Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Jen tak mimochodem, D1 je stále v katastrofálním stavu v obou směrech. |
|
|
|
| Seven: A přesně to vadí i mně, protože nám jezdila právě přes Záběhlice a mohl jsem na Brumlovku bez přestupu, nyní musím stejně jako ty přestupovat na Michelské. |
|
|
|
| Říkala jsem si, jak letos na Maškarádu dojedu na Strašnickou suchou nohou bez přestupu...
Linka číslo 196 je nově vedena v trase Smíchovské nádraží – Přístaviště – Novodvorská – Nemocnice Krč – Kačerov – Michelská – Kloboučnická (v úseku Michelská – Strašnická je nahrazena linkami číslo 154 a 188). |
|
|
|
| Mvek:
Tak to máme venku... Mno, pobavil mě tenhle had
Mne spíš pobavily "apendixy" číslo 134 a 148 - obě jsou to klasická čísla a dokonce v těchto oblastech tyto linky působily - jenže obráceně, u Podolské vodárny byla tradičně 148 (nyní 134) a 134 byla na Karláku (nyní 148).
Na to se nedá říct než: ach jo...
|
|
|
|
| Mvek:
Linka číslo 203...
:-)
Bohužel má na mě tohle efekt takový, že si raději vezmu auto, protože vím, kudy a jak tam dojedu. Ne, že by se to nedalo zjistit, ale už na to nějak nemám chuť. Až znovu zavedou linku 19, tak je možná vezmu na milost. |
|
|
|
| Dobrá otázka zní, kolik lidí zabloudí po cestě do Svornosti na Terry příští sobotu, když to právě ten den vypukne. |
|
|
|
| Tak to máme venku... Mno, pobavil mě tenhle had 203:
Linka číslo 203 je zavedena v trase Poliklinika Budějovická – Rosečská – Nádraží Krč – Nad Havlem – Nemocnice Krč – Kunratice – Volha – Petýrkova – Roztyly – Chodovská tvrz – Brechtova – Poliklinika Háje – Milíčov – Háje.
Jinak jako taky mi situaci zhoršili, i když jako to bylo luxusní mít to autobusem bez přestupu a jen s dvěma minutami pěší chůze celkem 15-18 minut dle zácpy do práce. Holt teď sice stejná trasa, ale s jedním přestupem. Tak to bylo i do roku 2012.
Pak mi něco i zlepšili, a něco mi přijde zas strašně chaotické ve smyslu zácpy a nepravidelnosti jízdního řádu. Jako ta 203 nebo 154, která jede oklikou přes Hostivař, Háje na Koleje Jižní Město apod. |
|
|
|
| Marshall:
no ale z hlediska bezpečnosti silničního provozu jízda vpravo nedává smysl..
To je pravda... v Británii (a pod.) se většinou argumentovalo rytíři a dalšími vysokými věcmi.
U nás to blokovali agrárníci - a právem, protože moje jihočeská babička říkávala něco v tomto duchu: "když sedlák vedl dobytče, vedl ho za uzdu pravou rukou a bylo bezpečnější, aby do silnice bylo vysunuté to zvíře, spíš než pantáta - a to znamená jízdu vlevo".
Pravostranný provoz zavedli v Evropě takoví milí lidé, jako byli Napoleon a Hitler (ale jako že fakt).
Za napoleonských válek se české země tomuto nesmyslu ještě jakž takž ubránily... ale o těch cca. 130 let později už se nám uniknout nepodařilo (pokud budeme brát jako určující bod kariéry obou šílenců rozhodnutí jet do Londýna přes Moskvu - už to samo o sobě něco naznačuje, mmch. - ale to opravdu odbočuji). |
|
|
|
| Už mě dlouho, opravdu dlouho, nic tak nevytočilo jako změny v autobusové dopravě v Praze od 15. října. *S chutí bych to zasranýho plánovacího kréténa nakopal doprdele.*
Přijdu o dva spoje, jeden kritický, který bude nahrazen minimálně dvěma přestupy.
Mvek: no ale z hlediska bezpečnosti silničního provozu jízda vpravo nedává smysl... nebo by jsme museli mýt přednost zleva. |
|
|
|
| Mvek:
A ejhle, je to mýtus (tedy nařídili ho, ale měli bychom ho i tak).
Je to tak... ono se stačí podívat na libovolný předválečný film, kde je víc aut...
Tohle je poměrně známá věc, mmch.
Ono takových věcí bylo povícero - včetně toho, že se ČSR hluboko před válkou zavázala ke změně železniční signalizace z červená/zelená/bílá na červená/žlutá/zelená, tam to bylo +/- přes kopírák.
|
|
|
|
| Y: Jeřáby jsem zaregistroval :) Ale ten traktor to je neskutečný... jak z Darwin awards |
|
|
|
| Už si třeba všimla, že takový stromy třeba nemaj kola a blbě se s nima jezdí po podlaze? |
|
|
|
| Yakuzza:
............................................________
....................................,.-'"...................``~.,
.............................,.-"..................................."-.,
.........................,/...............................................":,
.....................,?......................................................,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:"........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(....."~-,_..............................,:`........../
.........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....}
...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../
...,,,___.`~,......"~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-"
............/.`~,......`-...................................../
.............`~.*-,.....................................|,./.....,__
,,_..........}.>-._...................................|..............`=~-,
.....`=~-,__......`,.................................
...................`=~-,,.,...............................
................................`:,,...........................`..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_..........._,-%.......`
..................................., |
|
|
|
| Telemachus Rhade: to zavedli teprve nedavno... |
|
|
|
| Objevil jsem zajímavou pasáž v přepravních podmínkách DPP, a to sice, že doprovod kočáru s dítětem neplatí jízdné. Už ale nikdy není specifikováno, kolik je lidí je ten doprovod :) |
|
|
|
| Kouzlo MHD je v tom, že ji platíš, ať už s ní jezdíš nebo ne :-) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|