Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Ja vylozene osobne jenom Kojetin a docela me prekvapilo, ze se tam dostal, protoze to nadrazi sice hnusne je, ale neprijde mi, ze nejak extra vic, nez ostatni.
Ale libi se mi ta Moldava. BTW Zephram bude zase znat Kuncice pod Ondrejnikem .)
K tematu, par roku stary clanek: Nejkrásnějším nádražím v Česku pro rok 2012 je Opava východ |
|
|
|
| Osobně znám pouze nádraží v Trpístech, ale to na fotkách vypadá imho hůře než ve skutečnosti :-) |
|
|
|
| Další zajímavá citace je:
"U autobusů se režim 'vůz zastaví, když na zastávce někdo stojí, případně tam stojí jiný bus' plánuje na všechny zastávky. Uvnitř bude třeba stistknout tlačítko. Ale je třeba zlepšit podobu a jednotnost tlačítek, abychom k tomu dospěli."
U tramvají také chtějí sjednotit tlačítka, ale moc nových zastávek na znamení nepředpokládají. |
|
|
|
| V chatu se zástupcem ředitele ROPIDu zaznělo pár dlouhodobých zajímavých věcí, ale kdoví, jestli na ně získají peníze atp.
Jinak jak tak nadáváme na ROPID, opravdu si myslím, že s jak omezeným rozpočtem, tak s připomínkami městských částí nemůžou zase tak snadno něco prosadit, tedy možná ani očividné Telemachovy návrhy:-).
"DPP aktuálně velmi aktivně pracuje na přípravě nových tratí tramvaje na Dědinu, do Slivence, ze Spořilova zatím na Chodovec, na Libuš. Pro mě je aktuálně nejzajímavější trať, která by spojila Vinohradskou ulici s Hlavním nádražím a Bolzanovou. Moc by pomohla síti tramvají v centru, která je přetížená."
Tak jednak nevím, jestli ten Hlavák je taky v plánu, nebo je to idea toho zástupce ředitele, ale jinak to tu už AVip vyzdvihoval, jestli se nepletu.
A jinak proč ne, na první pohled mi Libuš přijde fajn, po dostavění D by pak byly dvě velké cesty, jak se dostat z těchto končin. A naopak by se do Modřan dalo od centra dostat dvěma cestami.
A pak mě zaujal ten Spořilov. O tom jsem už kdysi snil, netuším, jak by to vedli, protože místy je tam hodně prostoru, ale zas by to asi bylo málo efektivní, místy je zas problém s úzkými ulicemi.
Krásné řešení by bylo, kdyby realizovali námět na zastřešení Spořilovské spojky a vedli tramvaje po té střeše. |
|
|
|
| Ještě jsem našel komentář na Facebooku: "Náhodou, je to velmi dobrý nápad. Doba aut na silnici se tak zdvojnasobuje, takže to zároveň i vtipnou formou řeší nedostatek parkovacích míst. Když budou auta stát neustále na silnici nebudou zbytečně někde parkovat. Za mě palec nahoru." :-) |
|
|
|
| Pozemstan:
Tak, v dohledné době už bude možná úplně jiná situace, budeme-li následovat nizozemskou cestu či stane-li se cestou evropskou... -)
Pokud u nás bude dál vládnout Babiš, tak se spíš dočkáme aut jezdících na řepkový olej :-) |
|
|
|
| O autech na parní pohon s jaderným reaktorem se tam nic nepíše... Aneb Ford Nucleon. |
|
|
|
| kapitan Pike:
Auta jedoucí na dvojku jsou z ekologického a hlukového hlediska opravdu to nejlepší
Taky si to už dávno říkám na mnoha třicítkách (čtyřicítky snáším). Ale nevím, třeba novější mají rozložení lepší než ta moje Felda. |
|
|
|
| Seven: A kde/jak jsou specifikované ty směry? Tohle mi fakt přijde jako, že si lízneš kartu, ale jen když je úterý. |
|
|
|
| Směr jsem tedy zapomněla zmínit. Ano, pouze Nádraží Braník - Sídliště Modřany a pouze ve směru na Modřany. |
|
|
|
| Seven: Ano, ten příspěvek (i tu Geekarnu, i to eSociální video) si právě pamatuju :-). Ale píšeš v něm o úseku a o době, nikoliv o směru. |
|
|
|
| Zephram: ano, psala jsem to tu asi před dvěma měsíci, že jsem nevědomky porušila přepravní řád, protože jsem kolo naložila U zvonu a vyložila na Přístavišti v domění, že přeprava je o víkendu povolená. Nicméně, radši porušit v neděli v jedenáct večer přepravní řád přažskýho dopravního podniku, než porušit dopravní předpisy a na tom kole po dvou vínech jet z Geekarny domů. |
|
|
|
| To jsem nějak nezaregistroval, že přeprava jízdích kol má nejen povolený úsek a dobu, ale i povolený směr (veskrze "ven z města"). |
|
|
|
| Na druhé straně přibude linka 24. Ovšem mohli ji protáhnout do Ďáblic. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: To tam vlastně taky bylo, už si vzpomínám. Vlastně když už jsem teda musela přestupovat, brala jsem to ze Strahova busem rovnou na Holečkovu. |
|
|
|
| si vzpomínám... No já budu muset přeskakovat na Kobylisích (asi 20 m), takže nic hrozného, ale je to trochu nepříjemné - předpokládám zdržení 2-10 minut, podle intervalu. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|