Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Neměli jsme vždy zelenou
Hezký článek o vývoji železniční signalizace, místy mírně nepřesný, ale pro laickou představu plně dostačující - ne, opravovat to tam do diskuze nepůjdu, to už částečně udělali jiní, a krom toho, žádné velké renoncy to nejsou (jsou hlavně terminologické), spíš je škoda, že autor trošku nezohlednil i vývoj v Rakousku a Německu, kterým jsme pochopitelně byli ovlivněni ať už přímo (kvůli důvodům politickým) nebo nepřímo (viděli jsme co funguje a co ne a tak jsme občas rovnou něco přeskočili). |
|
|
|
| Pavlák/Ipák používám a slýchám požívat. Co jsem do nedávna neznal bylo "NádrHol". :) |
|
|
|
| Slinták jsem taky neslyšel, netušil bych, o čem je řeč.
Pavlák jsem si vždy myslel, že je zažitý u starší generace, která žila část života před revolucí. A tedy je zažitý i v naší rodině, já ho úpěnlivě používám, protože Ípák mi zní hrozně "cool" moderně, teen apod. Prostě to nesnáším. |
|
|
|
| Slinták jsem naštěstí ještě neslyšel. Vlastně ani Pavlák asi ne. |
|
|
|
| Yakuzza:
Mozna to ale byla nejaka naplava, ktera se snazila vypadat kul.
Zatím jsem to vždycky slyšel jen od náplav.
Pražáci se max. hádaj, jestli to je "pavlák" nebo "ípák", ale "slinták" tomu říkají vesměs venkovani, kteří se snaží za každou cenu zapadnout. |
|
|
|
| Seven: Slintak jsem uz parkrat slysel. Mozna to ale byla nejaka naplava, ktera se snazila vypadat kul. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Takže ten na Karlovy Vary? |
|
|
|
| Yakuzza: Co jsem se setkala s rodilými pražáky, tak tomu tak říkali. Ale jak si můj otec myslí, že se tu říká: "Vezmem si krtka na Slinták.", v tom pravdu nemá. Setkala jsem se pouze s výrazem Ípák. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Právě tamtudy jsem si zkoušel Blanku, když jsem měl ještě auto a byla tam padesátka. |
|
|
|
| Seven: Ten těsně před mostem Barikádníků, tj. hned jak spadneš kolem Bulovky z kopce. |
|
|
|
| Seven:
Pražpovst
Vy tomu takhle opravdu rikate? :) |
|
|
|
| Včera mě zradila navigace a místo, aby mě navedla do tour de tunely mě protáhla přes Nuselák a Pražpovst na nábřeží. Budu muset zjistit, který ten sjezd z D8 je ten do tunelu, protože popojíždět max. padesát a stát na každý červený mě fakt nebaví. |
|
|
|
| Pomíjím navíc to, že očividně tam dva měsíce bude jezdit tramvaj celý úsek. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Ano, ale v tom úseku se kope od července a část k té plynárně očividně zvládnou teď mít hotovo, tak nechápu, proč nezvládnou mít o těch 200 metrů víc. Ano, prý tam opravu protáhla i potřebná výměna trubek všeho možného, ale i tak nechápu to podivné rozkouskování, čekal bych, že jestli to pustí do části té ulice, tak už to pustí do celé, ať to bude za týden, nebo za měsíc. |
|
|
|
| Mvek:
Nicméně já nechápu, proč ten kousek mezi Chodovskou a Plynárnou Michle musí být zavřen celou dobu pro autobusy.
Protože se vyměňuje celé těleso a ty autobusy nezvládnou jezdit dvoumetrovou dírou v silnici :) Viz takhle krásná trasa X-11, která nám teď dlouho jezdila ze Synkáče. |
|
|
|
| Ta ulice U Plynárny je zavřená od května. Nějakou dobu jim trval most přes Botič ještě dál v Nuslích. Nicméně já nechápu, proč ten kousek mezi Chodovskou a Plynárnou Michle musí být zavřen celou dobu pro autobusy. Marně doufám, že se někdy vrátí autobus na ten úsek, ale to fakt bude skoro rok. |
|
|
|
| Omlouvám se za dlouhý copy and paste příspěvek, ale tohle je neuvěřitelné:
Plynárna Michle – Spořilov: dočasné přerušení provozu tramvají
Z důvodu pokračující rekonstrukce tramvajové trati v ulici U Plynárny dochází od soboty 26. listopadu 2016 (přibližně od 0.30 hodin) do soboty 10. prosince 2016 (přibližně do 4.30 hodin) k obousměrnému přerušení provozu tramvají v úseku Plynárna Michle – Spořilov.
Změny tras tramvajových linek
Linky číslo 11 a 14 jsou ve směru z centra zkráceny do zastávky Plynárna Michle.
Linka číslo 13 je ve směru od I. P. Pavlova ze zastávky Bruselská odkloněna do obratiště Zvonařka, kde je ukončena.
Linky číslo 53 a 55 jsou ve směru do centra odkloněny přes zastávku Náměstí Bratří Synků.
Linka číslo 56 je ve směru od Sídliště Petřiny zkrácena do zastávky Otakarova (nástupní zastávka je v obratišti na náměstí Bratří Synků).
Náhradní doprava:
V nočním provozu je zavedena náhradní autobusová doprava číslo X56 v trase Otakarova – Michelská – V Zápolí – Teplárna Michle – Bohdalec – Koh-i-noor (úsek V Zápolí – Koh-i-noor obsluhují pouze vybrané spoje).
Změny tras autobusových linek:
Linka číslo 150 je v úseku Michelská – Bělocerkevská obousměrně odkloněna přes zastávky Nad Vinným potokem, Ukrajinská, Bohemians a Koh-i-noor.
Linka číslo 188 je v úseku Kloboučnická – Bohdalecká obousměrně odkloněna přes zastávky Ukrajinská, Bohemians, Koh-i-noor, Vršovický hřbitov a Bohdalec.
Změny v zastávkách autobusů
Pro linky číslo 135, 136 a 213 je zřízena mezi zastávkami Spořilov a Teplárna Michle (ve směru k zastávce Bohdalec) zastávka Spořilov v ulici Na Chodovci, v zastávce autobusové linky číslo 138 směr Zentiva.
Od soboty 10. prosince 2016 (přibližně od 4.30 hodin) do neděle 30. ledna 2017 (přibližně do 0.30 hodin) je dočasně obnoven provoz tramvají ve vyloučeném úseku v obou směrech. Linky číslo 11, 14 a 56 se vrací na své pravidelné trasy, linka číslo 13 je provozována v trase Černokostelecká – Zvonařka.
Mimo provoz je v tomto období dočasně zřízená zastávka Spořilov pro autobusové linky číslo 135, 136 a 213. Změny tras autobusových linek číslo 150 a 188 zůstávají v platnosti.
Od 30. ledna 2017 (přibližně od 0.30 hodin) do 1. dubna 2017 (přibližně do 0.30 hodin) bude rekonstrukce pokračovat další etapou, vyloučený úsek bude znovu Plynárna Michle - Spořilov. O konkrétních opatřeních budeme včas informovat. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|