Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Marshall: Nevím, co myslíš pod pojmem "umřela", ale pro Lítačku jinak není nutno chodit přímo na magistrát. Výdejních míst je více, přičemž některá ("expresní") vyřizují kartu na počkání. Sám jsem takto minulý týden dostal na stanici Roztyly (chvíli jsem venku hledal onu výdejnu) novou Lítačku místo Opencard, jejíž platnost skončila už v březnu, ale bohužel jsem se dostal do Prahy až po delší době. Musel jsem zaplatit 200 Kč jako za novou, protože jsem již propásl termín výměny, ale jinak jsem nemusel vyplňovat nový formulář, jen jej podepsat. Jen se mě pracovnice zeptala, zda souhlasí staré údaje. Potřebovala jen "pasovou" fotografii, kterou si oskenovala a zase mi ji vrátila... Také mi hned na Lítačku přehrála dosavadní roční kupon (stejně jsem si to raději ověřil ve validátoru). Možná i proto, že jsem zrovna nenarazil na žádnou frontu, bylo vše vyřízeno za několik minut, i když jsem se předtím obával, že to bude zdlouhavý proces... |
|
|
|
| Marshall: Pro Litacku ;-) |
|
|
|
| Umřela mi openkarta. Chjo. No tak to budu muset na magistrát co? |
|
|
|
| Marshall 284511: Zajímavé! To místo znám a i když jsem nehádal, kdy byla trať vytvořena, myslel jsem, že zanikla v době méně dávné, až někdy při otevření Nuselského mostu, a ono to bylo už na začátku výstavby magistrály. Navíc jsem se mylně domníval, že šlo o zastávku. |
|
|
|
| Kdyby jen to příčestí minulé a čárky. Vygoogli si významové rozdíly mezi tip, tipoval a typ, typoval a pokud si je nepamatuješ, používej radši slovo odhadoval. |
|
|
|
| Mirak: njn, "*byli" a čárky ve větě jaksi ignoruji |
|
|
|
| Z tebe budou teoretici lingvistického okénka mocinky smutní :( |
|
|
|
| Byly jsme s leenou na výletě po Praze a trochu jsem se sekl v odhadu jako dlouho tam ty koleje (výhybka) jsou (typoval jsem 40-50 let). Reality check: 61 let!!!!!!!
Pozůstatky obratiště Dětská nemocnice |
|
|
|
| Byl jsem v práci uzemněn, že když mám auto s nádrží vpravo, tak přece u benzínky jezdím ke stojanům, kde jsou vpravo, počkám si, až se tam uvolní místo.
Hm, to by mohlo dělat občas zajímavé zmatky. Ale faktem je, že s SUV si občas to tankování u stojanu na druhé straně už umím představit těžko, i takhle tu hadici už dost tahám. |
|
|
|
| Nj, obrázek je neupravený, takže byť z mobilu, má asi 4 MB... Holt Imagebam žádnou optimalizaci asi nedělá, přitom i mně by stačilo znovuuložit ten JPG, a to i při vysoké nastavené kvalitě. |
|
|
|
| AVip: "obrázek nedokážu načíst"
Nejsi sám. -)
|
|
|
|
| Jo a ještě snad dodám jen to, že tohle se používá spíš na tratích, kde se údržba zrovna nepřetrhne, což asi nebude případ S-Bahnu (a spol. - protože normálně pro to nejsou důvody). |
|
|
|
| Já ten obrázek nedokážu načíst (což může být můj lokální problém), ale z toho co vidím, to budou zmíněné ztužující kolejnice.
Taky je třeba říct, že občas se používaly vnitřní kolejnice jako extra prevence vykolejení v určitých místech, kde by to byl vážně problém - ale ty jsou vždy těsně uvnitř kolejí (nebo jak bych to jen popsal), ne skoro ve středu. |
|
|
|
| Mvek: Teď jsem si uvědomil, že jsou dobře vidět na Trojském mostě. |
|
|
|
| Marshall: Vida, díky, AVipe:-P. |
|
|
|
| ha, už vím jak se tomu říká "ztužující kolejnice" - viz třeba tu |
|
|
|
| no jestli je to na mostě (dle fotky to tak vypadá), tak to je standardní vyztužení. |
|
|
|
| Mám tu na AVipa dotaz z října 2013 a až teď jsem se dostal k tomu nahrát ten obrázek:-).
K čemu mohou sloužit ty "přídavné koleje" unvitř kolejí? Jinak je to fotka z rekonstrukce tratě S-Bahn S1 Meißen - Schöna, toto je konkrétně z mostu v Míšni přes Labe. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|