Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Mvek:
Technet.idnes.cz: Jak to bylo s volanty...
S volanty se můžou podělat, ale aby si nějaký hnůj či nějaká hyena nebo nějaký idiot všimli, že všechny tramvaje mají ve filmu Anthropoid pantografy a né kladky, jak by v té době měly správně mít, to néé... to nééé... |
|
|
|
| V Itálii mě překvapilo, že nás při jízdě vlakem mezi Levantem a městečky regionu Cinque Terre a dvakrát až La Spezií průvodčí nikdy nekontroloval, i když jsme jeli přes několik stanic, a snad jen jednou jsme jej ve vlaku zahlédli. Dva průvodčí jsme pak viděli stát před vlakem bez strojvedoucího, který se vzhledem ke stávce nedostavil. Stávka se ale naštěstí týkala jen části vlaků. Tak nevím, jestli předtím nestávkovali zase průvodčí... :-) |
|
|
|
| V poslednich mesicich jsem si vsiml jedne zvlastnosti. Jelikoz porad resim, zda auto porad opravovat nebo koupit nove, jezdim letos docela casto vlakem. Vcera se mi uz potreti za nedavnou dobu stalo, ze pruvodci ve vlaku vstoupil do vagonu s tim, ze bude kontrolovat nove pristoupivsi, nicmene s ignorantskym vyrazem vagon prosel a nezkontroloval nikoho.
Je mi to relativne fuk, ale vzdycky me fascinovala schopnost pruvodcich zapamatovat si, ktery ksicht je novy a ktery ne a kontrola jizdenek probihala ve 100% pripadu.
Mluvim tedy o spojich CD a ony tri pripady se staly na ruznech mistech a v ruznych typech vlaku. (Nejednalo se ani o vselijake nestandardni situace jako "Vlak do Chotebore" apod.) |
|
|
|
| Jen tak mimochodem, D1 je stále v katastrofálním stavu v obou směrech. |
|
|
|
| Seven: A přesně to vadí i mně, protože nám jezdila právě přes Záběhlice a mohl jsem na Brumlovku bez přestupu, nyní musím stejně jako ty přestupovat na Michelské. |
|
|
|
| Říkala jsem si, jak letos na Maškarádu dojedu na Strašnickou suchou nohou bez přestupu...
Linka číslo 196 je nově vedena v trase Smíchovské nádraží – Přístaviště – Novodvorská – Nemocnice Krč – Kačerov – Michelská – Kloboučnická (v úseku Michelská – Strašnická je nahrazena linkami číslo 154 a 188). |
|
|
|
| Mvek:
Tak to máme venku... Mno, pobavil mě tenhle had
Mne spíš pobavily "apendixy" číslo 134 a 148 - obě jsou to klasická čísla a dokonce v těchto oblastech tyto linky působily - jenže obráceně, u Podolské vodárny byla tradičně 148 (nyní 134) a 134 byla na Karláku (nyní 148).
Na to se nedá říct než: ach jo...
|
|
|
|
| Mvek:
Linka číslo 203...
:-)
Bohužel má na mě tohle efekt takový, že si raději vezmu auto, protože vím, kudy a jak tam dojedu. Ne, že by se to nedalo zjistit, ale už na to nějak nemám chuť. Až znovu zavedou linku 19, tak je možná vezmu na milost. |
|
|
|
| Dobrá otázka zní, kolik lidí zabloudí po cestě do Svornosti na Terry příští sobotu, když to právě ten den vypukne. |
|
|
|
| Tak to máme venku... Mno, pobavil mě tenhle had 203:
Linka číslo 203 je zavedena v trase Poliklinika Budějovická – Rosečská – Nádraží Krč – Nad Havlem – Nemocnice Krč – Kunratice – Volha – Petýrkova – Roztyly – Chodovská tvrz – Brechtova – Poliklinika Háje – Milíčov – Háje.
Jinak jako taky mi situaci zhoršili, i když jako to bylo luxusní mít to autobusem bez přestupu a jen s dvěma minutami pěší chůze celkem 15-18 minut dle zácpy do práce. Holt teď sice stejná trasa, ale s jedním přestupem. Tak to bylo i do roku 2012.
Pak mi něco i zlepšili, a něco mi přijde zas strašně chaotické ve smyslu zácpy a nepravidelnosti jízdního řádu. Jako ta 203 nebo 154, která jede oklikou přes Hostivař, Háje na Koleje Jižní Město apod. |
|
|
|
| Marshall:
no ale z hlediska bezpečnosti silničního provozu jízda vpravo nedává smysl..
To je pravda... v Británii (a pod.) se většinou argumentovalo rytíři a dalšími vysokými věcmi.
U nás to blokovali agrárníci - a právem, protože moje jihočeská babička říkávala něco v tomto duchu: "když sedlák vedl dobytče, vedl ho za uzdu pravou rukou a bylo bezpečnější, aby do silnice bylo vysunuté to zvíře, spíš než pantáta - a to znamená jízdu vlevo".
Pravostranný provoz zavedli v Evropě takoví milí lidé, jako byli Napoleon a Hitler (ale jako že fakt).
Za napoleonských válek se české země tomuto nesmyslu ještě jakž takž ubránily... ale o těch cca. 130 let později už se nám uniknout nepodařilo (pokud budeme brát jako určující bod kariéry obou šílenců rozhodnutí jet do Londýna přes Moskvu - už to samo o sobě něco naznačuje, mmch. - ale to opravdu odbočuji). |
|
|
|
| Už mě dlouho, opravdu dlouho, nic tak nevytočilo jako změny v autobusové dopravě v Praze od 15. října. *S chutí bych to zasranýho plánovacího kréténa nakopal doprdele.*
Přijdu o dva spoje, jeden kritický, který bude nahrazen minimálně dvěma přestupy.
Mvek: no ale z hlediska bezpečnosti silničního provozu jízda vpravo nedává smysl... nebo by jsme museli mýt přednost zleva. |
|
|
|
| Mvek:
A ejhle, je to mýtus (tedy nařídili ho, ale měli bychom ho i tak).
Je to tak... ono se stačí podívat na libovolný předválečný film, kde je víc aut...
Tohle je poměrně známá věc, mmch.
Ono takových věcí bylo povícero - včetně toho, že se ČSR hluboko před válkou zavázala ke změně železniční signalizace z červená/zelená/bílá na červená/žlutá/zelená, tam to bylo +/- přes kopírák.
|
|
|
|
| Y: Jeřáby jsem zaregistroval :) Ale ten traktor to je neskutečný... jak z Darwin awards |
|
|
|
| Už si třeba všimla, že takový stromy třeba nemaj kola a blbě se s nima jezdí po podlaze? |
|
|
|
| Yakuzza:
............................................________
....................................,.-'"...................``~.,
.............................,.-"..................................."-.,
.........................,/...............................................":,
.....................,?......................................................,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:"........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(....."~-,_..............................,:`........../
.........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....}
...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../
...,,,___.`~,......"~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-"
............/.`~,......`-...................................../
.............`~.*-,.....................................|,./.....,__
,,_..........}.>-._...................................|..............`=~-,
.....`=~-,__......`,.................................
...................`=~-,,.,...............................
................................`:,,...........................`..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_..........._,-%.......`
..................................., |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|