Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Nějaký tip na plánovaný výlet do Třeboně na víkend?
Tak předně asi nebudu mít nervy na D1, takže radši pojedu k Benešovu přes Jesenici, nebo má někdo jiný (AVip?) lepší zkušenost, jak ve čtvrtek večer ve špičce jet?
No a pak samozřejmě případné poukázání na něco, co bychom neměli minout v Třeboni a okolí, vítáme. Zatím nemáme plán, kromě samotné Třeboně. Podle počasí a nálady se můžeme vydat i na skok do Budějovic nebo na Hlubokou nebo do Jindřichova Hradce, ale samozřejmě bližší okolí má větší přioritu. |
|
|
|
| Nevěřím, že by Slováci a Maďaři šli dobrovolně do něčeho, co by bylo konstrukčně i provozně drahé :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Tak moc to nesleduji. Ale nechce se mi tomu věřit. Jako asi by to mělo být levnější než letecká doprava, takže snad to nebude jak dříve Concorde. |
|
|
|
| Mvek: Tak jednou z výhod hyperloopu má snad být i nižší konstrukční cena, ne? |
|
|
|
| autobusáci jsou imho zhulení a zácpy jsou překvapivě i na Ládví |
|
|
|
| Tenhle týden je doprava nějaká divná. Dost zácpy a podivní autobusáci, kteří s tím třeba jedou, jako když to ukradli, ale naopak zastaví o půlku autobusu před označníkem zastávky, ačkoliv tam nikdo nepřekáží, nebo zas tací, kteří jedou velmi pomalu i tam, kde se zrovna neprotahují kolem zaparkovaných aut v jednosměrce. |
|
|
|
| Marshall:
Tramvaje z Nuslí by mohly křížit magistrálu
:-D Ne, to se nedá. Jak na ty vizualizace cpou vždy tak 2 - 3 auta. Že je jich v tom místě reálně 30 - 40, to je radnici buřt. Prostě si pořiď kolo, občane. Každopádně pokud toto projde, tak jdu z této lokality pryč. Reálně tímhle Nusle přijdou o nějakých 250 parkovacích míst. To je prostě bizzare. |
|
|
|
| Protože na Ipáku to tak skvěle funguje. Oh, wait....
Kurva neeeee! (Jsem zastupcem neřidičů) |
|
|
|
| Pardon, řidiči a taky ti, co bydlí u té zastávky, kterou by asi zrušili mezi vozovnou a Povstáním.
|
|
|
|
| Tramvaje z Nuslí by mohly křížit magistrálu
Tak jednak to nechápu, pokud by chtěli zrušit objíždění několika bloků, tak ji musí křížit? Nemůžou po vyrovnání poslat tramvaje těsně vedle?
Jednak ale tohle budou asi řidiči milovat:-). |
|
|
|
| Mvek:
Connect with SMRT
Vynikající! :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Většinou ukazovali dálkové na dálnici. Během doslova pár minut se z trochu kouře od motoru stala hořící kostra.
Jako jestli jsou na ty různé materiály kladeny takové nároky na nehořlavost, tak bych čekal, že se to bude tavit a tak, ne, že to bude hořet jako pochodeň plameny. |
|
|
|
| Mvek:
že nějaký autobus začal hořet. Že během minuty byl v plamenech atd.
Ty městské ano, tam je doslova motor > centimetr plastu > cestující, ale u těch dálkových to tak snadné není. na druhou stranu, vznítí se všechno, kde může přeskočit jiskra, že :) |
|
|
|
| AVip:
https://www.stream.cz/adost/10009457-rakve-na-koleckach-a-ucastnici-zajezdu#nejnovejsi
Víc než 15 sekund toho afektovaného magora jsem nezvlád. |
|
|
|
| A k tomu ještě mě fascinuje, jak často slyšíme o tom, že nějaký autobus začal hořet. Že během minuty byl v plamenech atd.
Nevím o tom nic, ale pokud vím, tak kvůli hořlavosti nesmí člověk mít neschválené potahy na sedačkách. Autobus bych čekal, že navíc bude mít přísnější normy, tak co tam tak rychle hoří, přece nejde o to, že by autobus vsunuli do hořícího domu, ale že sám začne postupně od doutnání hořet plamenem a vyhoří... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|