Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Doleva, doprava - a třeba i rovně

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 2990
Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :)

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 723 - 742 / 2990Starší   Nejstarší

Mvek - 04. prosinec 2017 13:16sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Aha, já nedočetl text pod obrázkem, už to chápu:-).
Marshall - 04. prosinec 2017 12:55sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Seven: Amen!
Seven - 04. prosinec 2017 12:29sipka
ZAMĚŘIT
Seven
Takže abychom to ujasnili:
Lávka, která spadla, byla pěší.
Do Tróji tramvaje po starém mostě nejezdí.
Rychlost jízdy tramvají se snižuje na mostě Libeňském. Problém Libeňského mostu a jeho opravy je v tom, že tam jiný most, který by rozumně spojoval Libeň s Holešovicema, poblíž není.
Mvek - 04. prosinec 2017 12:19sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Marshall: Já nemluvil o Libeňským. Myslel jsem, že mluvíš o starém trojském, kudy jezdila tramvaj donedávna na Kobylisy.
Marshall - 04. prosinec 2017 12:17sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Mvek: No spadlo to protože jsou to Pat a Mat!!! Ta lávka jsou betonové prefabrikáty navlečené na ocelová lana. Lana praskla a tak se to rozsypalo jako náhrdelník.

Most pro tramvaje není Libeňský ;)
Mvek - 04. prosinec 2017 12:08sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Marshall: Tak teď jsi případné přespolní ještě perfektně zmátl. Myslel jsem, že ten most pro tramvaje je už dávno stržen poté, co postavili nový trojský most. A tato lávka už jak uvádí ta zpráva, je zhruba stará jak já.

Ale jako zpráva "pěkná" a fascinuje mě, že tedy měla proběhnout opět kontrola před měsícem a nebylo shledáno, že by se měla zavřít.
Na druhou stranu tedy je zajímavé, že to spadlo při normálním počasí (leda ochlazení), ale tak vichřice atd. předtím mohly být poslední kapkou, která odkápla až tento víkend.
Marshall - 04. prosinec 2017 10:02sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
No dobrá pro Brňavky a různé jiné entity. Jmenovaný most byl postaven 1928 a od té doby se neopravoval, akorát se snižuje rychlost, jakou po něm mohou jezdit tramvaje. Osobně ho považuji za stavbu, která předběhla svou dobu (v dobrém). Přesto nastal čas ho strhnout a postavit nový.
Marshall - 04. prosinec 2017 09:46sipka
ZAMĚŘIT
Marshall


Jak je na tom Libeňský most asi Pražákům říkat nemusím.
Mvek - 15. listopad 2017 08:32sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Jo, jinak ty pantografy byly tento týden vykradené, takže chvíli nejezdily, ale prý je ještě opraví.
Mvek - 15. listopad 2017 08:32sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
"Hezké..."
Dvě otvíračky D3 vyšly na 420 tisíc...
Mvek - 08. listopad 2017 22:28sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Telemachus Rhade: Neříkám, že by se mi nějak líbily, ale když s něčím trávíš většinu života (čímž myslím hlavně o něco starší generaci), tak je to nostalgie. Stejně jako tramvaj T3. Podle článku to vypadá, že ten vlak byl legenda, tehdy velmi dobrý. No a dodnes slušně efektivní, a přitom na rozdíl od Elefanta mu nezlobí kdeco (softwarově):-).

Já z těch pantografů byl v dětství unešený, ale nejezdil jsem s nimi, možná jen jednou. Přišlo mi to jako právě "moderní" oproti klasickým starým vagónům v rychlících a mnohých lokálních vlacích nebo oproti motoráku.
Telemachus Rhade - 08. listopad 2017 22:13sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek: Asi není náhodou, že jsem futurista :) Nikdy jsem nepochopil zálibu ve starých vlacích. Naopak maglevy, TGV, ICE, odpružené švýcarské sestavy, to jsou vlaky, které stojí za pozornost.

Pantografy mi ovšem přijdou stejně ohyzdné, jako staré cvakačky přestavené do RegioNov. Taková nula, co od nuly pojde. Hlučné je to až běda, pohodlí z jízdy nikde... Přitom ta přestavba není úplně levná - nakoupit místo Stadlery by bylo rozumnější rozhodnutí.
Mvek - 08. listopad 2017 20:39sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Poslední příležitosti projet se v Praze a okolí "pantografem...
Už jezdí poslední dva (tři jsou pojízdné) do Roztok a budou nahrazeny podle technického stavu a poruch.
Telemachus Rhade - 01. listopad 2017 17:01sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek: Rychlé řešení. Jako takové hodné obdivu. Ale mělo by být, pokud možno, dočasné.
Mvek - 01. listopad 2017 16:43sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Nevím, co si myslet o této čínské tramvaji bez kolejí.
Mvek - 19. říjen 2017 10:01sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Jinak mi přijde, že co skončily prázdniny, tak se to s výkopy na chodnících i ulicích zhoršilo, nebo nezměnilo. Jako jo, minimálně ve dvou případech jde o opravu teplovodu, takže to může souviset se začátkem topné sezóny. Ale jindy to bude plánované. Dřívější roky mi to takové nepřišlo, ale možná jsem jen neměl štěstí zrovna na lokace, kde se pohybuji, případně mě to přímo i omezuje.
Mvek - 18. říjen 2017 12:33sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Pozemstan: Ano, vyznat se v těch faktických údajích na konci dá hodně práce, a pak se obávám, jestli autor nenapsal něco jiného, než v tom dešifrujeme my:-).
Pozemstan - 18. říjen 2017 11:05sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
Mvek: Trochu to srovnání zkresluje to, že se nejedná o přímé spoje. Na trase přes Česko jsou dva přestupy, zatímco na nové objížďce jen jeden, ale i tak je to smutný výsledek...
Mvek - 18. říjen 2017 10:38sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Smutný fakt, kdy vlaky z Berlína do Vídně zrychlí objížděním ČR přes Německo a Rakousko (+200 km)
Mvek - 05. říjen 2017 12:27sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Kompilace hazardujících předjíždějících řidičů ze světa (YouTube)

Děsivé a varovné očekávat neočekávatelné za jízdy.

Nejnovější   Novější 723 - 742 / 2990Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o