Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Dobrá otázka zní, kolik lidí zabloudí po cestě do Svornosti na Terry příští sobotu, když to právě ten den vypukne. |
|
|
|
| Tak to máme venku... Mno, pobavil mě tenhle had 203:
Linka číslo 203 je zavedena v trase Poliklinika Budějovická – Rosečská – Nádraží Krč – Nad Havlem – Nemocnice Krč – Kunratice – Volha – Petýrkova – Roztyly – Chodovská tvrz – Brechtova – Poliklinika Háje – Milíčov – Háje.
Jinak jako taky mi situaci zhoršili, i když jako to bylo luxusní mít to autobusem bez přestupu a jen s dvěma minutami pěší chůze celkem 15-18 minut dle zácpy do práce. Holt teď sice stejná trasa, ale s jedním přestupem. Tak to bylo i do roku 2012.
Pak mi něco i zlepšili, a něco mi přijde zas strašně chaotické ve smyslu zácpy a nepravidelnosti jízdního řádu. Jako ta 203 nebo 154, která jede oklikou přes Hostivař, Háje na Koleje Jižní Město apod. |
|
|
|
| Marshall:
no ale z hlediska bezpečnosti silničního provozu jízda vpravo nedává smysl..
To je pravda... v Británii (a pod.) se většinou argumentovalo rytíři a dalšími vysokými věcmi.
U nás to blokovali agrárníci - a právem, protože moje jihočeská babička říkávala něco v tomto duchu: "když sedlák vedl dobytče, vedl ho za uzdu pravou rukou a bylo bezpečnější, aby do silnice bylo vysunuté to zvíře, spíš než pantáta - a to znamená jízdu vlevo".
Pravostranný provoz zavedli v Evropě takoví milí lidé, jako byli Napoleon a Hitler (ale jako že fakt).
Za napoleonských válek se české země tomuto nesmyslu ještě jakž takž ubránily... ale o těch cca. 130 let později už se nám uniknout nepodařilo (pokud budeme brát jako určující bod kariéry obou šílenců rozhodnutí jet do Londýna přes Moskvu - už to samo o sobě něco naznačuje, mmch. - ale to opravdu odbočuji). |
|
|
|
| Už mě dlouho, opravdu dlouho, nic tak nevytočilo jako změny v autobusové dopravě v Praze od 15. října. *S chutí bych to zasranýho plánovacího kréténa nakopal doprdele.*
Přijdu o dva spoje, jeden kritický, který bude nahrazen minimálně dvěma přestupy.
Mvek: no ale z hlediska bezpečnosti silničního provozu jízda vpravo nedává smysl... nebo by jsme museli mýt přednost zleva. |
|
|
|
| Mvek:
A ejhle, je to mýtus (tedy nařídili ho, ale měli bychom ho i tak).
Je to tak... ono se stačí podívat na libovolný předválečný film, kde je víc aut...
Tohle je poměrně známá věc, mmch.
Ono takových věcí bylo povícero - včetně toho, že se ČSR hluboko před válkou zavázala ke změně železniční signalizace z červená/zelená/bílá na červená/žlutá/zelená, tam to bylo +/- přes kopírák.
|
|
|
|
| Y: Jeřáby jsem zaregistroval :) Ale ten traktor to je neskutečný... jak z Darwin awards |
|
|
|
| Už si třeba všimla, že takový stromy třeba nemaj kola a blbě se s nima jezdí po podlaze? |
|
|
|
| Yakuzza:
............................................________
....................................,.-'"...................``~.,
.............................,.-"..................................."-.,
.........................,/...............................................":,
.....................,?......................................................,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:"........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(....."~-,_..............................,:`........../
.........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....}
...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../
...,,,___.`~,......"~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-"
............/.`~,......`-...................................../
.............`~.*-,.....................................|,./.....,__
,,_..........}.>-._...................................|..............`=~-,
.....`=~-,__......`,.................................
...................`=~-,,.,...............................
................................`:,,...........................`..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_..........._,-%.......`
..................................., |
|
|
|
| Telemachus Rhade: to zavedli teprve nedavno... |
|
|
|
| Objevil jsem zajímavou pasáž v přepravních podmínkách DPP, a to sice, že doprovod kočáru s dítětem neplatí jízdné. Už ale nikdy není specifikováno, kolik je lidí je ten doprovod :) |
|
|
|
| Kouzlo MHD je v tom, že ji platíš, ať už s ní jezdíš nebo ne :-) |
|
|
|
| Yakuzza: A není ti to blbé? Jako přijde mi, že jakmile je člověk výdělečně činný a není na tom špatně, tak prostě je to nemorální neplatit. Vzhledem k tomu, že ta doprava v rámci možností docela funguje. |
|
|
|
| Tak už paní přestanu otravovat:
Databáze držitelů čas. jízdenek a databáze přestupců nejsou propojeny.
Přístup do těchto databází mají pouze pověření pracovníci DP příslušných oddělení.
Databáze s osobními údaji nelze propojovat.
Pokud cestující časovou jízdenku zapomene a je mu uložena přirážky, jedinou možností, jak dosáhnout snížení přirážky na Kč 50,- , je splnění stanovených podmínek.
Snaží se to okecávat, ale prostě to mají očividně v Praze blbě navržené.
A jo, určitě záleží na trasách, v Praze se tedy zejména vyhnout metru a i tak některé jsou oblíbené. Já revizora potkám tak čtyřikrát do roka a kontrolován jsem tak dvakrát. |
|
|
|
| To vždycky strašně záleží na tom jaký trasy, kdo jezdí. |
|
|
|
| Mvek: jo takhle... 1-2x mě kontrolují, což je odhadem trochu víc než polovina kdy je potkávám. Asi můj sestřih nepůsobí důvěryhodně :))) |
|
|
|
| Od doby, co mam vicemene nepojizdne auto (brezen? duben?) jezdim v Brne nacerno a financne se to oproti salinkarte ci jednorazovym listkum rozhodne vyplati. Dve pokuty za pul roku a clovek usetril skoro dva tisice. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|