Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Dotaz, minuly tyden se mi v letadle na telefonu podarilo toto:
Mysleno zamereni vysky a rychlosti. Je to neco obvykleho nebo ne? :) Divam se ale, ze ty GPS souradnice jsou blbe, bylo to nekde jihozapadne od portugalskeho pobrezi. |
|
|
|
| 17. listopadu jedu po ránu do Liberce, tak někoho můžu vzít sebou, kdyby byl zájem. |
|
|
|
| Klasické odsouvání problému do dalších a dalších městských částí. Přitom P+R parkovišť je málo, vydaných kartiček je více než parkovacích míst, celopražských zón málo. A ještě se diví, že mají přeplněné autobusy. |
|
|
|
| Praha 4 chce zavést modré zóny, to se teprve poserem. Snad bude konečně defenestrace. Protože navíc i když máš kartičku na modrou zónu, tak jen na svou čtvrť, takže když bych potřebovala jet ze čtyřky na šestku, můžu si modrou kartou leda vytřít prdel. |
|
|
|
| České předpisy umožňují provoz autobusů „pouze“ o maximální délce 18,75 metru. Dle platné legislativy tak u nás tříčlánkové autobusy být provozovány nesmějí. Pro testování se ale podařilo výrobci zajistit výjimku,...
Tak ono se s tím pro praxi asi ani moc nepočítá :-). |
|
|
|
| kapitan Pike: Já moc učitelů z Matfyzu neznám, já jsem z jaderky. |
|
|
|
| Já zase slyšel o učiteli z Matfyzu, který si jako řidič autobusu přivydělával na alimenty :-D (možná ho Zephram bude znát) |
|
|
|
| V Praze taky myslím DPP nabízel něco mezi 20-25 před pěti lety. A znám týpka, co šel jako přivýdělek řídit tramvaj, zatímco předtím dělal léčitele:-D a zkoušel podnikat s multi-level marketing systémem v alternativní sféře a pak s přítelkyní založil kadeřnictví a nevím, jak to dopadlo:-). |
|
|
|
| Pike: Hm, tak to se evidentně tlak začíná projevovat :) Což je samozřejmě dobře. EDIT: A ano mají víc než já... :) |
|
|
|
| Jinak jedna věc mě fascinuje (rozuměj: sere mě). Připomnělo mi to Ayn Rand.
Když je narvaný autobus tak vydělává, tak přece za něj nebude samospráva ještě platit! Kolem roku 2001 jsem chvíli makal pro jednoho dopravce v severních Čechách a matně si pamatuju, že když autobus měl víc než 30-35 lidí tak vydělával a okres nedoplácel nic. Od té doby se hodně změnilo, takže by to chtělo vidět kalkulaci (plat řidiče, amortizace autobusu, palivo, servis vs. cena jízdného) od kolika lidí se to vyplatí dnes. Proč tam nepustit jakoukoliv firmu, která splní podmínky, vždyť ceny nemusí být regulované... Kam tenhle systém vede by nejlépe rozvedli Zef a Mach, já jdu spát. |
|
|
|
| Třeba v Plzni byly v tramvajích běžně letáky, kde nabízeli řidičům MHD 25k hrubého. Dokonce jeden známý (učitel na VŠ) konstatoval, že řidiči mají více než on. |
|
|
|
| Já bych to za ty prachy nedělal. Teda nevím jaká je situace v Praze, ale jinde v Republice berou řidiči 13k hrubého. |
|
|
|
| Yakuzza:
"Occasionally, aircraft with a seating structure of 2+2 may letter the seats as "ACDF" to keep with the standard of A/F being window and C/D being aisle on short-haul aircraft (which generally have 3+3 seats)." |
|
|
|
| Yakuzza: Jo, tyhle stroje mají. Co vím, chtěli je nahradit Bombardiery, ale z toho určitě sešlo :) |
|
|
|
| Pro zajimavost, do Bologne jsme leteli s CSA timto letadlem :)
ATR 72
Pobavily treba vrtule, ale i to, ze uvnitr byly na kazde strane jen dve sedacky. A oznaceni bylo A - C - D - F :) |
|
|
|
| Myslim, ze Mirak ma pravdu :) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|