Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| AVip: Říkal jsem si, že by právě byla zajímavá tahle trať, nebo část v TS. |
|
|
|
| Yakuzza: Na YouTube na mě vyskakovalo i totéž upravené bez dlouhých tunelů.
Mě spíš překvapuje, že v tom tunelu není vidět nic, přece většinou je vidět, že vlaky svítí. A ta kamera se docela přizpůsobovala tmě nebo světlu...
Jinak na konci u Osla je toto starý stav, podle Google Map to vypadá, že tam už dostavěli tunel pro urychlení cesty, víceméně obdobu tunelu v Praze pod Vítkovem.
Akorát mě pobavila fakt ta stanice pod Národním divadlem v Oslu hned před hlavním nádražím. |
|
|
|
| Mvek: Jojo, tohle je jedno z těch videí, co nám běžely v práci, jak jsem se tady po tom ptal. Nevýhodou jsou ty úseky s tunelama :/ |
|
|
|
| Mvek:
za dvě hodiny od moře jste ve sněžných pláních, pak zas za hodinu už v mírném podzimu. Na konci pak vjedeme v podstatě do metra
Tak už asi vím, kde se m.j. nechal inspirovat autor fiktivní RW/TS tratě Marsdonshire... :-D
|
|
|
|
| Mvek: Tak tohle mě odrovnalo. Vynikající je na začátku ten průjezd tunelem! :-D |
|
|
|
| Přes 7 hodin cesty vlakem z Bergenu do Osla (720p, ale zas taková kvalita kamery to není)
K práci docela fajn, za dvě hodiny od moře jste ve sněžných pláních, pak zas za hodinu už v mírném podzimu. Na konci pak vjedeme v podstatě do metra v Oslu:-).
|
|
|
|
| A nevím, nakolik je to mýtus, ale před pár lety mi někdo z Prahy říkal, že když člověk trochu obrněn těmi zákony jde pak řešit pokutu na úřad, tak ho většinou nechají u těch méně podstatných být, než s ním ztrácet čas. Ale asi se to týkalo spíše rychlosti a spíše ještě doby "osoby blízké" apod. Nevím, jak to funguje dneska, myslel jsem si, že jízda na červenou je navíc i na body. |
|
|
|
| Mvek: Jak píšeš. O bezpečné zastavení by už nešlo. |
|
|
|
| Samozřejmě bych nic nevysvětloval.
"Signál znamená pro řidiče povinnost zastavit vozidlo před dopravní značkou „Příčná čára souvislá“, „Příčná čára souvislá se symbolem Dej přednost v jízdě!“ a „Příčná čára souvislá s nápisem STOP“, a kde taková dopravní značka není, před světelným signalizačním zařízením (semaforem).
Je-li však vozidlo při rozsvícení tohoto signálu již tak blízko, že by řidič nemohl vozidlo bezpečně zastavit, smí pokračovat v jízdě."
Bezpečně bych tedy vozidlo nezastavil. Tečka.
Na červenou jsem podle mého vědomí neprojížděl, jestli padla, když jsem měl semafor už za sloupkem/střechou atp., to netuším.
Seděl jsem tuhle v letošní koupené Fabii, oproti Felicii má horší výhled, takže v ní bych ji asi při těch pár případech, kdy vím, že jsem už projížděl, nebo nejspíš projížděl, na červenou, fakt neviděl.
Ale samozřejmě netuším, co Telemachovo "těsně" znamená. Ale občas to vychází opravdu těsně. |
|
|
|
| Mvek:
Ale zákon nezakazuje projet na červenou, když ti okolnosti nedávají moc možností dobrzdit.
Docela bych si poslechl, jak argumentuješ policajtům :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Ale zákon nezakazuje projet na červenou, když ti okolnosti nedávají moc možností dobrzdit.
Jako často se stane, že se člověk rozjede a ještě na chvilku nesleduje semafor kvůli sledování provozu, a tak vidí oranžovou, ale možná už pozdě, no a když pod ním projíždí, ještě zahlédne červenou. |
|
|
|
| Včera jsem asi zase projel nějaký semafor na magistrále už těsně na červenou.
Tyhle průjezdy za patnáct stovek bych si měl zakázat :) |
|
|
|
| Hodil bych po těch blikajících radarech volant...
To je tak jednou ročně, co se leknu, když na mě červeně blýskne ten radar na Průmyslové směrem od Poděbradské ke spalovně, když se vyjíždí do kopce a je tam 70. |
|
|
|
| Trochu k Yakuzzově samomluvě o Google mapách (která mi přijde celkem logická, aby nabízel, co člověk navštívil):
www.justinobeirne.com/essay/what-happened-to-google-maps
Kritizuje, že předtím to bylo nevhodné a nyní opět, jen jinak, ale týká se to obecně měst a silnic, ne institucí. |
|
|
|
| Mezi Libercem a Jabloncem pojede více tramvají. Cestující si sednou
Podle posledního dopravního průzkumu, který proběhl loni na podzim, nasedne do tramvaje směrem na Jablonec nad Nisou v pracovní den 5 133 lidí. Do Liberce pak využije linku jedenáct denně 5 322 cestujících.
To znamená, že počet lidí, kteří se vyskytují v Liberci, se zákonitě den ode dne zvyšuje, a v Jablonci snižuje? |
|
|
|
| hm, ta injektáž je zajímavá :) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|