Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| To Cčko spolu s Albertovem mi zkomplikuje situaci (když zrovna jedu do práce na Albertov z Bohnic). Pět měsíců zavřené nástupiště... wtf? To ostatní je pochopitelné a vcelku i potřebné, ale co můžou dělat 5 měsíců na nástupišti, to mi uniká. Dokonce si myslím, že minimálně jednu trať s kritickou situací kolejí zapomněli (Palmovka - Kobylisy). |
|
|
|
| AVip: Asi by potrebovali japonskou instruktaz vcetne nekolika hodin kurzu busida. |
|
|
|
| Návraty z Invexu školním autobusem, ani mi nemluv. |
|
|
|
| Seven: Pro takové chvíle doporučuji The road to hell - ještě dnes si vzpomínám jak to hrálo, když jsem se vracel z Invexu v devadesátkách z Brna do Teplic. U devíti křížů jsme tvrdly a jediné co bylo vidět byla řada rudých světel. |
|
|
|
| Marshall: Byla to D1 a bylo to peklo tam i zpět. |
|
|
|
| Tak do určité délky čepele AFAIK ty předměty na palubu smí. |
|
|
|
| Jinak bohužel jsme nedopatřením ověřili, jak jsou bezpečnostní opatření na letištích buzerace na oko:-(. Jednu cestu jeden z nás zapomněl připravené tekutiny vyndat a ukázat (natož dát do zavíratelného pytlíku) a nic.
Druhou zase jeden z nás zapomněl při přehazování kalhot vyprázdnit jednu kapsu, a to navíc v ní měl: skládací nůžtičky jako přívěsek na klíče, malý reklamní zavírací nožík (asi 3-4 cm čepel) a v pytlíčku strunovou ruční pilku.
Detektorem to samozřejmě neprošlo, ale Portugalci mu to nechali na palubu beze slova, jen ho prošacovali. |
|
|
|
| Mvek: Na vině je řídký vzduch. Podobně se obvykle přistává třeba v Mexico City. V kombinaci s vysokými teplotami měla dnes řada letišť omezený, nebo kompletně zrušený provoz. Například PHX.
V čase tvého odletu bojovala s větrem celá Evropa, takže si dokážu přistání u Atlantiku živě představit :) |
|
|
|
| Portugalci (TAP) se s tím vůbec namažou, pěkně ostré zatáčky a chvílemi i při přistání na Prahu jízda jak na horské dráze se slušným přetížením nahoru i dolu, viz Flightradar.
A přistání před týdnem v Lisabonu bylo tedy dost tvrdé s větrem, to vzbuzovalo obavy i u těch, co létají párkrát do roka. |
|
|
|
|
Hádejte, kam mířím... |
|
|
|
| Marshall: A můžeš zjistit víc, co myslí tím hlášením? Protože můj se po tom též pídil, před rokem až třemi, z ÚOOÚ dostal povolení, ale vesměs mezitím vydali snad někde prohlášení, že je to fuk, když se to nezveřejní (samozřejmě mimo použití Policií).
A z ministerstva vnitra nebo odkud dostal vesměs jen info, že pokud to splňuje podmínky (tedy, že to není ve výhledu), tak vše v pořádku. |
|
|
|
| Mvek: Taťka nějakou má (nevím typ, zeptám se) a říkal, že na policii to stačí oznámit, že v případě nehody bude využita. Je taky schovaná za zrcátkem. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Na základě diskuze na Nyxu a této videorecenze jsem si koupil Viofo A119G. Už mají nástupce, ale podle testu toho samého člověka to zatím vypadá ve většině parametrů na horší výsledek, ačkoliv má asi Carl Zeiss objektiv, tak zatím špatný firmware (a i nižší rozlišení).
Ale jel jsem s ní teprve tři víkendy. Mně se líbí hlavně tím, že jsem ji schoval za zrcátko úplně, takže mi nikdo nemůže říct, že ji mám ve výhledu (což je jediný dnešní legislativní problém, s ochranou údajů už je to v pohodě, když nebudeš zveřejňovat, a jako pochybuji, že to zveřejnění by mohlo jít k soudu, pokud to bude bez čitelné SPZ a bez nějakých dalších jasných identifikátorů na konkrétní auto nebo řidiče apod.). |
|
|
|
| Mvek:
Aneb začínám mít pocit, že ta kamera fakt byla dobrá investice.
Taky si chci pořídit. Nějaký tip? |
|
|
|
| Už skončil vliv úplňku? Mám pocit, že na silnicích potkávám buď blbců, nebo blbnoucích hafo i dneska, nejen v pátek, sobotu.
Aneb začínám mít pocit, že ta kamera fakt byla dobrá investice. |
|
|
|
| Seven: Hej! Já jsem poprvé jel po "Prackovické". Dělal jsem si srandu jestli to ujede nebo ne, ale pocitově nic moc. |
|
|
|
| Člověk si musí vybrat, jestli cestou do Teplic chce umřít v serpentýnách v Bořislavi nebo doufat v pád D8. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|