Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Jo a ještě snad dodám jen to, že tohle se používá spíš na tratích, kde se údržba zrovna nepřetrhne, což asi nebude případ S-Bahnu (a spol. - protože normálně pro to nejsou důvody). |
|
|
|
| Já ten obrázek nedokážu načíst (což může být můj lokální problém), ale z toho co vidím, to budou zmíněné ztužující kolejnice.
Taky je třeba říct, že občas se používaly vnitřní kolejnice jako extra prevence vykolejení v určitých místech, kde by to byl vážně problém - ale ty jsou vždy těsně uvnitř kolejí (nebo jak bych to jen popsal), ne skoro ve středu. |
|
|
|
| Mvek: Teď jsem si uvědomil, že jsou dobře vidět na Trojském mostě. |
|
|
|
| Marshall: Vida, díky, AVipe:-P. |
|
|
|
| ha, už vím jak se tomu říká "ztužující kolejnice" - viz třeba tu |
|
|
|
| no jestli je to na mostě (dle fotky to tak vypadá), tak to je standardní vyztužení. |
|
|
|
| Mám tu na AVipa dotaz z října 2013 a až teď jsem se dostal k tomu nahrát ten obrázek:-).
K čemu mohou sloužit ty "přídavné koleje" unvitř kolejí? Jinak je to fotka z rekonstrukce tratě S-Bahn S1 Meißen - Schöna, toto je konkrétně z mostu v Míšni přes Labe. |
|
|
|
| Lt.Shark: Všimli jsme si bohužel až při odjezdu autobusu, protože předtím jsme byli vzadu, a foťák nebyl po ruce. A já a použití mobilu a zjištění, že žena výjimečně nemá ještě foťák v ruce, měl asi pět sekund, takže nic.
Telemachus Rhade: Nikolivěk. Pouze je tamní chrám dominantou viditelnou až z města. |
|
|
|
| Mvek: neudělal sis foto? :-)
Na Sv. Kopeček jsme jezdili z Olomouce každý léto (když sem tam býval jako kluk u babičky na prázdninách) do ZOO. |
|
|
|
| Mvek:
Autobusák linky 11 z Hlavního nádraží (Olomouc) na Svatý Kopeček
Velikonoce... Ty jest vericim byti? |
|
|
|
| Autobusák linky 11 z Hlavního nádraží (Olomouc) na Svatý Kopeček měl vedle své kukaně figurínu šedého mimozemšťana, posazenou na kýbli nebo stoličce, nebo co to tam měl. Když říkám figurínu, myslím tak metr něco vysokou, kdyby stála. |
|
|
|
| Jo a pokud nahodou po obede nebudu upne tuha tak se chystam dneska sem:
http://www.dpp.cz/autobusovy-den-pid-2017/ |
|
|
|
| Pozemstan: No, zajímalo by mě, co brání teroristům připravit výbušninu do elektroniky cestující v tom zavazadlovém prostoru. Jako, že tak silnou tam nedají, takže tam dekomprese nebude takový problém a nebude to mít ani takový šok?
Podchlazení nebude asi tak intenzivní a tak brzy, takže to by vadit nemělo. A časovat to jde určitě taky.
Každopádně taky nevím, co jim brání dostat výbušninu na letiště, na které se už omezení nebude vztahovat, třeba v tom zavazadlovém prostoru (nebo na letu, který není do VB, takže to tam ještě nebude), a následně na dalším letu to provést. Takže možná se dočkáme úplné blokace. Pak ale pokud nezlevní druhé zavazadlo, nebo nezvýší odpovědnost, aby šlo notebook apod. pořádně zabalit do ochranných folií, čímž zaberu většinu zavazadla, tak to aspoň povede ke snížení zájmu o létání (ale bohužel v některých případech o zvýšení zájmu o soukromé lety). |
|
|
|
| Marshall: Ano, ale na druhou stranu mnohdy se nedivím a prostě vím, že je tu mezi různými prostředky (a to i různě osazenými autobusy) několik druhů a některá tlačítka svítí, když se mají zmáčknout, jiná, když se zmáčknou atp.
A sám jsem jednou málem mačkal znamení nouze. |
|
|
|
| Mvek 282567:
Ostatně kolik lidí mačká tlačítko dveří autobusu nebo tramvaje nebo metra v případě, kdy je to zbytečné...
Taky tě to tak irituje?
|
|
|
|
| A že tohle DPP považuje za problém (na rozdíl třeba od věčné debaty jak stát/chodit po eskalátorech) svědčí nejlépe to, že není výjimkou, že zrovna na zmíněném Áčku ze staničního rozhlasu regulérně zaznívají výzvy, aby cestující využívali celou délku nástupiště (žerty stranou, kaštani jsou občas v tomto směru tupí až neuvěřitelně). |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|