Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum FANBASE WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Doprava

Spravuje: Telemachus Rhade
Počet příspěvků: 2464
Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :)

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 126 - 145 / 2464Starší   Nejstarší

AVip - 14. únor 2018 20:15sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek:
Tramvaj do Zdib...

Zdiby by napřed měly vybudovat základní občanskou vybavenost, jako jsou třeba chodníky a přechody pro chodce... :-/
Mvek - 14. únor 2018 11:47sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
A když se tak člověk podívá na mapu metra v Praze, tak se mu stejně musí otevírat kudla v kapse. Nejde jen o tu "chalupoidu" s Ačkem směr Ruzyně.
Ale též o klikatici C od Kobylis.

1) Jsem zastánce toho, aby metro nekopírovalo hlavní tahy, ale zejména tramvajové tratě na samostatném tělese (takže nemluvím o Vinohradské na Praze 3), až na odůvodněné výjimky.
Takže už ono stočení na Střížkov mi přijde špatné.

2) Smyčka na Prosek k estakádě byla blbost. Ano, finančně byla levná kvůli tomu, že se mohla velká část odkopat, a ne hloubit. Ale na Prosek se mělo plánovat pokračování trasy D z Vysočanské, a ne k sobě ty dvě tratě tak přiblížit. A případně prodloužit naopak přes Střížkov a Prosek tramvaj.
C tak mělo jít maximálně na ten Střížkov a pak přímo do Vysočan.


Proti samotnému terminálu v polích Letňan nic nemám, časem to metro bude víc a víc v dochozí vzdálenosti pro mnohé obyvatele a jejich cíle cest. Ale samozřejmě by bylo lepší mít metro do obchoďáku Letňany, kam právě mohlo vést přímo ze Střížkova.
Ale opět si myslím, že C mělo vést do Bohnic, Čimic nebo tak nějak tímto směrem, a do Letňan (nebo až Čakovic poblíž Globusu) přes Prosek mělo vést metro D.
Mvek - 14. únor 2018 10:46sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Tramvaj do Zdib...

Tak prý tramvaj z Kobylis přes Zdiby do Sedlece má být ta první mimo Prahu. Budiž, ať už to bude kterákoliv, potěší to.
Nicméně nechápu komentář, že most přes D8 tam pomůže pro pěší a cyklisty. Hnd severně od toho kruháče je most na malé venkovské silnici, tak nevím, kde chtějí tu tramvaj natáhnout.

Také mě pobavila zmínka třetí možné tratě mimo Prahu, a to z Opatova nebo Hájů do Čestlic.
Předpokládám, že zapomněli zmínit, že by to asi bylo až v návaznosti na trať ze Spořilova na JV, o které se také mluví. Protože přece trať nenapojená na ostatní síť a depa by byla strašně neefektivní.
Na Jesenici je to tedy podobné, chtělo by to ještě propjit to s Modřany, ale to je taky v plánu, pokud vím.
Pozemstan - 11. únor 2018 10:58sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
Mvek: Ano, tady opravdu radí, aby si lidé klíče s oním systémem ukládali do Faradayovy klece. Uvádějí případ, kdy si majitel klíče dával do lednice. -)
Zloději používají speciální čtečku na krádeže aut. BMW bylo za dvě minuty pryč
Mvek - 11. únor 2018 09:20sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Dvě věci k autům...

1) Stránka 7zap.com prý dohledá podle VIN kódu kompletní konfiguraci auta z fabriky, tedy alespoň pro Škodu. Táta se tam třeba s dva roky starým autem našel.
Jestli je to pravda, tak to nahrává krádežím na objednávku - uvidím zaparkované auto, vyfotím si VIN pod čelním sklem a zjistím si, jestli má zajímavou výbavu a konfiguraci celkově.

2) Jedna věc je centrální zamykání na tlačítko s plovoucím kódem. Tam je samozřejmě riziko, že se objeví díra, ale do té doby to může být spolehlivé (až na problémy s vybitou baterkou atd., ale zároveň je k tomu klíč na dveře řidiče).

Mnohem horší jsou ale zamykání (nabízí i Škoda), kdy se s ovladačem přiblížíte dostatečně blízko (metry) k autu a ono se odemkne. Pominu to, že to musí ještě o něco víc vybíjet baterku auta, když pořád vysílá, tak jsem četl z více zdrojů o hezkém triku:
Dva citlivé zesilovací vysílače, jeden u auta, druhý u domu/bytu.
A pak už je to jen otázka štěstí, jestli se ten druhý přiblíží dostatečně blízko k odloženým klíčům majitele. Jestli jo, auto se odemkne samo a nejspíš půjde i nastartovat tlačítkem na přístrojovce, takže s ním odjedou nepozorovaně a pokud jim to nechcípne, tak až do servisu, kde ho rozloží.

