Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Tolik k plánu natáhnout tam tramvaje :-D |
|
|
|
| Hm, no říkal jsem si, že to tam vypadá strašně...
Dopravní omezení z www.dpp.cz
Budějovická: uzavření jižního vestibulu stanice metra
Z důvodu havarijního stavu zastřešení veřejné pasáže (atria) mezi objekty České spořitelny a obchodního domu DBK, které není ve správě DPP, dochází od pátku 19. ledna 2018 (od zahájení denního provozu) do odvolání k uzavření jižního vestibulu stanice metra Budějovická, a to včetně prostupů mezi severním atriem a jižní pasáží.
Vsup do stanice metra Budějovická bude možný pouze severním vestibulem.
Bezbariérový přístup bude zajištěn pouze do atria – nikoliv až do uliční úrovně.
Omlouváme se za případné nepříjemnosti a děkujeme za pochopení |
|
|
|
| Tak po desetiletích se stejně nakonec asi to nádraží v Brně posune. Nevím, četl jsem nedávno článek, který trochu popisoval obě varianty, ale nebylo z něj jasné vše, zejména, co se stane v územním plánu se současným nádražím. Vyrostou tam kancelářské budovy obklopující historickou budovu (tu snad bourat nebudou), nebo vedle zůstane nákladové/odkladné nádraží a tady nějaká kolej pro místní dopravu, takže toho místa moc stejně nebude?
Jinak samozřejmě, že ten posun není tak daleko (vzpomínám si, že v těch 90. letech to média prezentovala jako, že se nádraží posune na okraj města, přitom je to 900 metrů vzdušnou čarou a ano, je mi jasné, že tehdy nebyla Vaňkovka a další komerční a kancelářské budovy, a tak to víc působilo jako mimo město), ale dopravní obslužnost asi fakt bude trvat, než se vybuduje a ztratí se ta romantika, že člověk přijede vlakem na staré nádraží, vyleze a vkročí do starého města (ok, až projde hnusný podchod, nebo přeskáče několik kolejí šalin).
Jihomoravské zastupitelstvo jednoznačně schválilo přesun nádraží v Brně |
|
|
|
| Zephram: Boužel z modu k Cities Skylines, takže auta projíždějí občas skrz sebe a nejsou tam připojovací a odbočovací pruhy. Ale jinak ano, tohle člověka na té hře láká. |
|
|
|
| Tak ROPID za to může - jak šokující :)
Doprava v Praze jezdí jak o prázdninách. Po třech dnech se našel nový důvod, proč to tak je
Zephram: Občas koukám na videa z provozu těhle křižovatek v US mid-west a je to krásný nápad.
Rovná nadúroveň ale v US modelu nebude fungovat, protože city/highway/state křižovatka většinou těsně navazuje. Pro větší plynulost je tam levý pruh a dle mého stačí.
Jediné, co se mi moc nelíbí, je sjezd a nájezd v rámci jednoho třetího pruhu. Znám několik takových příkladů v Česku - třeba Ťešnov->Masaryčka na Magistrále v obou směrech, nebo E24->E23 D35 - a jsou to místa, kde přehlednost bere za své. (Ale pořád lepší než Barranďák :) ) |
|
|
|
| Diverging Diamond Interchange - docela zajímavý nápad, jak zefektivnit mimoúrovňové křižovatky. Ale ještě bych tam přidal třetí, prostřední pruh pro ty, co chtějí jet rovně a nebýt bržděni odbočujícími auty. |
|
|
|
| Silnice není problém, trubky pod ní jsou. |
|
|
|
| leena: Konečně opravili Vysočanskou estakádu, tak hurá na další uzavírku :-D
Když si uvědomím, že japonský tým s velmi špatnou pracovní morálkou dokáže dvacetikilometrovou silnici uvést po zemětřesení do provozu za týden, nevím přesně, jestli se z plna hrdla smát, nebo raději brečet v koutě. |
|
|
|
| No, tak dalo by se říct, že jsem s úspěchem přežil... Ale něco tak hektického, jako letošní vánoce, bych si už celkem rád odpustil. |
|
|
|
| Letosni vanoce se nesou ve znameni dalkove sviceni, zrejme. |
|
|
|
| Mám pocit, že už ke stejné situaci došlo minimálně popátý? |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Na Nyxu bys dopadl mnohem hůř. Tamní řidičské fórum (klub slušných řidičů) jsem už opustil, když jsem pochopil, že jediný jeho účel je nadávání, co kde zas kdo potkal za strašné chování, což tam patří, ale jako jediná náplň fóra mi to přijde nedostatečné. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|