Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Pozemstan: S největší pravděpodobností ano :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: To je oficiální značení? -))( |
|
|
|
| A poslední tramvaják, co tam projede, ať zhasne :-D
|
|
|
|
| Už mi přišlo schéma výluky do odvolání na Libeňském mostě od zítřka. |
|
|
|
| Na Karlově mostě proběhla nedávno poměrně rozsáhlá rekonstrukce, ale AFAIK se týkala jen povrchu mostu. |
|
|
|
| Mvek: To ano, také jsem myslel, že je Karlův most po rekonstrukci... |
|
|
|
| No, ono v tom článku hlavně zmiňují 23 ve velmi špatném (Libeňský mezi nimi), zaujalo mě, že je tam Palacký, ale hlavně že je tam Karlův, myslel jsem, že se už úspěšně opravuje, nebo dokonce opravil.
A 99 ve špatném... |
|
|
|
| Zrovna včera... City of Ember |
|
|
|
| Mvek:
Budějovická: uzavření jižního vestibulu stanice metra
Koukam, že jsem změnil práci doslova v "hodině dvanácté"... :-/ |
|
|
|
| Mvek: Jasně, ale prostor kolem DBK je prošpikovaný celý, včetně křižovatky Antala Staška. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: To ale není pod silnicí. |
|
|
|
| Tolik k plánu natáhnout tam tramvaje :-D |
|
|
|
| Hm, no říkal jsem si, že to tam vypadá strašně...
Dopravní omezení z www.dpp.cz
Budějovická: uzavření jižního vestibulu stanice metra
Z důvodu havarijního stavu zastřešení veřejné pasáže (atria) mezi objekty České spořitelny a obchodního domu DBK, které není ve správě DPP, dochází od pátku 19. ledna 2018 (od zahájení denního provozu) do odvolání k uzavření jižního vestibulu stanice metra Budějovická, a to včetně prostupů mezi severním atriem a jižní pasáží.
Vsup do stanice metra Budějovická bude možný pouze severním vestibulem.
Bezbariérový přístup bude zajištěn pouze do atria – nikoliv až do uliční úrovně.
Omlouváme se za případné nepříjemnosti a děkujeme za pochopení |
|
|
|
| Tak po desetiletích se stejně nakonec asi to nádraží v Brně posune. Nevím, četl jsem nedávno článek, který trochu popisoval obě varianty, ale nebylo z něj jasné vše, zejména, co se stane v územním plánu se současným nádražím. Vyrostou tam kancelářské budovy obklopující historickou budovu (tu snad bourat nebudou), nebo vedle zůstane nákladové/odkladné nádraží a tady nějaká kolej pro místní dopravu, takže toho místa moc stejně nebude?
Jinak samozřejmě, že ten posun není tak daleko (vzpomínám si, že v těch 90. letech to média prezentovala jako, že se nádraží posune na okraj města, přitom je to 900 metrů vzdušnou čarou a ano, je mi jasné, že tehdy nebyla Vaňkovka a další komerční a kancelářské budovy, a tak to víc působilo jako mimo město), ale dopravní obslužnost asi fakt bude trvat, než se vybuduje a ztratí se ta romantika, že člověk přijede vlakem na staré nádraží, vyleze a vkročí do starého města (ok, až projde hnusný podchod, nebo přeskáče několik kolejí šalin).
Jihomoravské zastupitelstvo jednoznačně schválilo přesun nádraží v Brně |
|
|
|
| Zephram: Boužel z modu k Cities Skylines, takže auta projíždějí občas skrz sebe a nejsou tam připojovací a odbočovací pruhy. Ale jinak ano, tohle člověka na té hře láká. |
|
|
|
| Tak ROPID za to může - jak šokující :)
Doprava v Praze jezdí jak o prázdninách. Po třech dnech se našel nový důvod, proč to tak je
Zephram: Občas koukám na videa z provozu těhle křižovatek v US mid-west a je to krásný nápad.
Rovná nadúroveň ale v US modelu nebude fungovat, protože city/highway/state křižovatka většinou těsně navazuje. Pro větší plynulost je tam levý pruh a dle mého stačí.
Jediné, co se mi moc nelíbí, je sjezd a nájezd v rámci jednoho třetího pruhu. Znám několik takových příkladů v Česku - třeba Ťešnov->Masaryčka na Magistrále v obou směrech, nebo E24->E23 D35 - a jsou to místa, kde přehlednost bere za své. (Ale pořád lepší než Barranďák :) ) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|