Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Je to taky doprava...
PPL zase perlí. Pošlou informační mail, že převzali zásilku, a že mi ji mohou doručit ve večerních hodinách (další den). Ne, nemůžou, na daném PSČ ne. Resp. na Zahradním Městě ne, ale na Černokostelecké by to šlo... Hm, i kdyby k tomu měli důvod, nechápu, proč do mailu tu formulaci nemůžou napsat, že "ve vybraných lokalitách" a bylo by to.
Ale ok, přeobjednávám na čtvrtek. Potvrzuju odkaz v kontrolním e-mailu. Je to změněno.
Ráno samozřejmě přijde SMS, že to řidič nabral a doručí to dneska odpoledne.
Na lince mi oznámí, že když je řidič aktivní....
Hm, už vidím, jak je řidič aktivní a krade tajně správci depa čtrnáctikilový balík, aby to doručil... K čemu tam ti lidi na depu teda jsou, když mu to k expedici nechají? |
|
|
|
| Pozemstan: Viděla jsem to na ČT24, ano, nestíhali nic vytisknout a objízdné trasy nebyly ani na webu, řídili to tam dispečeři na místě. Samozřejmě Dolínek zase dělá, že on nic, stejně jako u tý lávky. |
|
|
|
| Mvek:
Proč tak jiskří netuším, že by z velké zátěže a přetopení kotle...?
Částečně (ale jen to první, přetopený kotel se upustí sám od sebe a kotel někde poblíž "redline" dává lepší tlak, ale nezpůsobuje podobné efekty)... tohle je kombinace více příčin.
Jednak topí (hodně) nekvalitním palivem, nejspíš tam hází vyloženě uhelný prach (a možná i nějaký ten hořlavý odpad) a jednak mají tragicky zanedbanou údržbu dýmnice a konečně, jedou s párou otevřenou nadoraz, což znamená, že se jiskry nestačí v dýmnici zachytávat.
A protože ten kouř je spíš bílý, tak to znamená, že je to většinou pára - tím spíš bych to tipoval na laxní údržbu a mizerné palivo (tohle by si jinde než v dole dovolit ani nemohli, protože by je pojišťovny svlékly z kůže). |
|
|
|
| Parní lokomotiva v čínském uhelném dole (2016) - od cca druhé minuty chrlí oblaka jisker (víc a víc).
Ale vůbec je zajímavé, že tam používají parní, i když chápu, že těží palivo rovnou v místě, takže tohle je pak logisticky snazší.
Proč tak jiskří netuším, že by z velké zátěže a přetopení kotle...? |
|
|
|
| Pozemstan: S největší pravděpodobností ano :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: To je oficiální značení? -))( |
|
|
|
| A poslední tramvaják, co tam projede, ať zhasne :-D
|
|
|
|
| Už mi přišlo schéma výluky do odvolání na Libeňském mostě od zítřka. |
|
|
|
| Na Karlově mostě proběhla nedávno poměrně rozsáhlá rekonstrukce, ale AFAIK se týkala jen povrchu mostu. |
|
|
|
| Mvek: To ano, také jsem myslel, že je Karlův most po rekonstrukci... |
|
|
|
| No, ono v tom článku hlavně zmiňují 23 ve velmi špatném (Libeňský mezi nimi), zaujalo mě, že je tam Palacký, ale hlavně že je tam Karlův, myslel jsem, že se už úspěšně opravuje, nebo dokonce opravil.
A 99 ve špatném... |
|
|
|
| Zrovna včera... City of Ember |
|
|
|
| Mvek:
Budějovická: uzavření jižního vestibulu stanice metra
Koukam, že jsem změnil práci doslova v "hodině dvanácté"... :-/ |
|
|
|
| Mvek: Jasně, ale prostor kolem DBK je prošpikovaný celý, včetně křižovatky Antala Staška. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: To ale není pod silnicí. |
|
|
|
| Tolik k plánu natáhnout tam tramvaje :-D |
|
|
|
| Hm, no říkal jsem si, že to tam vypadá strašně...
Dopravní omezení z www.dpp.cz
Budějovická: uzavření jižního vestibulu stanice metra
Z důvodu havarijního stavu zastřešení veřejné pasáže (atria) mezi objekty České spořitelny a obchodního domu DBK, které není ve správě DPP, dochází od pátku 19. ledna 2018 (od zahájení denního provozu) do odvolání k uzavření jižního vestibulu stanice metra Budějovická, a to včetně prostupů mezi severním atriem a jižní pasáží.
Vsup do stanice metra Budějovická bude možný pouze severním vestibulem.
Bezbariérový přístup bude zajištěn pouze do atria – nikoliv až do uliční úrovně.
Omlouváme se za případné nepříjemnosti a děkujeme za pochopení |
|
|
|
| Tak po desetiletích se stejně nakonec asi to nádraží v Brně posune. Nevím, četl jsem nedávno článek, který trochu popisoval obě varianty, ale nebylo z něj jasné vše, zejména, co se stane v územním plánu se současným nádražím. Vyrostou tam kancelářské budovy obklopující historickou budovu (tu snad bourat nebudou), nebo vedle zůstane nákladové/odkladné nádraží a tady nějaká kolej pro místní dopravu, takže toho místa moc stejně nebude?
Jinak samozřejmě, že ten posun není tak daleko (vzpomínám si, že v těch 90. letech to média prezentovala jako, že se nádraží posune na okraj města, přitom je to 900 metrů vzdušnou čarou a ano, je mi jasné, že tehdy nebyla Vaňkovka a další komerční a kancelářské budovy, a tak to víc působilo jako mimo město), ale dopravní obslužnost asi fakt bude trvat, než se vybuduje a ztratí se ta romantika, že člověk přijede vlakem na staré nádraží, vyleze a vkročí do starého města (ok, až projde hnusný podchod, nebo přeskáče několik kolejí šalin).
Jihomoravské zastupitelstvo jednoznačně schválilo přesun nádraží v Brně |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|