Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Telemachus Rhade: To tam vlastně taky bylo, už si vzpomínám. Vlastně když už jsem teda musela přestupovat, brala jsem to ze Strahova busem rovnou na Holečkovu. |
|
|
|
| si vzpomínám... No já budu muset přeskakovat na Kobylisích (asi 20 m), takže nic hrozného, ale je to trochu nepříjemné - předpokládám zdržení 2-10 minut, podle intervalu. |
|
|
|
| Jo, muselo se vystoupit, popojít a nastoupit znovu do stejného vozu :) |
|
|
|
| Marshall: při jedné takové změně zrušili přímý bus Anděl - Dejvická, to přestupování na Strahově bylo fakt prima, když to ani obojí nestavělo na stejný stanici. |
|
|
|
| No, já bohužel přijdu díky následné upravě autobusů o přímé spojení do práce. |
|
|
|
| Jo, v lete mame vylukove LOHDPP, kdy ti z jedne cesty tramvaji udelaji triatlon metro-bus-tramvaj a na zimu jsou ZOHDPP v kterych je jako hlavni disciplina orientacni beh. |
|
|
|
| Jo. Je to takový místní folklór asi. |
|
|
|
| Neni to uz zhruba treti tramvajova revoluce za cca dva roky? |
|
|
|
| Pražská tramvajová revoluce: cestující si ode dneška musí zvyknout na nové trasy
Je to pitomost. Akorát to ukazuje jaká lobby je zrovna na koni. Minulá změna byla o tom zrušit nadbytečné linky a hlavně počet nasazených souprav. Aktuální je přesně opačná. Počet linek souprav, které teď křižují Palačák, je naprosto šílený.
+ Líbí se mi vyřešení Dejvic. To je povedené.
- Vršovice/Strašnice zůstávají v otřesném stavu. |
|
|
|
| Já bych jenom dodal, že přepočítávát piva na promile je taky dost nepřesný, jeden bude mít po 3 pivek 0,5, druhej bude mít 1,5... taky je to různý, stejně jako to že někdo je na šrot po dvou pivech a jinej je po deseti vpoho... :-)))
Já můžu na kole řídit po řekněme pěti pivech... pokud pak nejedu do kopce a tan se mi nerozproudí krev... to už je potom horší... :-))) |
|
|
|
| kapitan Pike 271965: Ano, rozumíme. |
|
|
|
| kapitan Pike:
Pro mě jako běžce jsou mnohem nepříjemnější a imho i nebezpečnější volně pobíhající psi než to, že kolem mě někdo projede na kole. Dtto. pro malé děti. Ale to nikdo neřeší.
Jako pro cyklistu jsou pro mě děti a psi také určité riziko, vždycky tam dávám víc pozor a nemůžu se dočkat, až budu za Modřany. Představa, že se o to snažím s 0.8 promile mi prijde dost děsivá. |
|
|
|
| Mvek: Nevím, jestli si úplně rozumíme. Pochůzkáři jsem myslel policisty (městské nebo státní) na pochůzce. Jinak lidí venčící psy tu máme mnoho a psa bez vodítka má zhruba polovina. Paradoxně mi připadá, že velcí psi jsou mnohem více v pohodě a nikdy jsem nezažil, že by byli nějak agresivní. Problém mám s malými pseudopsy, kterým by se sice člověk ubránil, ale riziko pokousání určitě existuje. |
|
|
|
| kapitan Pike: Já nevím, občas nějakého někde potkám, ale je to pár obvyklých míst a jinde snad nikdy. Navíc to bylo spíš přes den, to mi tu chodil kolem domu (je to docela průchozí trasa k rybníku a pak do další čtvrti). |
|
|
|
| Mvek:
buď už jsou pochůzkáři výjimeční, nebo na to kašlou.
V případě Plzně je A i B správně. |
|
|
|
| Seven:
Můj názor je, že cokoli víc než jedno pivo cyklistům do tlap nepatří.
Souhlas. A taktéž souhlas s pokutou. Holt z nějakého důvodu u nás je pivo taková samozřejmost. Až mě to děsí, když vidím, jak si lidi (ano, většinou chlapi) musí dát pivo kdykoliv a kdekoliv, nejlépe i po cestě vlakem z plechovky atd. A tím nemyslím mládež, ale normální manžele, tatínky atp. za společného výletu.
