Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Telemachus Rhade: To ale není pod silnicí. |
|
|
|
| Tolik k plánu natáhnout tam tramvaje :-D |
|
|
|
| Hm, no říkal jsem si, že to tam vypadá strašně...
Dopravní omezení z www.dpp.cz
Budějovická: uzavření jižního vestibulu stanice metra
Z důvodu havarijního stavu zastřešení veřejné pasáže (atria) mezi objekty České spořitelny a obchodního domu DBK, které není ve správě DPP, dochází od pátku 19. ledna 2018 (od zahájení denního provozu) do odvolání k uzavření jižního vestibulu stanice metra Budějovická, a to včetně prostupů mezi severním atriem a jižní pasáží.
Vsup do stanice metra Budějovická bude možný pouze severním vestibulem.
Bezbariérový přístup bude zajištěn pouze do atria – nikoliv až do uliční úrovně.
Omlouváme se za případné nepříjemnosti a děkujeme za pochopení |
|
|
|
| Tak po desetiletích se stejně nakonec asi to nádraží v Brně posune. Nevím, četl jsem nedávno článek, který trochu popisoval obě varianty, ale nebylo z něj jasné vše, zejména, co se stane v územním plánu se současným nádražím. Vyrostou tam kancelářské budovy obklopující historickou budovu (tu snad bourat nebudou), nebo vedle zůstane nákladové/odkladné nádraží a tady nějaká kolej pro místní dopravu, takže toho místa moc stejně nebude?
Jinak samozřejmě, že ten posun není tak daleko (vzpomínám si, že v těch 90. letech to média prezentovala jako, že se nádraží posune na okraj města, přitom je to 900 metrů vzdušnou čarou a ano, je mi jasné, že tehdy nebyla Vaňkovka a další komerční a kancelářské budovy, a tak to víc působilo jako mimo město), ale dopravní obslužnost asi fakt bude trvat, než se vybuduje a ztratí se ta romantika, že člověk přijede vlakem na staré nádraží, vyleze a vkročí do starého města (ok, až projde hnusný podchod, nebo přeskáče několik kolejí šalin).
Jihomoravské zastupitelstvo jednoznačně schválilo přesun nádraží v Brně |
|
|
|
| Zephram: Boužel z modu k Cities Skylines, takže auta projíždějí občas skrz sebe a nejsou tam připojovací a odbočovací pruhy. Ale jinak ano, tohle člověka na té hře láká. |
|
|
|
| Tak ROPID za to může - jak šokující :)
Doprava v Praze jezdí jak o prázdninách. Po třech dnech se našel nový důvod, proč to tak je
Zephram: Občas koukám na videa z provozu těhle křižovatek v US mid-west a je to krásný nápad.
Rovná nadúroveň ale v US modelu nebude fungovat, protože city/highway/state křižovatka většinou těsně navazuje. Pro větší plynulost je tam levý pruh a dle mého stačí.
Jediné, co se mi moc nelíbí, je sjezd a nájezd v rámci jednoho třetího pruhu. Znám několik takových příkladů v Česku - třeba Ťešnov->Masaryčka na Magistrále v obou směrech, nebo E24->E23 D35 - a jsou to místa, kde přehlednost bere za své. (Ale pořád lepší než Barranďák :) ) |
|
|
|
| Diverging Diamond Interchange - docela zajímavý nápad, jak zefektivnit mimoúrovňové křižovatky. Ale ještě bych tam přidal třetí, prostřední pruh pro ty, co chtějí jet rovně a nebýt bržděni odbočujícími auty. |
|
|
|
| Silnice není problém, trubky pod ní jsou. |
|
|
|
| leena: Konečně opravili Vysočanskou estakádu, tak hurá na další uzavírku :-D
Když si uvědomím, že japonský tým s velmi špatnou pracovní morálkou dokáže dvacetikilometrovou silnici uvést po zemětřesení do provozu za týden, nevím přesně, jestli se z plna hrdla smát, nebo raději brečet v koutě. |
|
|
|
| No, tak dalo by se říct, že jsem s úspěchem přežil... Ale něco tak hektického, jako letošní vánoce, bych si už celkem rád odpustil. |
|
|
|
| Letosni vanoce se nesou ve znameni dalkove sviceni, zrejme. |
|
|
|
| Mám pocit, že už ke stejné situaci došlo minimálně popátý? |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|