Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Doleva, doprava - a třeba i rovně

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 3050
Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :)

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 778 - 797 / 3050Starší   Nejstarší

Pozemstan - 07. prosinec 2017 14:48sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
Mvek: tak ten úsek bez dálnice může být taky rychlý
Ano, jen tedy v noci při návratu nás tam pak asi dvakrát na chvíli zastavil nadměrný náklad, ale to byla snad shoda náhod...
Mvek - 07. prosinec 2017 14:36sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Já bych se taky přiklonil k Pozemšťanově zkušenosti. Buď přes Pardubice, nebo přes Hradec, ale tak jako tak na Vysoké Mýto. A s Google nebo Waze navigací, která rozhodne podle objížděk a tak aktuálně.

Pokud máš turbo a nemáš problém rychle předjet, tak ten úsek bez dálnice může být taky rychlý, když zvládneš předjet pomalé kamiony nebo osobáky a jet leckde i 110 (no šlo by i víc).
Pozemstan - 07. prosinec 2017 14:09sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
Telemachus Rhade: My jsme jeli z Prahy do Ostravy a zpět s exkolegou v září přes Pardubice, díky čemuž jsem se na D1 dostali až v Olomouci. Je to i kratší, i když "papírově" podle Map.cz o asi 30 minut delší (mezi Pardubicemi a Mohelnicí mimo dálnici).
Telemachus Rhade - 07. prosinec 2017 13:00sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Zítra na skok do Ostravy, čili D1 v celé své kráse 2x :-D

Je tam aktuálně něco, na co si dát pozor?
Pozemstan - 04. prosinec 2017 14:55sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
Včera na ČT říkali, že v lávce byla čidla, která monitorující firmě posílala každé dvě minuty údaje o pohybech. Podle nich se výrazné změny neprojevily, až se už najednou čidla neozvala. Viz i zde...
Trojská lávka podle správce nebyla v dobrém, ale ani v havarijním stavu. Do zřícení čidla nehlásila problém
Mvek - 04. prosinec 2017 13:16sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Aha, já nedočetl text pod obrázkem, už to chápu:-).
Marshall - 04. prosinec 2017 12:55sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Seven: Amen!
Seven - 04. prosinec 2017 12:29sipka
ZAMĚŘIT
Seven
Takže abychom to ujasnili:
Lávka, která spadla, byla pěší.
Do Tróji tramvaje po starém mostě nejezdí.
Rychlost jízdy tramvají se snižuje na mostě Libeňském. Problém Libeňského mostu a jeho opravy je v tom, že tam jiný most, který by rozumně spojoval Libeň s Holešovicema, poblíž není.
Mvek - 04. prosinec 2017 12:19sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Marshall: Já nemluvil o Libeňským. Myslel jsem, že mluvíš o starém trojském, kudy jezdila tramvaj donedávna na Kobylisy.
Marshall - 04. prosinec 2017 12:17sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Mvek: No spadlo to protože jsou to Pat a Mat!!! Ta lávka jsou betonové prefabrikáty navlečené na ocelová lana. Lana praskla a tak se to rozsypalo jako náhrdelník.

Most pro tramvaje není Libeňský ;)
Mvek - 04. prosinec 2017 12:08sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Marshall: Tak teď jsi případné přespolní ještě perfektně zmátl. Myslel jsem, že ten most pro tramvaje je už dávno stržen poté, co postavili nový trojský most. A tato lávka už jak uvádí ta zpráva, je zhruba stará jak já.

Ale jako zpráva "pěkná" a fascinuje mě, že tedy měla proběhnout opět kontrola před měsícem a nebylo shledáno, že by se měla zavřít.
Na druhou stranu tedy je zajímavé, že to spadlo při normálním počasí (leda ochlazení), ale tak vichřice atd. předtím mohly být poslední kapkou, která odkápla až tento víkend.
Marshall - 04. prosinec 2017 10:02sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
No dobrá pro Brňavky a různé jiné entity. Jmenovaný most byl postaven 1928 a od té doby se neopravoval, akorát se snižuje rychlost, jakou po něm mohou jezdit tramvaje. Osobně ho považuji za stavbu, která předběhla svou dobu (v dobrém). Přesto nastal čas ho strhnout a postavit nový.
Marshall - 04. prosinec 2017 09:46sipka
ZAMĚŘIT
Marshall


Jak je na tom Libeňský most asi Pražákům říkat nemusím.
Mvek - 15. listopad 2017 08:32sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Jo, jinak ty pantografy byly tento týden vykradené, takže chvíli nejezdily, ale prý je ještě opraví.
Mvek - 15. listopad 2017 08:32sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
"Hezké..."
Dvě otvíračky D3 vyšly na 420 tisíc...
Mvek - 08. listopad 2017 22:28sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Telemachus Rhade: Neříkám, že by se mi nějak líbily, ale když s něčím trávíš většinu života (čímž myslím hlavně o něco starší generaci), tak je to nostalgie. Stejně jako tramvaj T3. Podle článku to vypadá, že ten vlak byl legenda, tehdy velmi dobrý. No a dodnes slušně efektivní, a přitom na rozdíl od Elefanta mu nezlobí kdeco (softwarově):-).

Já z těch pantografů byl v dětství unešený, ale nejezdil jsem s nimi, možná jen jednou. Přišlo mi to jako právě "moderní" oproti klasickým starým vagónům v rychlících a mnohých lokálních vlacích nebo oproti motoráku.
Telemachus Rhade - 08. listopad 2017 22:13sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek: Asi není náhodou, že jsem futurista :) Nikdy jsem nepochopil zálibu ve starých vlacích. Naopak maglevy, TGV, ICE, odpružené švýcarské sestavy, to jsou vlaky, které stojí za pozornost.

Pantografy mi ovšem přijdou stejně ohyzdné, jako staré cvakačky přestavené do RegioNov. Taková nula, co od nuly pojde. Hlučné je to až běda, pohodlí z jízdy nikde... Přitom ta přestavba není úplně levná - nakoupit místo Stadlery by bylo rozumnější rozhodnutí.
Mvek - 08. listopad 2017 20:39sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Poslední příležitosti projet se v Praze a okolí "pantografem...
Už jezdí poslední dva (tři jsou pojízdné) do Roztok a budou nahrazeny podle technického stavu a poruch.
Telemachus Rhade - 01. listopad 2017 17:01sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek: Rychlé řešení. Jako takové hodné obdivu. Ale mělo by být, pokud možno, dočasné.
Mvek - 01. listopad 2017 16:43sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Nevím, co si myslet o této čínské tramvaji bez kolejí.

Nejnovější   Novější 778 - 797 / 3050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o