Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Mvek: Dneska jsem jel jen Strahovským, ale celou soustavu jezdím poměrně často a musím říct, že Blanka celkem jasně vede. Exity i nájezdy jsou přehledné, ty mi nevadí - konstrukčně obdivuju Malovanku a její řešení.
Zároveň ale na Malovance nemám rád jeden úsek, a to vjezd do Strahovského tunelu. Vždycky tam odněkud teče voda, a to je vjezd do něj do mírné zatáčky. Kolem nuly to prostě je o držku a žádná cedule na toto upozorňující tam není. (Bodejď by byla - tento fejl za fíčuru maskovat nelze ;) ) |
|
|
|
| Projel jsem si dneska kolem deváté večer Blanku a v podstatě celou soustavu tunelů od Tróje po Barrandovský most. No, takhle posoudit nemůžu, jak je to přehledné, takhle mi značení přišlo ok, ale používat některé ty nájezdy a výjezdy může být asi horší. |
|
|
|
| nefunguje topaní = odtah
Tež už tomu budu neřeknu jinak než drama queen :) |
|
|
|
| kapitan Pike: Takže závada na vzduchové (vytápěcí?) soustavě byla důvodem k odtažení. |
|
|
|
| To samé platí pro Plzeň - Praha. Druhá třída stojí 105 Kč, první 208. Ale při slevě za IN25 a platbě přes Masterpass je to za 140, což už je celkem v pohodě. |
|
|
|
| kapitan Pike: Oni prvni tridu taky zlevnili. Drive to bylo snad 50% z ceny jizdenky, ted to je zhruba tretina.
(Mensi nevyhoda je na trase Praha - Brno, kde je zvyhodnena cena za klasickou jizdenku 219 Kc, ale prvni trida se pocita z plne ceny dle kilometru. Cili to neni tretina, ale cca 100% ceny.) |
|
|
|
| Yakuzza 269341:
Jelikoz mam zase auto tak nejak polopojizdne, cestuju ted hodne vlakem a zacal jsem vyuzivat prvni tridu.
Taky už jsem to párkrát zkusil (naposledy dnes ráno). S výhodami souhlasím, ale dodal bych ještě, že ten vagón je o dost čistší a je prostý jakýchkoli nepříjemných zápachů. |
|
|
|
| Yakuzza: Jo asi jsem se už ptal. Tak zrovna ocividne jsem na mobilu, zkusíme. |
|
|
|
| Mvek: Locus Pro, parkrat jsem uz o tom tady psal. |
|
|
|
| Co to bylo za aplikaci? Ještě jsem v androidím Samsung nenasel vysku. Jinak GPS jsme naměřili i v fotoaparátu Nikon z letadla asi v tech 9 až 10 tisících m. V mobilu se to nechytlo. |
|
|
|
| A nebyl to záchvěv z Glonassu od soudruhů z SSSR?
(spousta telefonů dneska umí minimálně de iure obojí a dovedu si představit, že programy pro práci s GPS v tom nedělají zásadní rozdíl) |
|
|
|
| Yakuzza: Není to tak, že civilní verze GPS přijímačů by nad určitou výšku a rychlost neměly fungovat (tj. poskytovat smysluplné údaje)? Ale třeba máš opravdu telefon, který by se dal přidrátovat k řízené střele :-).
|
|
|
|
| Aha, tak to jsem je blbe zadaval do Googlu. Anyway, netusil jsem, ze tohle v letadle jde zmerit. Navic se mi to povedlo jen na chvili, pote jsem to jeste nekolikrat zkousel a uz nic. |
|
|
|
| Dotaz, minuly tyden se mi v letadle na telefonu podarilo toto:
Mysleno zamereni vysky a rychlosti. Je to neco obvykleho nebo ne? :) Divam se ale, ze ty GPS souradnice jsou blbe, bylo to nekde jihozapadne od portugalskeho pobrezi. |
|
|
|
| 17. listopadu jedu po ránu do Liberce, tak někoho můžu vzít sebou, kdyby byl zájem. |
|
|
|
| Klasické odsouvání problému do dalších a dalších městských částí. Přitom P+R parkovišť je málo, vydaných kartiček je více než parkovacích míst, celopražských zón málo. A ještě se diví, že mají přeplněné autobusy. |
|
|
|
| Praha 4 chce zavést modré zóny, to se teprve poserem. Snad bude konečně defenestrace. Protože navíc i když máš kartičku na modrou zónu, tak jen na svou čtvrť, takže když bych potřebovala jet ze čtyřky na šestku, můžu si modrou kartou leda vytřít prdel. |
|
|
|
| České předpisy umožňují provoz autobusů „pouze“ o maximální délce 18,75 metru. Dle platné legislativy tak u nás tříčlánkové autobusy být provozovány nesmějí. Pro testování se ale podařilo výrobci zajistit výjimku,...
Tak ono se s tím pro praxi asi ani moc nepočítá :-). |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|