Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| AVip:ono je to odvislý od počtu pidi-vísek které taky chtějí mít hromadnou dopravu a pak se vztekají, že si nesednou, protože to obsadili pražáciii :) dobře se takhle bavím i u vlakových S-linek : jak si to vůbec ti pražáci představují jezdit s náma středočechama do benešova !?! :D
jako kdyby většina středočechů nedojížděla za prací právě do té hnusné prahy ...a to pak autobuse místo 30min jede víc jak hodinu aby je všechny posbíral
což mi připomíná, už zase mám rozvrh postavený tak, že pravidelně jezdím se školákama v sedm hodin, vysloveně školní linka, dobře tam s batohem zapadám :) ale divím se, že ty autobusy ty čerti živí ještě nepřevrhli
teoretická otázka je, jak veliké Dotace to musí mít, vzhledem k tomu, že jsou většinou ty spoje zpola zaplněné (ráno v 7h a 7:30 narváno, v poledne 12:30, 13:10, 15:40 jezdí babičky a troška dětí) a využívají je hlavně lidi se zlevněným jízdným
|
|
|
|
| lagga: Můžu říct, že někteří soukromníci používají na jihu trasování svých linek opravdu prapodivně...
jinak tedy, v poslední době je R4 v neděli dost často vyloženě ucpaná... pak nastupuje plán B a tím je jízda "po vlastech českých", neb jsem zastáncem názoru, že mne méně vyčerpává byť třeba pomalá, ale pořád jízda, než šílené krok sun krok posouvání se v koloně. |
|
|
|
| lagga: Tak na řidiče by člověk měl dost situací (já už ani ne, ale rodiče často na sitauce, kdy řidič čeká, když člověk dobíhá, ale zavře mu před nosem, místo aby se na něj vykašlal rovnou, nebo počkal úplně). I když samožejmě jsou i opačné případy, takže paušalizovat to vůbec nejde, a řidiče na přechodech pouštím:-). |
|
|
|
| TelemachusRhade: to sis to měl na jih vzít po okrskách, občas adrenalin (autobusákům klobouk dolů) jinak pěkná vyhlídková :)
jinak se mi teď potvrdilo, jak jsou zaměstnanci pražský a středočeský MHD fajn....jaxi sem si ve třístovce něco zapomněla a zjistila to až o 20minut později na Můstku....stačilo se u okýnka zeptat, zavolat na dispečink a druhý den ráno si zajet na depo, všichni usměvaví, všichni poradili, moc fajn.....takže nadále budu pokračovat jen v nadávání na vedení těchto podniků a mistry tuneláře opencard a nemusím si to rozšiřovat o řidiče a spol....pozitivní :) |
|
|
|
| Mvek: Také souhlasím, posílení jiné noční dopravy po delší dobu by bylo i lepší, jenže oni chtějí "šetřit", takže možná budeme ještě rádi, pokud zachovají alespoň stávající noční linky... |
|
|
|
| Tak ten názor, že by se peníze ze zkráceného provozu metra měly dát do posílení noční dopravy, sdílím, určitě není třeba nutně protahovat metro, pak už stačí tramvaje a autobusy. |
|
|
|
| Vzpomínám si na krásně nepřehlednou složitou křižovatku u Mirovic/Let, kde jsme vždycky říkali, že ta je skoro tak složitě nakreslená, že by člověk na ní naboural, kdyby potřeboval jinam, než rovně.
A pak na dnes již zaniklou poetickou dvoukřižovatku u obece Třebkov či Drhovle, kde se muselo doprava, a hned doleva, ale dnes je tam skutečně kus rychlostní. |
|
|
|
| Já jsem nebyl hodně dlouho na Šumavě a Klatovy, Strakonice, Č.B. atd. Protože já si nevybavuji až na kousíček něčeho připomínajícího rychlostní silnici tuším u Příbrami, a pak přes Cukrák, na nic takového:-). |
|
|
|
| Jinak proč se o to otírám... dneska jsem R4 jel tam a zpátky a nepřišla mi nijak extrémní... (a samozřejmě, už včera jsem věděl, že tu trasu pojedu). |
|
|
|
| TelemachusRhade:
R4 přesný opak
Seš měkkej... ve srovnání s dobou před 20 - 30 lety je dneska R4 luxusní... :-D |
|
|
|
| Dneska jsem jel po "D3" do Krumlova a zpět po "R4", respketive po jejich relativně krátkých úsecích :) Cesta trasou D3 byla pěkná a i řidičsky jsem ji užil. R4 přesný opak a posouvám ji na nejhorší spojnici v Česku, po které jsem zatím jel.
A stavil jsem se i v Budějovicích a ne, není to město, kde by chtěl žít každý :) |
|
|
|
| Mvek: Jedině opravdu zkusit rozjet, ideálně v nějakých kontrolovaných podmínkách, tedy minimálně proti svahu (pro případ, že by myšky překousaly např. bowdeny od brzd... :-D) a s někým s připraveným číslem 150 na telefonu, pro případ, že by palivo teklo jinudy, než má...
|
|
|
|
| Hm, tip, jak ověřit, jestli myši nepoškodily něco důležitějšího, než na dvou místech gumoplastovou izolaci mezi motorem a kabinou v Felicii, asi nemáte, kromě toho zkusit s tím vyjet:-)? |
|
|
|
| Myslím,ž e před časem se mluvilo o předražené cyklostezce mimo jiné s mosty přes silnice apod. podél Rokytky ve Vysočanech na Praze 9.
Dneska jsem koukal, že část té stezky vybagrovali, aby uprostřed rostla jakási stavba přímo u hlavní ulice. Co se stane se stezkou netuším, zda bude vést potom nějak skrz objekt, nebo udělají myšku kolem... A kdo to platí už vůbec netuším. |
|
|
|
| Můj dotaz, co vede k plánované výluce, že se nestaví, ale projíždí, hezky putuje:
Vážený pane,
potvrzujeme příjem Vašeho oznámení, týkající se mimořádné události na trati 011, které nám postoupily České dráhy.
Podle místní a věcné příslušnosti bylo Vaše podání bezprostředně předáno k vyřízení organizační jednotce SŽDC – Regionálnímu centru provozu Praha.
Další korespondence bude s Vámi vedena touto organizační jednotkou.
--
Tak mezi kterými jednotkami se zpráva ztratí?:-) |
|
|
|
| AVip: No na K-Reportu už to pochopitelně velice bouřlivě řeší :-) |
|
|
|
| Mvek: mohl sis zahrát na Švejka... ;-)
("stejně to nefunguje") |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|