Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Na trase A je to ovšem dáno tím, že trojlodní stanice mají delší postranní lodě, než je loď centrální (nemluvě o tom, že na některých stanicích je dodnes vidět, že se při návrhu koketovalo se šestivozovými soupravami).
A co se štosování atp. týče - u mne je to jak kdy (ovšem samozřejmě, "moje" hlavní stanice mají východy na obou koncích), ale obecně, když nespěchám a nebo jsem všelijak zpruzený (ať už z toho či onoho důvodu), tak jdu radši do volnějších vagónů a to i za cenu delšího přesunu po perónu. |
|
|
|
| Seven, Marshall: Cože? Jako ne, u mě zásadně vyhrává přeplněnost nad blízkostí výstupu. Pohybu se nebojím a konce bývají na trase A výrazně volnější bez nějakých nahodilých důvodů. Ale hlavně mi přijde, že většina lidí neřeší, kde vystupuje, zvláště ne, pokud tak nejezdí každý den stejně.
Na druhou stranu nevěřím, že by se efekt nějak dostavil, protože spousta lidí to nepochopí, nebo o tom nebude vědět, a jiní to budou ignorovat z nejrůznějších důvodů, až pak teprve jsou ty nahodilé případy. Ostatně kolik lidí mačká tlačítko dveří autobusu nebo tramvaje nebo metra v případě, kdy je to zbytečné...
Ale pokud by se takovéto iniciativy platily jen ze soukromých peněz, že se nějaká firma chce prezentovat, tak proč ne, zaměstnává to studenty atd., a podporuje kreativitu, i když z toho vzniknou nepoužitelné věci, jako inspirace někomu mohou sloužit. To už bych pak mohl říct, že se nesmí dělat žádný výzkum, který nepřinese v následující pětiletce nějaký pravděpodobný zisk.
Yakuzza: To by bylo spíš do lingvistického, které řidiče zadání míní. |
|
|
|
| Seven: no líp bych to neřekl... tak snad je to jen takový výkřik do tmy |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Jenom blbec si může myslet, že když lezu od autobusu na nástupiště do oblasti posledního vagónu a vím, že východ na koncové zastávce mám také u posledního vagónu, tak mě nějaký předražený blikačky donutí jít jinam, i kdybych měla balancovat na jedný noze. Nehledě na to, že důvody pro prázdný vagón a proč se lidi radši natlačí jinak bývají věci jako bezďák, co se zul nebo blitka uprostřed vagónu... |
|
|
|
| ČVÚT - to dlouhé ú mě pobavilo |
|
|
|
| Je to výstup z Hackathonu, tím je snad vysvětleno vše :-) |
|
|
|
| Clanek jsem necetl, priznam se, ale neumiraji spis "ridici" metra naopak nudou? :) |
|
|
|
| Drive se tomu rikalo "vykazovani cinnosti". |
|
|
|
| Tyhle zmeny jsou jen experimenty z trucu, co povetsinou nedavaji vubec smysl. |
|
|
|
| Mvek:
si nepamatuji, že by něco pravidelně zahýbalo od Muzea na náměstí Míru.
Bydlel jsem tam kousek za rohem více jak dvacet let - a nikdy nic, ani snad ve výluce ne. |
|
|
|
| Ta 13 mě zaujala, protože za dobu, co jezdím víc MHD, což je tak od deseti, si nepamatuji, že by něco pravidelně zahýbalo od Muzea na náměstí Míru. |
|
|
|
| Od 25. března 2017 dochází v provozu PID k několika trvalým změnám a úpravám v tramvajové dopravě.
Zavádí se nová linka číslo 23, a to v trase Zvonařka – I. P. Pavlova – Karlovo náměstí – Národní třída – Národní divadlo – Újezd – Malostranská – Pražský hrad – Pohořelec – Královka.
Linka číslo 13 se mění na trasu: Černokostelecká – Vozovna Strašnice – Želivského – Flora – Jiřího z Poděbrad – Muzeum – I. P. Pavlova – Náměstí Míru – Jana Masaryka – Vršovické náměstí – Čechovo náměstí (nástupní zastávka v Minské ulici).
Linka číslo 21 se mění na trasu: Sídliště Modřany / Levského – Nádraží Modřany – Nádraží Braník – Palackého náměstí – Zborovská – Anděl (v Nádražní ulici) – Na Knížecí – Křížová – Laurová – Radlická.
Změny v zastávkách tramvají
Mezi zastávkami Těšnov a Vltavská se na Hlávkově mostě zřizuje pro oba směry zastávka Štvanice.
Dochází také k přečíslování historické linky 91. Od letošní sezóny je historická tramvajová linka v provozu jako linka číslo 41. |
|
|
|
| V novince Auto na dálnici D1 srazilo vlka mě trochu zaskočila, ba i vyděsila věta:
Oběťmi staveb a rekonstrukcí dálnic nejsou pouze vlci, kromě nich se o podobné přechody přes dálnice pokoušejí i losi a rysi. Částečně by šlo podobným nehodám zabránit dobře navrženými ekodukty. Těch je však podle odborníků v republice minimum a mnohdy jsou realizovány na zcela nelogických místech.
Tak jsem ověřoval a vskutku u nás los prý žije, vrátil se asi z Polska v 20. století a tak různě stavy kolísají, ale prý od 90. let zase klesají kvůli pytlákům a dopravním nehodám a také:
Od 90. let se však stavy losů začínají opět snižovat. Po odstranění hraničních zátarasů na rakouské hranici los začal migrovat do Rakouska. V Rakousku ale los není na seznamu chráněných živočichů, protože tam nežil, a je tedy loven a v důsledku toho došlo k úbytku jeho početnosti i na našem území. |
|
|
|
| Ještě, že jezdím jen po nábřeží. |
|
|
|
| České dráhy mají nový e-shop. Asi se jim daří. |
|
|
|
| Njn, ale když jsou na to zvyklí všichni, tak jim to nějak holt funguje. |
|
|
|
|
Poslední dobou je v Praze dost Italů...a pak já s mojí rozbitou páčkou blinkru, která občas nedopne, občas přeskočí, občas vyskočí, takže blikám jak kolotoč na Matějský.
|
|
|
|
| A co dělat, když si člověk jede vpravo do 130 a dojede řidiče vpravo, který prostě začal zpomalovat (a předtím mě myslím i předjel a vzdálil se tak na sto metrů)... Nenapadlo by mě to brát za předjíždění zprava, ale jelikož museli v zákoně vypíchnout, že souběžná jízda není předjíždění atp., tak se obávám, že nějaký snaživý debil by to tak brát mohl. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|