Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Telemachus Rhade: Na Nyxu bys dopadl mnohem hůř. Tamní řidičské fórum (klub slušných řidičů) jsem už opustil, když jsem pochopil, že jediný jeho účel je nadávání, co kde zas kdo potkal za strašné chování, což tam patří, ale jako jediná náplň fóra mi to přijde nedostatečné. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: To podle mě nikdo netvrdí, sám občas dělám to co ty, ale jsem si vědom, že část viny by byla na mě, kdežto ty to tu prezentuješ stylem, že debil je jenom chodec. |
|
|
|
| Hezky mi to tu analyzujete, jen co je pravda :) OK, do vašich přechodů je vidět, jedete před ním nulou, všechny pouštíte a já řídím blbě. #starnet :) |
|
|
|
| Já taky souhlasím s Mirakem. Ano, takový člověk je nezodpovědný, ale prostě to patří k základu, na co dávat pozor (koukat skrz sklo, mezi koly, a když není vidět, tak opravdu hodně přizpůsobit jízdu), protože tam může být dítě, pes jak kráva apod.
A zároveň na spoustě přechodů to tak extrémní není, něco vidět je, nebo by bylo vidět na poslední chvíli, ale pořád tak, že na suché vozovce má člověk ještě trochu času k brždění. A na ledu holt musí zpomalit, nebo riskovat. |
|
|
|
| Marshall 294005: autch :/
se mnou to v patek svihlo v tranvaji (nastesti umim padat a pani na ktere jsem skoncila to brala sportovene). |
|
|
|
| Jsem se dnes stal nepřímím účastníkem nehody - jel jsem tramvají (nová 15T) a mezi Ruskou a Jana Masaryka nám tam vlítla nějaká ženská s takovým pidi autíčkem. No řidič dupnul na brzdu a zvonil, marně. Autíčko odletělo dobré dva metry... (a s náma to skoro nehlo). |
|
|
|
| Já jsem zvyklý před vstupem na přechod počkat, než řidič viditelně zpomalí, čímž dává najevo, že mě viděl. Přechod pak většinou přebíhám a málokdy se stane, že by řidič kvůli mě musel přímo zastavit (pokud tedy přecházím sám). Ale málokdy se stane, že bych na přechodu čekal nějak dlouho, většina řidičů v Plzni chodce bez problémů pouští. Do práce i z práce chodím většinou pěšky.
Nevím, kolik je v Praze přechodů a jak daleko to má Telemachus domů, ale troufnu si tvrdit, že já svým přecházením zdržím řidiče tak o 20-30 sekund, takže na tři hodiny by jich muselo být hodně :-) |
|
|
|
| To není úplně trolling, spíš se snažím dobrat časové hodnoty, kterou skutečně ztratíš pribržďováním u nebezpečných přechodů, protože ty 3 hodiny to asi nebudou :)
Chápu, že všichni spěcháme, ale ten tvůj apel mi přijde celkem mimo. Že tam vběhne bába, která má mít rozum je jedna věc, u děcka už to tak jednoznačný není. Ono otázka je, co je u tebe "vběhne". Někteří řidiči za "vběhne" totiž považujou situaci, kdy chodec nepočká až jeho auto projede :)
Aby bylo jasno, tak situaci vnímám z obou pohledů, protože řídím často, ale třeba z práce chodím pěšky.
Jinak si všímám, že největší problém s dáváním přednosti na přechodu mají řidičky. Často lidi na přechodu snad ani nezavnímají :) |
|
|
|
| Promiň, nepoznal jsem trolling na první dobrou, zlepším se ;) |
|
|
|
| Tri hodiny nebo spíš 15 minut? :) |
|
|
|
| Mirak: V Praze ale fakt nejde přibrzdit před každým přechodem, do kterého není vidět :-) Bych dojel domů o tři hodiny pozděj. |
|
|
|
| Nervy si případně ušetříš i tím, že před přechodem přibrzdíš :) |
|
|
|
| Chodci si absolutně neuvědomují, že, když stojí před přechodem zaparkovaná auta, řidič za roh nevidí. Dneska mi tam vlítla nějaká baba a na ledu jsem sotva dobrzdil. Jak jsem na ní řval, museli slyšet na 3 bloky. Krom toho, že jde o děsnou nezodpovědnost vůči sobě samému, jak k tomu přijdu já, jako řidič? Mám zapotřebí stírat krev z nárazníku a řešit s policií protokol? No nemám.
Nenechte se zajíždět. Ušetříte mi tím nervy. (Druhotně pak i sobě život.) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Děsivé. Jako třeba to tam funguje lépe než u toho Renaulta Captur, co jsem měl v Portugalsku, tam to totiž právě fungovalo hodně nahodile. Takže jsem to taky mockrát nezkoušel. |
|
|
|
| Mvek: Mimojiné právě Hyundai i30 :) Čili věřím, že to bude mít i i20. 35 už je SUV, tam bych to nepředpokládal, ale nevylučuju. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Jaké auto má nevypnutelného asistenta rozjezdu do kopce? |
|
|
|
| Asi bych spíše uvítal hybrid
Byť teda se spotřebou Priuse na náročných tratích 16/100, bych raději jezdil i plyn :-D |
|
|
|
| jestli TSI je řešení
*myšleno hodnoty okamžité spotřeby |
|
|
|
| Mvek:
Diesel bych prostě z principu nikdy nechtěl
Já mám rád požitek z jízdy. To, jaký komfort nabízí diesel - hrátky se spojkou třeba - to mi benzín nikdy nenabídne. U něj se na horských silnicích budu muset vždycky soustředit na nedokonalosti převodů dochytávané softwarem. On takový nevypnutelný asistent rozjíždění do kopce pro idioty, je šílené zvěrstvo. Ale jasně, diesel zanikne, budu se muset chtě nechtě vydat jinam. Jen přemýšlím, jestli TSI je řešení. Asi bych spíše uvítal hybrid, ale to bych zase musel šáhnout mimo Škodu. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|