Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| ha, už vím jak se tomu říká "ztužující kolejnice" - viz třeba tu |
|
|
|
| no jestli je to na mostě (dle fotky to tak vypadá), tak to je standardní vyztužení. |
|
|
|
| Mám tu na AVipa dotaz z října 2013 a až teď jsem se dostal k tomu nahrát ten obrázek:-).
K čemu mohou sloužit ty "přídavné koleje" unvitř kolejí? Jinak je to fotka z rekonstrukce tratě S-Bahn S1 Meißen - Schöna, toto je konkrétně z mostu v Míšni přes Labe. |
|
|
|
| Lt.Shark: Všimli jsme si bohužel až při odjezdu autobusu, protože předtím jsme byli vzadu, a foťák nebyl po ruce. A já a použití mobilu a zjištění, že žena výjimečně nemá ještě foťák v ruce, měl asi pět sekund, takže nic.
Telemachus Rhade: Nikolivěk. Pouze je tamní chrám dominantou viditelnou až z města. |
|
|
|
| Mvek: neudělal sis foto? :-)
Na Sv. Kopeček jsme jezdili z Olomouce každý léto (když sem tam býval jako kluk u babičky na prázdninách) do ZOO. |
|
|
|
| Mvek:
Autobusák linky 11 z Hlavního nádraží (Olomouc) na Svatý Kopeček
Velikonoce... Ty jest vericim byti? |
|
|
|
| Autobusák linky 11 z Hlavního nádraží (Olomouc) na Svatý Kopeček měl vedle své kukaně figurínu šedého mimozemšťana, posazenou na kýbli nebo stoličce, nebo co to tam měl. Když říkám figurínu, myslím tak metr něco vysokou, kdyby stála. |
|
|
|
| Jo a pokud nahodou po obede nebudu upne tuha tak se chystam dneska sem:
http://www.dpp.cz/autobusovy-den-pid-2017/ |
|
|
|
| Pozemstan: No, zajímalo by mě, co brání teroristům připravit výbušninu do elektroniky cestující v tom zavazadlovém prostoru. Jako, že tak silnou tam nedají, takže tam dekomprese nebude takový problém a nebude to mít ani takový šok?
Podchlazení nebude asi tak intenzivní a tak brzy, takže to by vadit nemělo. A časovat to jde určitě taky.
Každopádně taky nevím, co jim brání dostat výbušninu na letiště, na které se už omezení nebude vztahovat, třeba v tom zavazadlovém prostoru (nebo na letu, který není do VB, takže to tam ještě nebude), a následně na dalším letu to provést. Takže možná se dočkáme úplné blokace. Pak ale pokud nezlevní druhé zavazadlo, nebo nezvýší odpovědnost, aby šlo notebook apod. pořádně zabalit do ochranných folií, čímž zaberu většinu zavazadla, tak to aspoň povede ke snížení zájmu o létání (ale bohužel v některých případech o zvýšení zájmu o soukromé lety). |
|
|
|
| Marshall: Ano, ale na druhou stranu mnohdy se nedivím a prostě vím, že je tu mezi různými prostředky (a to i různě osazenými autobusy) několik druhů a některá tlačítka svítí, když se mají zmáčknout, jiná, když se zmáčknou atp.
A sám jsem jednou málem mačkal znamení nouze. |
|
|
|
| Mvek 282567:
Ostatně kolik lidí mačká tlačítko dveří autobusu nebo tramvaje nebo metra v případě, kdy je to zbytečné...
Taky tě to tak irituje?
|
|
|
|
| A že tohle DPP považuje za problém (na rozdíl třeba od věčné debaty jak stát/chodit po eskalátorech) svědčí nejlépe to, že není výjimkou, že zrovna na zmíněném Áčku ze staničního rozhlasu regulérně zaznívají výzvy, aby cestující využívali celou délku nástupiště (žerty stranou, kaštani jsou občas v tomto směru tupí až neuvěřitelně). |
|
|
|
| Na trase A je to ovšem dáno tím, že trojlodní stanice mají delší postranní lodě, než je loď centrální (nemluvě o tom, že na některých stanicích je dodnes vidět, že se při návrhu koketovalo se šestivozovými soupravami).
A co se štosování atp. týče - u mne je to jak kdy (ovšem samozřejmě, "moje" hlavní stanice mají východy na obou koncích), ale obecně, když nespěchám a nebo jsem všelijak zpruzený (ať už z toho či onoho důvodu), tak jdu radši do volnějších vagónů a to i za cenu delšího přesunu po perónu. |
|
|
|
| Seven, Marshall: Cože? Jako ne, u mě zásadně vyhrává přeplněnost nad blízkostí výstupu. Pohybu se nebojím a konce bývají na trase A výrazně volnější bez nějakých nahodilých důvodů. Ale hlavně mi přijde, že většina lidí neřeší, kde vystupuje, zvláště ne, pokud tak nejezdí každý den stejně.
Na druhou stranu nevěřím, že by se efekt nějak dostavil, protože spousta lidí to nepochopí, nebo o tom nebude vědět, a jiní to budou ignorovat z nejrůznějších důvodů, až pak teprve jsou ty nahodilé případy. Ostatně kolik lidí mačká tlačítko dveří autobusu nebo tramvaje nebo metra v případě, kdy je to zbytečné...
Ale pokud by se takovéto iniciativy platily jen ze soukromých peněz, že se nějaká firma chce prezentovat, tak proč ne, zaměstnává to studenty atd., a podporuje kreativitu, i když z toho vzniknou nepoužitelné věci, jako inspirace někomu mohou sloužit. To už bych pak mohl říct, že se nesmí dělat žádný výzkum, který nepřinese v následující pětiletce nějaký pravděpodobný zisk.
Yakuzza: To by bylo spíš do lingvistického, které řidiče zadání míní. |
|
|
|
| Seven: no líp bych to neřekl... tak snad je to jen takový výkřik do tmy |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Jenom blbec si může myslet, že když lezu od autobusu na nástupiště do oblasti posledního vagónu a vím, že východ na koncové zastávce mám také u posledního vagónu, tak mě nějaký předražený blikačky donutí jít jinam, i kdybych měla balancovat na jedný noze. Nehledě na to, že důvody pro prázdný vagón a proč se lidi radši natlačí jinak bývají věci jako bezďák, co se zul nebo blitka uprostřed vagónu... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|