Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Mvek: No spadlo to protože jsou to Pat a Mat!!! Ta lávka jsou betonové prefabrikáty navlečené na ocelová lana. Lana praskla a tak se to rozsypalo jako náhrdelník.
Most pro tramvaje není Libeňský ;) |
|
|
|
| Marshall: Tak teď jsi případné přespolní ještě perfektně zmátl. Myslel jsem, že ten most pro tramvaje je už dávno stržen poté, co postavili nový trojský most. A tato lávka už jak uvádí ta zpráva, je zhruba stará jak já.
Ale jako zpráva "pěkná" a fascinuje mě, že tedy měla proběhnout opět kontrola před měsícem a nebylo shledáno, že by se měla zavřít.
Na druhou stranu tedy je zajímavé, že to spadlo při normálním počasí (leda ochlazení), ale tak vichřice atd. předtím mohly být poslední kapkou, která odkápla až tento víkend. |
|
|
|
| No dobrá pro Brňavky a různé jiné entity. Jmenovaný most byl postaven 1928 a od té doby se neopravoval, akorát se snižuje rychlost, jakou po něm mohou jezdit tramvaje. Osobně ho považuji za stavbu, která předběhla svou dobu (v dobrém). Přesto nastal čas ho strhnout a postavit nový. |
|
|
|
|
Jak je na tom Libeňský most asi Pražákům říkat nemusím. |
|
|
|
| Jo, jinak ty pantografy byly tento týden vykradené, takže chvíli nejezdily, ale prý je ještě opraví. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Neříkám, že by se mi nějak líbily, ale když s něčím trávíš většinu života (čímž myslím hlavně o něco starší generaci), tak je to nostalgie. Stejně jako tramvaj T3. Podle článku to vypadá, že ten vlak byl legenda, tehdy velmi dobrý. No a dodnes slušně efektivní, a přitom na rozdíl od Elefanta mu nezlobí kdeco (softwarově):-).
Já z těch pantografů byl v dětství unešený, ale nejezdil jsem s nimi, možná jen jednou. Přišlo mi to jako právě "moderní" oproti klasickým starým vagónům v rychlících a mnohých lokálních vlacích nebo oproti motoráku. |
|
|
|
| Mvek: Asi není náhodou, že jsem futurista :) Nikdy jsem nepochopil zálibu ve starých vlacích. Naopak maglevy, TGV, ICE, odpružené švýcarské sestavy, to jsou vlaky, které stojí za pozornost.
Pantografy mi ovšem přijdou stejně ohyzdné, jako staré cvakačky přestavené do RegioNov. Taková nula, co od nuly pojde. Hlučné je to až běda, pohodlí z jízdy nikde... Přitom ta přestavba není úplně levná - nakoupit místo Stadlery by bylo rozumnější rozhodnutí. |
|
|
|
| Mvek: Rychlé řešení. Jako takové hodné obdivu. Ale mělo by být, pokud možno, dočasné. |
|
|
|
| Jinak mi přijde, že co skončily prázdniny, tak se to s výkopy na chodnících i ulicích zhoršilo, nebo nezměnilo. Jako jo, minimálně ve dvou případech jde o opravu teplovodu, takže to může souviset se začátkem topné sezóny. Ale jindy to bude plánované. Dřívější roky mi to takové nepřišlo, ale možná jsem jen neměl štěstí zrovna na lokace, kde se pohybuji, případně mě to přímo i omezuje. |
|
|
|
| Pozemstan: Ano, vyznat se v těch faktických údajích na konci dá hodně práce, a pak se obávám, jestli autor nenapsal něco jiného, než v tom dešifrujeme my:-). |
|
|
|
| Mvek: Trochu to srovnání zkresluje to, že se nejedná o přímé spoje. Na trase přes Česko jsou dva přestupy, zatímco na nové objížďce jen jeden, ale i tak je to smutný výsledek... |
|
|
|
| Neznalí končin to asi moc neocení, ale pobavila mě nabídka Idosu, pokud chci v pátek z obce Lobeč (pivovar) do města Mšeno, což je asi 4 km vzdušnou čarou (a pak bychom stejně museli pěšky 4 km ještě dál).
Vyšela mi úžasná trasa na 3 hodiny a 86 km:
Lobeč - Katusice (bus)
Katusice - Čejetičky (Mladá Boleslav) (bus)
Mladá Boleslav hl. n. - Všetaty (vlak)
Všetaty - Byčice (bus)
Byšice - Mšeno (bus)
Našlo to i druhou variantu, o 8 minut delší, která využívá dokonce stejný první bod cesty, akorát pak se tam čeká 2,5 hodiny na vlak přímo do Mšena. |
|
|
|
| Tak dlouho se to řeže na nájezdech, až se světlomet rozbije (o svodidlo při smyku)... Njn, asi jsem si byl už moc jistý po těch letech. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Tak vieš, je to na počesť toho, že sa na tom mieste začínali všetky Damarcony:) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|