Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Kdyby jen to příčestí minulé a čárky. Vygoogli si významové rozdíly mezi tip, tipoval a typ, typoval a pokud si je nepamatuješ, používej radši slovo odhadoval. |
|
|
|
| Mirak: njn, "*byli" a čárky ve větě jaksi ignoruji |
|
|
|
| Z tebe budou teoretici lingvistického okénka mocinky smutní :( |
|
|
|
| Byly jsme s leenou na výletě po Praze a trochu jsem se sekl v odhadu jako dlouho tam ty koleje (výhybka) jsou (typoval jsem 40-50 let). Reality check: 61 let!!!!!!!
Pozůstatky obratiště Dětská nemocnice |
|
|
|
| Byl jsem v práci uzemněn, že když mám auto s nádrží vpravo, tak přece u benzínky jezdím ke stojanům, kde jsou vpravo, počkám si, až se tam uvolní místo.
Hm, to by mohlo dělat občas zajímavé zmatky. Ale faktem je, že s SUV si občas to tankování u stojanu na druhé straně už umím představit těžko, i takhle tu hadici už dost tahám. |
|
|
|
| Nj, obrázek je neupravený, takže byť z mobilu, má asi 4 MB... Holt Imagebam žádnou optimalizaci asi nedělá, přitom i mně by stačilo znovuuložit ten JPG, a to i při vysoké nastavené kvalitě. |
|
|
|
| AVip: "obrázek nedokážu načíst"
Nejsi sám. -)
|
|
|
|
| Jo a ještě snad dodám jen to, že tohle se používá spíš na tratích, kde se údržba zrovna nepřetrhne, což asi nebude případ S-Bahnu (a spol. - protože normálně pro to nejsou důvody). |
|
|
|
| Já ten obrázek nedokážu načíst (což může být můj lokální problém), ale z toho co vidím, to budou zmíněné ztužující kolejnice.
Taky je třeba říct, že občas se používaly vnitřní kolejnice jako extra prevence vykolejení v určitých místech, kde by to byl vážně problém - ale ty jsou vždy těsně uvnitř kolejí (nebo jak bych to jen popsal), ne skoro ve středu. |
|
|
|
| Mvek: Teď jsem si uvědomil, že jsou dobře vidět na Trojském mostě. |
|
|
|
| Marshall: Vida, díky, AVipe:-P. |
|
|
|
| ha, už vím jak se tomu říká "ztužující kolejnice" - viz třeba tu |
|
|
|
| no jestli je to na mostě (dle fotky to tak vypadá), tak to je standardní vyztužení. |
|
|
|
| Mám tu na AVipa dotaz z října 2013 a až teď jsem se dostal k tomu nahrát ten obrázek:-).
K čemu mohou sloužit ty "přídavné koleje" unvitř kolejí? Jinak je to fotka z rekonstrukce tratě S-Bahn S1 Meißen - Schöna, toto je konkrétně z mostu v Míšni přes Labe. |
|
|
|
| Lt.Shark: Všimli jsme si bohužel až při odjezdu autobusu, protože předtím jsme byli vzadu, a foťák nebyl po ruce. A já a použití mobilu a zjištění, že žena výjimečně nemá ještě foťák v ruce, měl asi pět sekund, takže nic.
Telemachus Rhade: Nikolivěk. Pouze je tamní chrám dominantou viditelnou až z města. |
|
|
|
| Mvek: neudělal sis foto? :-)
Na Sv. Kopeček jsme jezdili z Olomouce každý léto (když sem tam býval jako kluk u babičky na prázdninách) do ZOO. |
|
|
|
| Mvek:
Autobusák linky 11 z Hlavního nádraží (Olomouc) na Svatý Kopeček
Velikonoce... Ty jest vericim byti? |
|
|
|
| Autobusák linky 11 z Hlavního nádraží (Olomouc) na Svatý Kopeček měl vedle své kukaně figurínu šedého mimozemšťana, posazenou na kýbli nebo stoličce, nebo co to tam měl. Když říkám figurínu, myslím tak metr něco vysokou, kdyby stála. |
|
|
|
| Jo a pokud nahodou po obede nebudu upne tuha tak se chystam dneska sem:
http://www.dpp.cz/autobusovy-den-pid-2017/ |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|