Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Statement: Letos v Praze hořely už čtyři autobusy - všechny v oblasti motoru (tedy cestující za to nemohly) - jeden jsem i viděl na živo :) |
|
|
|
| Rekola, hodnoceni:
Děsný hajtry, ale jede to. Bohužel, s čím jsem nepočítala jest, že si stanovili "rekola zónu", která končí jednu stanici před mým bydlištěm. Takže jsem dostala buzerující smsku, že mám vrátit kolo do zóny. Myslím si o tom svoje (za rohem před kavárnou je nějaký ten jejich point, tak jsem jim to tam ráno postavila) a toto samotné pro mě bude důvod si službu už nekoupit. Nemá pro mě smysl platit za něco, kde musím parkovat dál, než mám autobusovou zastávku jen proto, že si někde nějaký šulín na Dvorcích udělal virtuální čáru. |
|
|
|
| K dopravním a auto malérům...
Aniž bych chtěl cokoli jakkoli srovnávat...
kdysi mi na chalupě ujel Forman na svahu (naštěstí jen o pár metrů a pak poměrně měkce zabrzdil o zídku mojí zahrádky), protože jsem zastavil před chalupou přesně vyváženě... a protože jsem se trefil přesně, tak jsem neměl ruční brzdu (a nebylo to tehdy poprvé, co jsem ji tam němel, ale bylo to rozhodně naposledy).
Po vyložení vozu došlo ke změně polohy těžiště... a dál to snad ani nemusím rozvádět.
Svým způsobem jsem mohl být rád, že se auto nevydalo na opačnou stranu směrem k rybníku a že jsem z toho vyváznul tak lacino (vlastně jen s leknutím). Bylo mi nějakých 25 (+/-) a už jsem byl relativně vyježděný.
Čímž chci naznačit, že podobné nehody se opravdu stávají poměrně běžně, akorát většinou nemají tak fatální následky. |
|
|
|
| Seven: Tak na odbočení doleva by to smysl mělo, to je fakt. Ale je to i v přímém pruhu v pravo.
Nicméně i tak by cyklista měl stát vlevo a je to. Při té koloně se tam klidně může přeřadit.
Já se s předjížděním toho samého setkal, tam žádné červené plochy nebyly, protože cyklisti a motorkáři často ignorují řazení podle pořadí, jak přijeli, takže jdou dopředu tak jako tak. |
|
|
|
| Koupila jsem si na měsíc rekola, abych se vyhnula nutnosti kolo parkovat a uklízet. Dám vědět, jak to funguje, vypadá to, že narozdíl od prvního ročníku už mají kola lepší. |
|
|
|
| Mvek: Osobně si myslím, že jsou tam proto, aby kolo stihlo vyjet a odbočit. Tuhle jsem na něm stála s dalším cyklistou po předjetí kolony a tak mu tak povídám: "Jedete doprava nebo doleva." - "Rovně." - "Tak se pojďte vyměnit, já jedu doleva." Nicméně situaci 'Předjíždím furt toho stejnýho cyklistu' jsem ještě nezažila. |
|
|
|
| Bavil jsem se s jedním člověkem, který svojí blbostí sletěl při jízdě na motorce a auto mu přejelo nohy a teď ho po půlroce čeká amputace druhé nohy...
A zas mi to připomnělo, jak mi přijdou nepraktické ony "zóny"/červené obdélníky pro cyklisty před stojícími auty na semaforech.
Takže, když si vezmeme méně častou, ale ne nepravděpodobnou situaci, že si cyklista dojede kolonu, předjede ji, zařadí se na červený obdélník pod semaforem, pak padne zelená a vyrazí, celá kolona ho předjede, ale zelená vlna se zrovna konat nebude, a tak dorazí k další červené a cyklista je zase předjede atd.
Takže stejní řidiči budou vypsychlí, jak budou muset furt objíždět toho samého cyklistu. Určitě jim to pomůže se dobře soustředit na ostatní věci.
Ještě extrémnejší případ je, pokud pojede skupinka cyklistů, takže se jich k tomu semaforu zařadí třeba pět a budou stát ještě navíc před těmi auty v celé šíři a budou se muset zase rozprostřít, než je vůbec bude moct někdo předjet...
A k tomu si připočtěme nějaký ostrůvek atd., že není možné vždy cyklistu bezpečně objet, někdy ani krokem.
Opravdu to pomáhá bezpečnosti? Opravdu by cyklistům tak vadilo stát v pořadí, v jakém ke křižovatce přijeli, jak to bývalo dřív?
Nebo k čemu tam ty červenéplochy se symbolem jízdního kola jsou? |
|
|
|
| Není nad složitá pravidla. |
|
|
|
| Tak jsem zjistila, že jsem minulou neděli porušila přepravní podmínky PID. Správně jsem si pamatovala, že o víkendu se smí kola vozit celodenně. Nicméně jsem ale nevěděla, že pouze ve vybraných úsecích (většinou nějaký tři stanice před konečnou, což je na prd, když se vám v deset večer fakt nechce jet přes centrum k cyklostezce). |
|
|
|
| A ještě jeden pohled ve 4k (ne že bych měl na čem se na to koukat) - zvedání - momentálně mají asi 2 týdny zpoždění protože je "a wee bit windy", no Skotsko :) |
|
|
|
| Hlavně to furt není final. |
|
|
|
| No je to jednoduché...
já auto neutopil (i když k tomu párkrát nebylo daleko - proto u-boot), ale viděl jsem v Praze na Strakonické pěkných pár aut a dokonce i jeden autobus (linka 118), které evidentně změnu typu vozidla tak docela nezvládly... |
|
|
|
| Teda že 100. výročí Bitvy u Jutska oslavím tím, že si z auta udělám v dešti u-boot, to mne opravdu nenapadlo... |
|
|
|
| Pozemstan: To mě nenapadlo, ale tam není ani druhý pruh :-) |
|
|
|
| To, doufám, nemyslíš 5. května v Jablonci. -) |
|
|
|
| Dnes cesta Podolí > Jablonec > Podolí.
KDY SE KURVA TY IDIOTI NAUČÍ NA 5. KVĚTNA JEZDIT 80 KPH???
3 DEBILOVÉ VEDLE SEBE VE TŘECH PRUZÍCH SVIŠTÍ PADESÁTKOU!
A když na blikám a troubím, tak se sjednotí, aby mě just nepustili.
Pardon, děkuji za pozornost. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|