Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| V lehké návaznosti na leena 281662: Zaujala mě zpráva o schválení prodloužení tratě do Libuše (z Modřan). Pak jsem si uvědomil proč :) - ano nabízí to spolehlivou alternativu spojení do města (z Modřan ta tramvaj docela sviští), ale hlavní motivace je asi obsluha Dčka.
Na závěr citát z cca 2007 (stránka již asi neexistuje; prahamhd.vhd.cz).
V 90. letech měla původně trať vést až na sídliště Libuš, byla však nakonec zakončena na louce u Modřanské rokle, na dohled od libušského panelového sídliště, kam lze dosud cestovat jen autobusem. O prodloužení na Libuš se stále uvažuje, počítá se však s tím, že tramvaje pojedou na Libuš až spolu s metrem D. Jeho první úsek bude zprovozněn až po roce 2010 a je možné, že bude ukončen na Nových Dvorech. V takovém případě se do Libuše metro D dostane ještě později, až druhým úsekem. Je otázkou, jestli v případě ukončení prvního úseku metra na Nových Dvorech bude tramvajová trať vedena až k této zastávce (v úseku Sídliště Libuš - Nové Dvory na ni není dostatek místa a po prodloužení metra by v něm její význam značně poklesl).
... během psaní příspěvku jsem si řekl, že pohledám a ejhle z téhož období. Uvádím zde jen pro zajímavost a lehkou deprimovanost nad daty. |
|
|
|
| Cestující před nehodou vyskakovali z vagónů. Řidiči vláčku v zoo hrozí osm let
"Ve vagóncích v tom okamžiku cestovalo minimálně dvacet osob, z nichž pouze souhrou šťastných náhod nebyla žádná zraněna."
...
"Při nehodě byli lehce zraněni dva dospělí ve věku 29 a 36 let a tři děti ve věku od jednoho roku do sedmi let. Dvaašedesátiletá žena ze Štramberka byla zraněna těžce a léčila se nejméně tři měsíce."
Musel jsem si přečíst na iDNESu, jak to tedy bylo. Měl jsem problém s touto pasáží:
"Někteří cestující dokonce z vláčku při jízdě vyskakovali, aby újmě na zdraví zabránili,“ popsala mluvčí zlínské policie Monika Kozumplíková.
„Při naklonění a částečném převrácení vagónu vláčku však byli zachyceni chodci, kteří stáli či šli po okraji vozovky,“ dodala Kozumplíková."
Pochopil jsem tak, že ty vyskakující lidi zachycovali chodci, kteří šli po vozovce :) |
|
|
|
| Ještě by se to mohlo stát v Plzni nebo v Ostravě. |
|
|
|
| Yakuzza: No však, v Brně, ne jinde:-). |
|
|
|
| Yakuzza: V souvislosti s přimrzlou kočkou, že to nebylo z Brna, tak ale dneska máte srážku tramvaje a trolejbusu, což taky není zrovna normální:-). |
|
|
|
| To je hrůza, co děr se na silnici objevilo jen za poslední měsíc. |
|
|
|
| Yakuzza 280581: Tu zastávku a její okolí celkem dobře znám. |
|
|
|
| Yakuzza 280581: Jen tak mimochodem u mě není přístřešek u autobusu ani z jedné strany, to by Ostraváci umřeli. |
|
|
|
| Yakuzza 280581: Bude defenestrace? |
|
|
|
| O znovu praskle estakade ani nemluvim... |
|
|
|
| Yakuzza: Jezdím tam jen každý den a ani jsem si ho nevšimla, takže zase taková trága to nebude. |
|
|
|
| Asi to nechám přeložit a pošlu to na nějaký japonský tématický server. |
|
|
|
| V Brně dnes startuje Uber. |
|
|
|
| Vlak z Ostravy do Beskyd pojede půl hodiny, slibuje úprava za miliardy
Rychlost 160 km/h je sice pěkná, ale vzhledem k intervalům mezi zastávkami na té trati docela pochybuji, že se to vyplatí. (Třeba ale zavedou speciální vlaky, které budou stavět jen Ostrava, Frýdek-Místek, Valašské Meziříčí.) Druhá kolej na trase Ostrava-FM by se hodila, to ano. |
|
|
|
| Mvek: Také se tak u přechodů chovám. Když vidím, že se blíží rychlejedoucí auto, dvě, tři, tak se někdy zarazím třeba pět, deset metrů před přechodem, aby bylo jasné, že mne nemusí pouštět. Nebo zrychlím, aby nemuselo brzdit moc. Ekologii sice moc neřeším, to není moje motivace, ale připadá mi to vůči řidičům ohleduplné. Záleží, jak se cítím, jakou mám náladu, jak spěchám. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|