Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Doleva, doprava - a třeba i rovně

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 3043
Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :)

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2872 - 2891 / 3043Starší   Nejstarší

Mvek - 04. březen 2012 18:17sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Já jsem nebyl hodně dlouho na Šumavě a Klatovy, Strakonice, Č.B. atd. Protože já si nevybavuji až na kousíček něčeho připomínajícího rychlostní silnici tuším u Příbrami, a pak přes Cukrák, na nic takového:-).
AVip - 04. březen 2012 17:58sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Jinak proč se o to otírám... dneska jsem R4 jel tam a zpátky a nepřišla mi nijak extrémní... (a samozřejmě, už včera jsem věděl, že tu trasu pojedu).
AVip - 03. březen 2012 20:39sipka
ZAMĚŘIT
AVip
TelemachusRhade:
R4 přesný opak

Seš měkkej... ve srovnání s dobou před 20 - 30 lety je dneska R4 luxusní... :-D
Telemachus Rhade - 03. březen 2012 19:57sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Dneska jsem jel po "D3" do Krumlova a zpět po "R4", respketive po jejich relativně krátkých úsecích :) Cesta trasou D3 byla pěkná a i řidičsky jsem ji užil. R4 přesný opak a posouvám ji na nejhorší spojnici v Česku, po které jsem zatím jel.

A stavil jsem se i v Budějovicích a ne, není to město, kde by chtěl žít každý :)
AVip - 26. únor 2012 22:54sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: Jedině opravdu zkusit rozjet, ideálně v nějakých kontrolovaných podmínkách, tedy minimálně proti svahu (pro případ, že by myšky překousaly např. bowdeny od brzd... :-D) a s někým s připraveným číslem 150 na telefonu, pro případ, že by palivo teklo jinudy, než má...
Mvek - 26. únor 2012 20:02sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Hm, tip, jak ověřit, jestli myši nepoškodily něco důležitějšího, než na dvou místech gumoplastovou izolaci mezi motorem a kabinou v Felicii, asi nemáte, kromě toho zkusit s tím vyjet:-)?
Mvek - 23. únor 2012 20:07sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Myslím,ž e před časem se mluvilo o předražené cyklostezce mimo jiné s mosty přes silnice apod. podél Rokytky ve Vysočanech na Praze 9.

Dneska jsem koukal, že část té stezky vybagrovali, aby uprostřed rostla jakási stavba přímo u hlavní ulice. Co se stane se stezkou netuším, zda bude vést potom nějak skrz objekt, nebo udělají myšku kolem... A kdo to platí už vůbec netuším.
Telemachus Rhade - 14. únor 2012 14:34sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Liberecký kraj chce po ČD za pozdní dodávky vlaků milióny

Zeptám se jinak - Co se naposledy Českým drahám vlastně povedlo? Přijde mi, že ta společnost nezvládne nikdy nic za mnoho peněz. Nerozumím..
Mvek - 13. únor 2012 09:36sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Můj dotaz, co vede k plánované výluce, že se nestaví, ale projíždí, hezky putuje:

Vážený pane,
potvrzujeme příjem Vašeho oznámení, týkající se mimořádné události na trati 011, které nám postoupily České dráhy.

Podle místní a věcné příslušnosti bylo Vaše podání bezprostředně předáno k vyřízení organizační jednotce SŽDC – Regionálnímu centru provozu Praha.
Další korespondence bude s Vámi vedena touto organizační jednotkou.

--

Tak mezi kterými jednotkami se zpráva ztratí?:-)
Yakuzza - 10. únor 2012 10:09sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
AVip: No na K-Reportu už to pochopitelně velice bouřlivě řeší :-)
AVip - 10. únor 2012 09:45sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: mohl sis zahrát na Švejka... ;-)
("stejně to nefunguje")
AVip - 10. únor 2012 09:44sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Yakuzza: A to je dobrej error... tomu snad někdo musel podhodit výměnu, že se mu tohle podařilo...!
Nebo do ní něco spadlo...

