Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| No u obce Králiky mi přijde, že se tam ocitla čistě kvůli neodklizenému sněhu. |
|
|
|
| No jo, tak ten článek/fotogalerie je strašně "tendenční". Některé fotky jsou opravdu hrůzy, ale jiné jsou prostě běžná neúdržba, která už je na hraně. Osobně moc nechápu Aš. Nevidím důvod, proč by se nutně měla všechna socialistická nádraží přestavovat, ale ano, mělo by se opravit. Jinak jsou to ale už jisté architektonické unikáty. Takže podstatné je, jestli současná budova může v pohodě sloužit dnešním potřebám (případně už nepotřebné prostory využít jinak) a jestli potřebná rekonstrukce nevyjde dráž než demolice a novostavba.
Ad nejkrásnější nádraží - Opava vypadá opravdu pěkně. Dost podobně vypadá rekonstruované Mariánské Lázně (cca od roku 2013), ale takovéhle stropy tam myslím nenajdete. A je více rekonstruované jako hledání kompromisu mezi starým a novým stylem (jinak asi nebude budova o moc mladší než Opava), co se týče interiéru. |
|
|
|
| potřebuji flag pro později.
jinak ne, že bych to nečekal, ale první rozdíl i z pohledu chodce v Itálii je četnost troubení v ulicích. |
|
|
|
| Jo, ukradený plechový střechy v Trmicích, evergreen.
Vansdorf je krásně strašidelný, nádraží Vyšehrad je nepoužívaný a chatrá již mnoho let a osud má nejistý, nicméně, vzhledem k tomu, že to od roku 1960 do 2014 už jen byla výhybna, nevím, jestli by se to mělo kvalifikovat jako nádraží, na Moldavě jsem byla naposledy na střední a mám pocit, že vypadá furt stejně, přítomnost Králíku jsem nepochopila.
|
|
|
|
| Ja vylozene osobne jenom Kojetin a docela me prekvapilo, ze se tam dostal, protoze to nadrazi sice hnusne je, ale neprijde mi, ze nejak extra vic, nez ostatni.
Ale libi se mi ta Moldava. BTW Zephram bude zase znat Kuncice pod Ondrejnikem .)
K tematu, par roku stary clanek: Nejkrásnějším nádražím v Česku pro rok 2012 je Opava východ |
|
|
|
| Osobně znám pouze nádraží v Trpístech, ale to na fotkách vypadá imho hůře než ve skutečnosti :-) |
|
|
|
| Další zajímavá citace je:
"U autobusů se režim 'vůz zastaví, když na zastávce někdo stojí, případně tam stojí jiný bus' plánuje na všechny zastávky. Uvnitř bude třeba stistknout tlačítko. Ale je třeba zlepšit podobu a jednotnost tlačítek, abychom k tomu dospěli."
U tramvají také chtějí sjednotit tlačítka, ale moc nových zastávek na znamení nepředpokládají. |
|
|
|
| V chatu se zástupcem ředitele ROPIDu zaznělo pár dlouhodobých zajímavých věcí, ale kdoví, jestli na ně získají peníze atp.
Jinak jak tak nadáváme na ROPID, opravdu si myslím, že s jak omezeným rozpočtem, tak s připomínkami městských částí nemůžou zase tak snadno něco prosadit, tedy možná ani očividné Telemachovy návrhy:-).
"DPP aktuálně velmi aktivně pracuje na přípravě nových tratí tramvaje na Dědinu, do Slivence, ze Spořilova zatím na Chodovec, na Libuš. Pro mě je aktuálně nejzajímavější trať, která by spojila Vinohradskou ulici s Hlavním nádražím a Bolzanovou. Moc by pomohla síti tramvají v centru, která je přetížená."
Tak jednak nevím, jestli ten Hlavák je taky v plánu, nebo je to idea toho zástupce ředitele, ale jinak to tu už AVip vyzdvihoval, jestli se nepletu.
A jinak proč ne, na první pohled mi Libuš přijde fajn, po dostavění D by pak byly dvě velké cesty, jak se dostat z těchto končin. A naopak by se do Modřan dalo od centra dostat dvěma cestami.
A pak mě zaujal ten Spořilov. O tom jsem už kdysi snil, netuším, jak by to vedli, protože místy je tam hodně prostoru, ale zas by to asi bylo málo efektivní, místy je zas problém s úzkými ulicemi.
Krásné řešení by bylo, kdyby realizovali námět na zastřešení Spořilovské spojky a vedli tramvaje po té střeše. |
|
|
|
| Ještě jsem našel komentář na Facebooku: "Náhodou, je to velmi dobrý nápad. Doba aut na silnici se tak zdvojnasobuje, takže to zároveň i vtipnou formou řeší nedostatek parkovacích míst. Když budou auta stát neustále na silnici nebudou zbytečně někde parkovat. Za mě palec nahoru." :-) |
|
|
|
| Pozemstan:
Tak, v dohledné době už bude možná úplně jiná situace, budeme-li následovat nizozemskou cestu či stane-li se cestou evropskou... -)
Pokud u nás bude dál vládnout Babiš, tak se spíš dočkáme aut jezdících na řepkový olej :-) |
|
|
|
| O autech na parní pohon s jaderným reaktorem se tam nic nepíše... Aneb Ford Nucleon. |
|
|
|
| kapitan Pike:
Auta jedoucí na dvojku jsou z ekologického a hlukového hlediska opravdu to nejlepší
Taky si to už dávno říkám na mnoha třicítkách (čtyřicítky snáším). Ale nevím, třeba novější mají rozložení lepší než ta moje Felda. |
|
|
|
| Seven: A kde/jak jsou specifikované ty směry? Tohle mi fakt přijde jako, že si lízneš kartu, ale jen když je úterý. |
|
|
|
| Směr jsem tedy zapomněla zmínit. Ano, pouze Nádraží Braník - Sídliště Modřany a pouze ve směru na Modřany. |
|
|
|
| Seven: Ano, ten příspěvek (i tu Geekarnu, i to eSociální video) si právě pamatuju :-). Ale píšeš v něm o úseku a o době, nikoliv o směru. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|