Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Mvek: tak ten úsek bez dálnice může být taky rychlý
Ano, jen tedy v noci při návratu nás tam pak asi dvakrát na chvíli zastavil nadměrný náklad, ale to byla snad shoda náhod... |
|
|
|
| Já bych se taky přiklonil k Pozemšťanově zkušenosti. Buď přes Pardubice, nebo přes Hradec, ale tak jako tak na Vysoké Mýto. A s Google nebo Waze navigací, která rozhodne podle objížděk a tak aktuálně.
Pokud máš turbo a nemáš problém rychle předjet, tak ten úsek bez dálnice může být taky rychlý, když zvládneš předjet pomalé kamiony nebo osobáky a jet leckde i 110 (no šlo by i víc). |
|
|
|
| Telemachus Rhade: My jsme jeli z Prahy do Ostravy a zpět s exkolegou v září přes Pardubice, díky čemuž jsem se na D1 dostali až v Olomouci. Je to i kratší, i když "papírově" podle Map.cz o asi 30 minut delší (mezi Pardubicemi a Mohelnicí mimo dálnici). |
|
|
|
| Zítra na skok do Ostravy, čili D1 v celé své kráse 2x :-D
Je tam aktuálně něco, na co si dát pozor? |
|
|
|
| Aha, já nedočetl text pod obrázkem, už to chápu:-). |
|
|
|
| Takže abychom to ujasnili:
Lávka, která spadla, byla pěší.
Do Tróji tramvaje po starém mostě nejezdí.
Rychlost jízdy tramvají se snižuje na mostě Libeňském. Problém Libeňského mostu a jeho opravy je v tom, že tam jiný most, který by rozumně spojoval Libeň s Holešovicema, poblíž není. |
|
|
|
| Marshall: Já nemluvil o Libeňským. Myslel jsem, že mluvíš o starém trojském, kudy jezdila tramvaj donedávna na Kobylisy. |
|
|
|
| Mvek: No spadlo to protože jsou to Pat a Mat!!! Ta lávka jsou betonové prefabrikáty navlečené na ocelová lana. Lana praskla a tak se to rozsypalo jako náhrdelník.
Most pro tramvaje není Libeňský ;) |
|
|
|
| Marshall: Tak teď jsi případné přespolní ještě perfektně zmátl. Myslel jsem, že ten most pro tramvaje je už dávno stržen poté, co postavili nový trojský most. A tato lávka už jak uvádí ta zpráva, je zhruba stará jak já.
Ale jako zpráva "pěkná" a fascinuje mě, že tedy měla proběhnout opět kontrola před měsícem a nebylo shledáno, že by se měla zavřít.
Na druhou stranu tedy je zajímavé, že to spadlo při normálním počasí (leda ochlazení), ale tak vichřice atd. předtím mohly být poslední kapkou, která odkápla až tento víkend. |
|
|
|
| No dobrá pro Brňavky a různé jiné entity. Jmenovaný most byl postaven 1928 a od té doby se neopravoval, akorát se snižuje rychlost, jakou po něm mohou jezdit tramvaje. Osobně ho považuji za stavbu, která předběhla svou dobu (v dobrém). Přesto nastal čas ho strhnout a postavit nový. |
|
|
|
|
Jak je na tom Libeňský most asi Pražákům říkat nemusím. |
|
|
|
| Jo, jinak ty pantografy byly tento týden vykradené, takže chvíli nejezdily, ale prý je ještě opraví. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Neříkám, že by se mi nějak líbily, ale když s něčím trávíš většinu života (čímž myslím hlavně o něco starší generaci), tak je to nostalgie. Stejně jako tramvaj T3. Podle článku to vypadá, že ten vlak byl legenda, tehdy velmi dobrý. No a dodnes slušně efektivní, a přitom na rozdíl od Elefanta mu nezlobí kdeco (softwarově):-).
Já z těch pantografů byl v dětství unešený, ale nejezdil jsem s nimi, možná jen jednou. Přišlo mi to jako právě "moderní" oproti klasickým starým vagónům v rychlících a mnohých lokálních vlacích nebo oproti motoráku. |
|
|
|
| Mvek: Asi není náhodou, že jsem futurista :) Nikdy jsem nepochopil zálibu ve starých vlacích. Naopak maglevy, TGV, ICE, odpružené švýcarské sestavy, to jsou vlaky, které stojí za pozornost.
Pantografy mi ovšem přijdou stejně ohyzdné, jako staré cvakačky přestavené do RegioNov. Taková nula, co od nuly pojde. Hlučné je to až běda, pohodlí z jízdy nikde... Přitom ta přestavba není úplně levná - nakoupit místo Stadlery by bylo rozumnější rozhodnutí. |
|
|
|
| Mvek: Rychlé řešení. Jako takové hodné obdivu. Ale mělo by být, pokud možno, dočasné. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|