Nicméně s cyklisty vidím spíš problém v tom, že obecně na značky dlabou, taktéž jim nic neříká zákaz vjezdu všem vozidlům (třeba mimo dopravní obsluhu), takže na chalupě nám do osady po turistické stezce jezdí, ačkoliv už na té cestě nemají co dělat (natož pak na stezce vedoucí dále lesem po pěšině).
Ad psi - ano, to věřím, to by mě docela i jako cyklistu děsilo. Ale jestli se nepletu, kromě vyhrazených míst nesmí pes nikde venku pobíhat volně, takže je to spíš v tom, že buď už jsou pochůzkáři výjimeční, nebo na to kašlou. |
|
|
|
| Pro mě jako běžce jsou mnohem nepříjemnější a imho i nebezpečnější volně pobíhající psi než to, že kolem mě někdo projede na kole. Dtto. pro malé děti. Ale to nikdo neřeší.
Jinak tedy já při jízdě na kole nepiju, hlavně z praktických důvodů. Jezdím prakticky pouze sám a samotnému se mi na pivo stavět nechce. Je tady riziko krádeže kola nebo nutnost s sebou vozit relativně těžký zámek. Navíc jsem prostě toho názoru, že konzumovat alkohol během sportovního výkonu (jakéhokoli) je špatně (asi netřeba hlouběji vysvětlovat). |
|
|
|
| Platilo by to na cyklostezkach, v obcich a silnicich 3. tridy. Z praxe vime, ze velka cast cyklostezek v Praze je bud spolecna s pesimi anebo konci pruhem na 2 proude silnici. Vetsina cyklistu si nejspise to pivo da stejne, jinak si pohyb nekterych z nich nedokazu vysvetlit stejne jako jejich nechapani znacky stop pred vozovkou pro auta. Nicmene dokud za to hrozi pomerne vysoka pokuta, doufejme, ze je to odradi. Zasadne ale nesouhlasim, aby pri prekroceni 0.8 jim hrozila pokuta pouze do vyse 500CZK misto dnesnich 2500-20000CZK.
Vezmeme si nekolik prikladu. Frekventovana cyklostezka naplavka - Modrany krome cyklistu ma take rodiny s detmi, kocarky, bruslare, bezce. Clovek musi jet opatrne. Co se v praxi stane pri nehode cyklista x dospely pesi netreba rozebirat (muj ded tak skoncil se zlamanymi zebry, kdyz cyklista vyignoroval, ze po prechodu nekdo jde), jak by vypadala situace opily cyklista vs. trilete dite ani nechci spekulovat.
Dalsi pripad - cyklostezka konci v silnici. Co se stane me jako ridici, co si v klidu jede domu rychlosti 50kmh, kdyz cyklista po trech pivech nepojede zcela rovne a ja ho zezadu naberu?
Treti situace, obec. Po trech pivech sedne cyklista na kolo a jede domu. Mam ja jako ridic verit tomu, ze pojede u kraje a bude osvetlen? A muzu s tim pocitat i jako chodec? Anebo po setmeni nemam vychazet? |
|
|
|
| Tři piva jsou pro průměrného člověka na kolo moc.
Jedno by pro neferkventované komunikace snad bylo v praxi v pohodě, ale do plného provozu bych ani to nepovolil. A rozhodně to bral jako přitěžující okolnost při jakékoliv nehodě.
Samozřejmě pokud nepřejdu o úroveň výše, k teoretizování že cesty (i zdravotní pojišťovny) by byly soukromé a podmínky by libovolně stanovoval vlastník. |
|
|
|
| Jen co jsme řešili s kolegy, jsou to teda tři piva. Kolega 1 po třech pivech musí být z hospody odnesen a uložen. Kolega 2 klidně vypije deset, aniž by to s ním hnulo.
Můj názor je, že cokoli víc než jedno pivo cyklistům do tlap nepatří. Už tak většina z nich nezvládá základní dopravní značky. A Škromach neví, co plácá, protože to tlustý komančský prase v životě na kole nesedělo, natož aby vědělo, jak se jede po třech pivech. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|