Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Marshall: Pro Litacku ;-) |
|
|
|
| Umřela mi openkarta. Chjo. No tak to budu muset na magistrát co? |
|
|
|
| Marshall 284511: Zajímavé! To místo znám a i když jsem nehádal, kdy byla trať vytvořena, myslel jsem, že zanikla v době méně dávné, až někdy při otevření Nuselského mostu, a ono to bylo už na začátku výstavby magistrály. Navíc jsem se mylně domníval, že šlo o zastávku. |
|
|
|
| Kdyby jen to příčestí minulé a čárky. Vygoogli si významové rozdíly mezi tip, tipoval a typ, typoval a pokud si je nepamatuješ, používej radši slovo odhadoval. |
|
|
|
| Mirak: njn, "*byli" a čárky ve větě jaksi ignoruji |
|
|
|
| Z tebe budou teoretici lingvistického okénka mocinky smutní :( |
|
|
|
| Byly jsme s leenou na výletě po Praze a trochu jsem se sekl v odhadu jako dlouho tam ty koleje (výhybka) jsou (typoval jsem 40-50 let). Reality check: 61 let!!!!!!!
Pozůstatky obratiště Dětská nemocnice |
|
|
|
| Byl jsem v práci uzemněn, že když mám auto s nádrží vpravo, tak přece u benzínky jezdím ke stojanům, kde jsou vpravo, počkám si, až se tam uvolní místo.
Hm, to by mohlo dělat občas zajímavé zmatky. Ale faktem je, že s SUV si občas to tankování u stojanu na druhé straně už umím představit těžko, i takhle tu hadici už dost tahám. |
|
|
|
| Nj, obrázek je neupravený, takže byť z mobilu, má asi 4 MB... Holt Imagebam žádnou optimalizaci asi nedělá, přitom i mně by stačilo znovuuložit ten JPG, a to i při vysoké nastavené kvalitě. |
|
|
|
| AVip: "obrázek nedokážu načíst"
Nejsi sám. -)
|
|
|
|
| Jo a ještě snad dodám jen to, že tohle se používá spíš na tratích, kde se údržba zrovna nepřetrhne, což asi nebude případ S-Bahnu (a spol. - protože normálně pro to nejsou důvody). |
|
|
|
| Já ten obrázek nedokážu načíst (což může být můj lokální problém), ale z toho co vidím, to budou zmíněné ztužující kolejnice.
Taky je třeba říct, že občas se používaly vnitřní kolejnice jako extra prevence vykolejení v určitých místech, kde by to byl vážně problém - ale ty jsou vždy těsně uvnitř kolejí (nebo jak bych to jen popsal), ne skoro ve středu. |
|
|
|
| Mvek: Teď jsem si uvědomil, že jsou dobře vidět na Trojském mostě. |
|
|
|
| Marshall: Vida, díky, AVipe:-P. |
|
|
|
| ha, už vím jak se tomu říká "ztužující kolejnice" - viz třeba tu |
|
|
|
| no jestli je to na mostě (dle fotky to tak vypadá), tak to je standardní vyztužení. |
|
|
|
| Mám tu na AVipa dotaz z října 2013 a až teď jsem se dostal k tomu nahrát ten obrázek:-).
K čemu mohou sloužit ty "přídavné koleje" unvitř kolejí? Jinak je to fotka z rekonstrukce tratě S-Bahn S1 Meißen - Schöna, toto je konkrétně z mostu v Míšni přes Labe. |
|
|
|
| Lt.Shark: Všimli jsme si bohužel až při odjezdu autobusu, protože předtím jsme byli vzadu, a foťák nebyl po ruce. A já a použití mobilu a zjištění, že žena výjimečně nemá ještě foťák v ruce, měl asi pět sekund, takže nic.
Telemachus Rhade: Nikolivěk. Pouze je tamní chrám dominantou viditelnou až z města. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|