adost/10009457-rakve-na-koleckach-a-ucastnici-zajezdu#nejnovejsi

Víc než 15 sekund toho afektovaného magora jsem nezvlád.
Mvek - 08. březen 2016 08:02sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
A dost rychle.
Mvek - 08. březen 2016 08:01sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
A k tomu ještě mě fascinuje, jak často slyšíme o tom, že nějaký autobus začal hořet. Že během minuty byl v plamenech atd.
Nevím o tom nic, ale pokud vím, tak kvůli hořlavosti nesmí člověk mít neschválené potahy na sedačkách. Autobus bych čekal, že navíc bude mít přísnější normy, tak co tam tak rychle hoří, přece nejde o to, že by autobus vsunuli do hořícího domu, ale že sám začne postupně od doutnání hořet plamenem a vyhoří...
AVip - 08. březen 2016 07:13sipka
ZAMĚŘIT
AVip
P.S. kdyby se patetický Tuňák zabýval technickým stavem vozidel a/nebo tím, že spousta dopravců dálkové autobusy přeplňuje a přetěžuje - nebo (například) na dálkové trasy nasazuje třeba školní autobusy, tak bych mu zatleskal.

Ale tohle je opravdu marginálie.
AVip - 08. březen 2016 07:01sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Tuna sra*ek opět v akci!

Rakve na kolečkách a účastníci zájezdu
https://www.stream.cz/adost/10009457-rakve-na-koleckach-a-ucastnici-zajezdu#nejnovejsi

Jinak obecně:
autobusy mají naprosto tragickou pasivní bezpečnost, takže jakkoliv lehátková úprava není košer dle platné legislativy, rozhodně se nedá tvrdit, že by šance na přežití nějak závratně stoupala u normálních sedaček,
připočteme si k tomu, že lidem se sklony k trombózám a poruchám krevního oběhu (což je dnes skoro každý) dělá sezení v podobné sardinkárně taky strašně dobře
a konečně i to, že stará praktická moudrost, říká "že je lépe špatně ležet, než dobře sedět" (aneb krční páteř dává pozdravovat);
zkrátka, místo, aby byl hledán konsenzus, jak něco podobného legalizovat (byť asi ne v této podobě), hledá se zase cesta, jak všechno zakázat.

Celá reportáž tak působí jako objednávka od konkurence...
Mvek - 04. březen 2016 13:41sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Doporučuji do Google vyhledávání obrázků dát: metro stations stockholm




Yakuzza: Myslím, že úplně super mi to taky nešlo. A už si nepamatuji, jestli tu občanku někdo pak kontroloval, nebo ne, takže jestli by s jinou průkazkou nebyl problém. Nebo jestli jsem jim tam dal tu prošlou InKartu.
Yakuzza - 04. březen 2016 13:26sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Mvek: Prý tam ale můžeš vložit třeba číslo karty do knihovny, je to údajně ve výsledku jedno.

Ale poprvé v životě se mi podařilo koupit si jízdenku online. V dnešní době by tak triviální věc měla trvat zhruba tři minuty. Nevím, jestli mám nějakou selektivní debilitu zrovna na tento web, ale docela jsem se u toho navztekal. Počáteční a cílovou stanici jsem zadával celkem čtyřikrát, ve výsledku mi nedošel ani jeden mail apod.
Mvek - 04. březen 2016 13:20sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Jo a myslím, že za to dostali i ocenění v nějaké té soutěži Velký bratr.
Mvek - 04. březen 2016 13:20sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Yakuzza: Jo, taky mě to pobavilo před dvěma lety.
Ale nemusíš, můžeš si zřídit jejich kartu:-D.
Yakuzza - 04. březen 2016 12:25sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Když si chci u ČD koupit jízdenku online, musím zadat číslo občanky. Neskutečné.
Mvek - 02. březen 2016 17:14sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Lt.Shark: Děda na chalupu, děda z chalupy...
30 tisíc z toho jsme udělali s Dášou za poslední 4 roky.
Lt.Shark - 02. březen 2016 16:08sipka
ZAMĚŘIT
Lt.Shark
20 let starý auto a má najeto 70 000? No to jste ho dost šetřili... ;-)
Mvek - 02. březen 2016 16:02sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Lt.Shark: Feldu 1.3 Lxi, jestli se nepletu, z cca 1996. Ale i když má najeto 70 tisíc a je dost garážovaná, navíc málokdy jezdí v zimě, tak nemá žádné serepetičky navíc (třeba centrál, alarm), potahy jsou na odpis a i když nebyla vysloveně bouraná, boky má odřené od parkování a nevím čeho ještě od dědy.
Lt.Shark - 02. březen 2016 15:26sipka
ZAMĚŘIT
Lt.Shark
Mvek: a co máš za auto...?
Mvek - 02. březen 2016 10:19sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Stát chce zdražit ekologickou daň u starších aut při převodu

Njn, já to furt cítím, že budu postaven před rozhodování, jestli teda to auto dát do šrotu. Jenže je mi to tak nějak líto, nebude mít najeto ani 100 tisíc a slouží. Ale jestli mě za ten rok bude převod stát 5 tisíc. Už teď vidím čistou cenu tak na 10-15 tisíc.

Nejnovější   Novější 1394 - 1413 / 3046Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o