(a bez ironie - hlavně, že se nikomu nic nestalo, viz Karlák v Praze před x lety)
Mvek - 10. únor 2012 09:18sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
S ČD se můžete dostat do Hoštic, i když nechcete. Včera jsem byl svědky a obětí podobné hlášky jako "Nezastavujeme, máme zpoždění."
Bohužel jsem se včera už nedostal k netu, a na stránkách už mají jen na mapce vidět plánovanou výluku na uběhlý týden.

Každopádně v elefantovi S1 mi průvodčí oznámil, že vlak bude projíždět zastávky Tuklaty a Rostoklaty. Že náhradní doprava není, že si mám počkat na ten další o půlhodinu později (stavěl tam jen každý druhý), nebo jet o zastávku dál a chytit protijedoucí (ale těžko říct, jestli to zrovna nebyl taky vynechávající, navíc bych jel načerno).

Napíšu ČD, protože si tedy rád nechám vysvětlit, co může způsobit plánovanou výluku, kdy každý druhý vlak někde nestaví, ale projíždí.
Jestli mi nebudou chtít odpovědět konkrétněji, tak jim napíšu, že v tom případě nepotřebují znát mé případy nouze, až se mi to stane a zastavím nouzovou brzdou.
Yakuzza - 09. únor 2012 22:52sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Zajímavost pro AVipa - včera se v Brně povedlo jedno zajímavé vykolejení, viz zde :-)
AVip - 09. únor 2012 17:16sipka
ZAMĚŘIT
AVip
No prosím... to jsme na tom ještě pořád poměrně dobře...
Pozemstan - 09. únor 2012 12:36sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
AVip: Chtělo by to dobové záznamy z velké zimy 1929 na toto téma...

"Třetina strojvůdců v těžkých mrazech ulehla s chřipkou a těm, kteří zůstali na trati, omrzaly uši, nosy a ruce. „Železničáři plakali od bolesti jako děti. Draze zaplatili povinnost. Železniční zaměstnanec Jan Vácha vydal se opravit prasklou kolej v pátek 16. února, nalezen byl až po pěti dnech zapadlý hluboko v závěji.""
Viz zde.

Nebo: "Vlaky nabíraly mnohahodinová zpoždění a železničáři s omrzlinami rukou prý plakali bolestí. Do 10. února 1929 se ale s krajním vypětím dařilo dopravu na železnici držet v provozu, pak následoval kolaps. "Následkem mrazu praskaly kolejnice. Uvolňování tratí ale bylo neobyčejně svízelné, mráz dosáhl na místě -28 stupňů, takže ani zapálení velké hranice mnoho nepomáhalo," popsal Moravskoslezský deník vykolejení rychlíku 72 mezi Brnem a Přerovem právě v neděli 10. února. Na pomoc proti přírodě byla povolána armáda."
Viz zde.
AVip - 09. únor 2012 11:18sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: je to otázka... lokálky mají často koleje ještě z časů KuKStB a v lepším případě ČSD... ale u lokálek bych praskání viděl jako spíš celkově zanedbanou údržbu podkladu, pražců atd.

Chtělo by to dobové záznamy z velké zimy 1929 na toto téma...

Mvek - 09. únor 2012 11:07sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: No na tebe jsem právě čekal. Jak svařované?

Jinak to je to, co z těch zpráv člověk neví, zda šlo o starší nebo novější. Ale přijde mi, že nešlo o koridor, spíše o lokálnější tratě.
AVip - 09. únor 2012 10:18sipka
ZAMĚŘIT
AVip
já bych se spíš nedivil, kdyby praskaly moderní svařované kolenice... ono ty šroubované (byť za cenu lehkého drncání) jsou schopné podobné teplotní amplitudy ustát mnohem lépe (klíčové slovo: dilatace).
Telemachus Rhade - 09. únor 2012 09:54sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Škoda, že neříkají, že většina těch popraskaných kolejí pamatuje pomalu mocnářství. Pokud kolej stará třeba 80 let praskne, tak je sice hezké, že ji svaří, ale celkovou únavu materiálu to neodstraní.

Nejnovější   Novější 2872 - 2891 / 3043Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o