"Alobalová čepička" na ovaldač by to samozřejmě řešila.
Mvek - 11. únor 2018 09:11sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mvek: Ani jsem to neuvedl na pravou míru... Řidič zřejmě zjistil, že mi ten den balík nemá doručovat, takže to ani nezkusil, a já se mu už pak nedovolal a musel jsem si to nechat poslat do tzv. "PPL Parcel Shopu", který je shodou náhod nově téměř před domem.
Mvek - 23. leden 2018 10:47sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Je to taky doprava...

PPL zase perlí. Pošlou informační mail, že převzali zásilku, a že mi ji mohou doručit ve večerních hodinách (další den). Ne, nemůžou, na daném PSČ ne. Resp. na Zahradním Městě ne, ale na Černokostelecké by to šlo... Hm, i kdyby k tomu měli důvod, nechápu, proč do mailu tu formulaci nemůžou napsat, že "ve vybraných lokalitách" a bylo by to.

Ale ok, přeobjednávám na čtvrtek. Potvrzuju odkaz v kontrolním e-mailu. Je to změněno.
Ráno samozřejmě přijde SMS, že to řidič nabral a doručí to dneska odpoledne.
Na lince mi oznámí, že když je řidič aktivní....


Hm, už vidím, jak je řidič aktivní a krade tajně správci depa čtrnáctikilový balík, aby to doručil... K čemu tam ti lidi na depu teda jsou, když mu to k expedici nechají?
Seven - 20. leden 2018 20:16sipka
ZAMĚŘIT
Seven
Pozemstan: Viděla jsem to na ČT24, ano, nestíhali nic vytisknout a objízdné trasy nebyly ani na webu, řídili to tam dispečeři na místě. Samozřejmě Dolínek zase dělá, že on nic, stejně jako u tý lávky.
AVip - 20. leden 2018 10:25sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek:
Proč tak jiskří netuším, že by z velké zátěže a přetopení kotle...?

Částečně (ale jen to první, přetopený kotel se upustí sám od sebe a kotel někde poblíž "redline" dává lepší tlak, ale nezpůsobuje podobné efekty)... tohle je kombinace více příčin.

Jednak topí (hodně) nekvalitním palivem, nejspíš tam hází vyloženě uhelný prach (a možná i nějaký ten hořlavý odpad) a jednak mají tragicky zanedbanou údržbu dýmnice a konečně, jedou s párou otevřenou nadoraz, což znamená, že se jiskry nestačí v dýmnici zachytávat.
A protože ten kouř je spíš bílý, tak to znamená, že je to většinou pára - tím spíš bych to tipoval na laxní údržbu a mizerné palivo (tohle by si jinde než v dole dovolit ani nemohli, protože by je pojišťovny svlékly z kůže).
Mvek - 20. leden 2018 09:54sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Parní lokomotiva v čínském uhelném dole (2016) - od cca druhé minuty chrlí oblaka jisker (víc a víc).
Ale vůbec je zajímavé, že tam používají parní, i když chápu, že těží palivo rovnou v místě, takže tohle je pak logisticky snazší.

Proč tak jiskří netuším, že by z velké zátěže a přetopení kotle...?
Telemachus Rhade - 20. leden 2018 08:12sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Pozemstan: S největší pravděpodobností ano :)
Pozemstan - 20. leden 2018 00:09sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
Telemachus Rhade: To je oficiální značení? -))(
Telemachus Rhade - 19. leden 2018 21:13sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
A poslední tramvaják, co tam projede, ať zhasne :-D

Mvek - 18. leden 2018 20:25sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Už mi přišlo schéma výluky do odvolání na Libeňském mostě od zítřka.
kapitan Pike - 18. leden 2018 18:38sipka
ZAMĚŘIT
kapitan Pike
Na Karlově mostě proběhla nedávno poměrně rozsáhlá rekonstrukce, ale AFAIK se týkala jen povrchu mostu.
Pozemstan - 18. leden 2018 18:36sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
Mvek: To ano, také jsem myslel, že je Karlův most po rekonstrukci...
Mvek - 18. leden 2018 17:53sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
No, ono v tom článku hlavně zmiňují 23 ve velmi špatném (Libeňský mezi nimi), zaujalo mě, že je tam Palacký, ale hlavně že je tam Karlův, myslel jsem, že se už úspěšně opravuje, nebo dokonce opravil.

A 99 ve špatném...
Marshall - 18. leden 2018 17:42sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Zrovna včera... City of Ember
leena - 18. leden 2018 17:24sipka
ZAMĚŘIT
leena
Mvek 295105: a sakra...
Pozemstan - 18. leden 2018 17:17sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
Zavírat toho budou více...
Praha kvůli havarijnímu stavu uzavře Libeňský most

Nejnovější   Novější 126 - 145 / 2464Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o