Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Vyčkávám okamžiku, kdy s obrovskou pompou uvedou linku 19, coby řešení východní propojení ;) |
|
|
|
| To bude pochopitelně další fáze... :-/
(ne, dobře, to opravdu nevím, ale řekněme, že by mne to fakt nepřekvapilo...) |
|
|
|
| Pokud jen změní 5 na 9, je mi to jedno, horší je, když mění trasy a já pak jedu někam úplně jinam, protože jsem zvyklá "Jo, tam jede 14"...už jsem dvakrát skončila na Botanický zahradě místo Anděla. |
|
|
|
| Koukam, že M. Šubrt se na svém postu evidentně nudí... |
|
|
|
| Už vím, co znamená bílá tma na Vysočině...
Nic moc pocit.
Ze Znojma do Jihlavy jsme jeli s viditelností tak 2 metry. |
|
|
|
| Jinak si velmi často vzpomenu na "Auta stojí, vlaky jedou" reklamu. Co slyším, tak v případe City Elephantů minimálně na S1 to rozhodně neplatí. A to pravidelně. Rodiče by mohli vyprávět zážitků na trati Běchovice-Český Brod (Kolín). Tu zamrzají dveře a nejdou zavřít, tak soupravu odstaví a vlak nejede, tu vlak nestaví některé zastávky kvůli opravám a grafikonu a není to úplně pravidelné, kdy to tak je. Tu to zůstane stát někde i mezi zastávkami a nic. Tu prostě vlak vypadne (to jsem zažil i kdysi já, kdy nejprve hlásili i na malé zastávce na mezi rozhlasem zpoždění patnáct minut, pak přijel až vlak o půlhodiny později a ukázalo se, že to rovnou byl další spoj).
Ve výsledku je to prostě sázka do loterie, jestli bude ok týden. V létě zas občas vlaku nefunguje větrání, takže se v něm nedá vydržet (nebo jen v 1. třídě a aby toho nebylo málo, k předplacené jízdence na vnější pásmo od Prahy nejde přikoupit 1. třídu, je nutné si koupit extra lístek). |
|
|
|
| Metro D prodloužit až do Jesenice?
Tak samozřejmě se to kolikrát změní. Předpokládám, že současný návrh tramvaje od konečné Dčka by zároveň měl být napojený na trať z Modřan, která se snad má prodlužovat, jinak by to bylo zcestné mít tramvaj nenapojenou na zbytek sítě. Aspoň kolejemi pro zatahování.
Jinak těžko říct, co by bylo lepší, kdyby se ta tramvaj protáhla z těch Modřan a jezdila tam, tak asi spíš ta, jinak pozemní metro čas od času proč ne. Pak jde fakt o to, co je levnější. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Na to funguje Yakuzzova metoda první třídy a přijde mi na tuhle vzdálenost ekonomičtější a ekologičtější než letět. |
|
|
|
| Seven: Já mám leteckou dopravu docela rád. Minimálně proto, že nemusím řídit, kolem mě se vesměs vyskytují i normální lidé a není jich tolik. Vlaky mi vadí, protože jsou v nich předchozí skutečnosti povětšinou obráceně. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: nechápu tu logiku, když spočítám dopravu na Ruzyň, boarding, let, vystupování z letadla, doprava po Bratislavě...to už možná lepší i jet ty čtyři hodiny vlakem. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Autem to vyjde líp hlavně časově. |
|
|
|
| Chtěl jsem si koupit nějaké levné letenky na 10. do Bratislavy - 4500 s ČSA nejlevnější :-D
Takže pojedu autem :)
Aspoň to dáme druhý den s návštěvou Vídně. |
|
|
|
| Zephram: Jo, na něco podobného nesmyslného jsme už narazili dříve. Pokud se nepletu, hygienici měří průměrný hluk za den nebo něco podobného. Takže i když Praha 10 v rámci svých slavností má extrémně hlučné reproduktory, že 200-500 m daleko v zástavbě není slyšet hovor mezi domy, tak to nepřekročí průměrné limity. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|