Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| A koukám, že to Abellio převzala ARRIVA (která ale v seznamu také je)... |
|
|
|
| Yakuzza: Aha, zajímavé. -) |
|
|
|
| Pozemstan: Ten seznam je dost divny. Neco jako Abellio imho nic neprovozuje a ten "muj" dopravce tam vubec neni. |
|
|
|
| Yakuzza: Tak zkusíme jet podle seznamu...
Abellio CZ hned na začátku by možná i geograficky mohlo odpovídat, jsi-li ve Slezsku... -) |
|
|
|
| Yakuzza: Zmíním, že pod DB počítám i Arrivu ;) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Mimochodem, tyto spolecnosti u nas vylozene provozuji nejake spoje? (Zapomnel jsem dodat, ze jsem na uzemi CR a spoj nema zadnou cast trasy mimo CR.) |
|
|
|
| Kvizova otazka. Jedu vlakem, ktery neprovozuje ani jeden z dopravcu Ceske Drahy, Railjet, Leo Expres. O jakeho dopravce jde? :) |
|
|
|
| Tak mě Gloglo navigace zklamala. Z nějakého důvodu vyhodnotila cestu z Prahy do Františkových Lázní přes Vary o pár minut rychlejší, pro zpestření jsem si říkal, proč ne. Pominu to, že jsme si za Kladnem vzpomněli na důležitější zavazadlo a vraceli se zpět:-).
Jenže zatímco jedno vzniklé zdržení u opravovaného úseku dálnice se během našeho čekání v mapě objevilo jako červený úsek, pak jedny semafory kvůli rekonstrukci jinde byly aspoň oranžové, tak druhé semafory, kde jsme sice čekali jen jednu červenou, ale zato asi 15 minut, ty Gloglo vůbec nezaregistroval, žádná změna barvy na mapě.
Pokud se na D5 nedělo kdovíco, tak to bychom asi tam byli rychlejší. |
|
|
|
| Tak jsem zase volal na 156 (dříve většinou kvůli ukradeným krytům na lampách, tedy kvůli odkrytým obvodům)...
Jako takový ten žulový, nebo jaký kvádr - jeden díl - obrubníku ležící uprostřed levého jízdního pruhu na Průmyslové kolmo jak jakási překážka na překážkové dráze mě fakt překvapil.
Naštěstí vím, jak mám široké auto, takže jem se prosmekl ještě docela v rychlosti mezi kvádrem a svodidly, zatímco někdo za mnou zkoušel už krokem přejet ho, jestli se mu vejde pod auto (nevím, jetsli si něco odřel/utrhl, ale výška toho obrubníku je velká, když není zapuštěný v zemi).
Trochu mi to přišlo jako kanadský žertík, protože obrubník ležel přesně na konci 70ky od Poděbradské za tím mostem, u sjezdu na Českobrodskou, kde je nově značka 50. |
|
|
|
| Zato my díky náhradní dopravě za U Plynárny chodíme 15 minut pěšky každou cestu na Spořilov už od půlky května, až do září... Myslel jsem si, že to teď v červenci u plynárny už otevřou a zavřou jen trasu kolejí dál do Michle... A bohužel objížďka autobusu 196 nevede jako 2012 při budování mostu v Michelské, takže prostě náhradní dopravou nyní s nutným přestupem by nám to trvalo asi stejně jako s pěší procházkou. |
|
|
|
| lagga: Nejlepší doprava přes Prahu byla těsně po povodni. X-A, X-B, X-C a návazné suplující linky, byly prostě skvělé řešení. Nestalo se, abych čekal někde déle než minutu. |
|
|
|
| Musim pochvalit jak ted Praha supluje kus metra C - pohoda a kochani |
|
|
|
| Yakuzza: Zajímavé. Když jsem jel v pátek z Prahy do Havlíčkova Brodu rychlíkem K. H. Borovský, seděl jsem i ve druhé třídě v moderním klimatizovaném kupé (možnost volby ohřevu či ochlazení tlačítkem, taktéž volba hlasitosti) se zásuvkou a výklopným dřevěným stolkem na notebook (se zbytky piva). I když to byla zvláštní sekce určená primárně pro rodiny s dětmi...
Včerejší cesta zpět v bezejmenném rychlíku se už odehrávala ve starším vagónu (byť i tam se snad dala ovládat teplota kolečkem), tipoval bych to na použitý rakouský vůz z 80. let, ale možná se mýlím. Designově zajímavý byl zaoblený strop s kulatými rovně zakrytými světly na stropě. Bohužel/bohudík jich nebylo 5, ani 4... -) Původně jsem omylem nastoupil do vozu pro vozíčkáře, kde bylo snad každém kupé jedno místo bez sedačky... |
|
|
|
| Btw puvodne to byla polovina z ceny jizdneho do druhe tridy, ne tretina, jak jsem se dneska dozvedel od pruvodciho. |
|
|
|
| Zdravim z prvni tridy EC Slovan. Jelikoz mam zase auto tak nejak polopojizdne, cestuju ted hodne vlakem a zacal jsem vyuzivat prvni tridu. Neni to vubec blbej napad! Aktualne to zlrvnili, priplatek stoji tretinu ceny jizdenky do druhe tridy, cili Brno-Pardubice me stalo 63 Kc. Hlavni benefit je, ze tady nejsou lidi, coz je pro me tak nejak nejdulezitejsi. Potom jsou tu funkcni zasuvky na 230 V, a clovek dostane vodu, noviny (o coz az tak nestojim, ale nice) a obcas se vyskytne i wifina, ktera je ale treba v tomhle vlaku zrovna nefunkcni. |
|
|
|
| Abych se dnes dostal na pražský Zličín, odkud jsem vyrážel s SA/RJ do Plzně (až v noci jsem zjistil, že autobus nejede z Florence, díky čemuž jsem se však vyhnul výluce metra C), zažil jsem zajímavou příhodu v autobuse 125 jedoucím z Bachovy resp. Litochlebského náměstí na Smíchovské nádraží. Poklidnou cestu přerušily hlasité protesty dvou žen, které upozornily řidiče, že zapomněl odbočit. Řidič kupodivu nenadával, naopak si uvědomil chybu a nakonec i poděkoval za upozornění. Působil poněkud zmateně a dokonce ždal cestující o rady, jak jet díl, a nechal se navigovat jedním správně asertivním pánem, který poznamenal, že taková příležitost, aby se mohl podílet na řízení autobusu MHD, se mu jindy nenaskytne. :-) Chvílemi jsem už nevěřil, že autobus do Plzně stihnu, a doufal, že alespoň najdeme cestu... Už jsem si říkal, že je to nějaký zásah vyšší moci, abych nakonec na pohovor, na který se mi moc nechtělo, nemusel, ale to by můj rozmar odnesli chudáci ostatní cestující... -) Nakonec jsme dorazili na Smíchov možná o nějakých 7 minut později a na Zličín jsem dojel v 7:54 místo asi 7:47... -) Výhodou Jančurových jasně žlutých autobusů je to, že člověk většinou nemusí moc hledat číslo jejich stanoviště... |
|
|
|
| Statement: Letos v Praze hořely už čtyři autobusy - všechny v oblasti motoru (tedy cestující za to nemohly) - jeden jsem i viděl na živo :) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|