Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| kapitan Pike: Já moc učitelů z Matfyzu neznám, já jsem z jaderky. |
|
|
|
| Já zase slyšel o učiteli z Matfyzu, který si jako řidič autobusu přivydělával na alimenty :-D (možná ho Zephram bude znát) |
|
|
|
| V Praze taky myslím DPP nabízel něco mezi 20-25 před pěti lety. A znám týpka, co šel jako přivýdělek řídit tramvaj, zatímco předtím dělal léčitele:-D a zkoušel podnikat s multi-level marketing systémem v alternativní sféře a pak s přítelkyní založil kadeřnictví a nevím, jak to dopadlo:-). |
|
|
|
| Pike: Hm, tak to se evidentně tlak začíná projevovat :) Což je samozřejmě dobře. EDIT: A ano mají víc než já... :) |
|
|
|
| Jinak jedna věc mě fascinuje (rozuměj: sere mě). Připomnělo mi to Ayn Rand.
Když je narvaný autobus tak vydělává, tak přece za něj nebude samospráva ještě platit! Kolem roku 2001 jsem chvíli makal pro jednoho dopravce v severních Čechách a matně si pamatuju, že když autobus měl víc než 30-35 lidí tak vydělával a okres nedoplácel nic. Od té doby se hodně změnilo, takže by to chtělo vidět kalkulaci (plat řidiče, amortizace autobusu, palivo, servis vs. cena jízdného) od kolika lidí se to vyplatí dnes. Proč tam nepustit jakoukoliv firmu, která splní podmínky, vždyť ceny nemusí být regulované... Kam tenhle systém vede by nejlépe rozvedli Zef a Mach, já jdu spát. |
|
|
|
| Třeba v Plzni byly v tramvajích běžně letáky, kde nabízeli řidičům MHD 25k hrubého. Dokonce jeden známý (učitel na VŠ) konstatoval, že řidiči mají více než on. |
|
|
|
| Já bych to za ty prachy nedělal. Teda nevím jaká je situace v Praze, ale jinde v Republice berou řidiči 13k hrubého. |
|
|
|
| Yakuzza:
"Occasionally, aircraft with a seating structure of 2+2 may letter the seats as "ACDF" to keep with the standard of A/F being window and C/D being aisle on short-haul aircraft (which generally have 3+3 seats)." |
|
|
|
| Yakuzza: Jo, tyhle stroje mají. Co vím, chtěli je nahradit Bombardiery, ale z toho určitě sešlo :) |
|
|
|
| Pro zajimavost, do Bologne jsme leteli s CSA timto letadlem :)
ATR 72
Pobavily treba vrtule, ale i to, ze uvnitr byly na kazde strane jen dve sedacky. A oznaceni bylo A - C - D - F :) |
|
|
|
| Myslim, ze Mirak ma pravdu :) |
|
|
|
| Já myslím, že největší emoce jsou v sedmičkovém fóru :-). |
|
|
|
| Pro mě je naprosto nepochopitelný, že v tomhle fóru jsou vzbuzovany ty největší emoce (pravda, souperí s lingvistickym forem) :) |
|
|
|
| Jen abychom nedošli k nějakému kompromisnímu názvu, to bychom byli v... |
|
|
|
| Trefné přejmenování fóra. |
|
|
|
| Pozemstan:
Yakuzzova argumentace coby mimopražského ale má svou logiku. IDOS mi při vyhledávání spojení Hlavní nádraží - letiště nabídl právě linku AE (bez přestupů, 30 minut, 60 Kč) nebo spojení přes metro C, A a autobus 119 (2 přestupy, 38-40 minut, 32 Kč). Až na cenu se podle toho prostě jeví jako jednodušší a rychlejší ta AE...
To je presne ono. Jako turista vidim dve varianty - AE nebo "desive vypadajici" C+A+119. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|