Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum FANBASE WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Doprava

Spravuje: Telemachus Rhade
Počet příspěvků: 2407
Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :)

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 54 - 73 / 2407Starší   Nejstarší

Marshall - 24. únor 2018 00:42sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Vizuálně.
Mvek - 23. únor 2018 23:36sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
To nesouvisí, ale vrtá mi hlavou, proč jezdí v úterý večer kolem půl desáté Olšanskou 7ka od nádraží, a to navíc na svou konečnou na Černokostelecké...
PubTran o tom totiž věděl a naplánoval nám s ní cestu. Ale fakt ten směr nechápu, chápal bych, kdyby jela do nějaké vozovny, nebo z nějaké vozovny, ale víc po své trase.
Seven - 23. únor 2018 23:19sipka
ZAMĚŘIT
Seven
Bylo to super, Jiráskáč - Palečák 15 minut a týpek vedle mě o mýdle jen jednou slyšel...
AVip - 23. únor 2018 22:47sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Proto jela 18 po nábřeží... (ne, že by mi to vyloženě vadilo...)
Telemachus Rhade - 23. únor 2018 19:04sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Provoz tramvají v centru Prahy zkolaboval
Mvek - 19. únor 2018 19:10sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
DPP začal vykupovat pozemky pro tramvaj do Slivence
Uch, tak tam jsem absolutně nepochopil, proč postavíme 1,5 km se 3 zastávkami mezi poli... Ale je jasné, že tam asi nějaká sídliště ještě dorostou.

Já bych radši viděl některé z těch dalších tratí... No, kdoví, kdy se jich dočkáme...
Třeba most na Dvorce.
Nebo trať do Libuše.
Nebo zejména Chodovská - Háje.

Na druhou stranu některé tratě jako Budějovická - Michle, nebo Chodovská - Vršovická - Želivského radši ani nechci vidět, jak zhorší provoz, protože zúží silnice.
Mvek - 19. únor 2018 19:07sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
leena: No, kdoví, co to bude znamenat, když tam zmiňují zachování těch pilířů přes hlavní část, tak stejně tam to asi nerozšíří.

Já bych navrhoval kompromis, když to tedy není památkou, že by navrhli komplet nový most, ale pilíře by udělali stejného vzhledu.
leena - 19. únor 2018 12:39sipka
ZAMĚŘIT
leena
Jo!
https://www.novinky.cz/domaci/463815-libensky-most-neni-kulturni-pamatkou-muze-se-zbourat.html
kapitan Pike - 16. únor 2018 14:32sipka
ZAMĚŘIT
kapitan Pike
Roman Kříž to trefně komentoval tím, že za chvíli bude metro dražší než cyklostezky :-)
Mvek - 15. únor 2018 15:57sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Ale možná je víc a víc pravda to, co kritizoval Gebrian na Streamu právě v souvislosti s některými novými stanicemi. Jsou předražené, navržené architekty přes Metrostav, často velmi nepraktické a s předraženou údržbou.
Mvek - 15. únor 2018 15:56sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Je to neuvěřitelné, a o to víc mě štve, že to C natáhli na stanici Prosek, místo aby ho zkrátili a pokryli větší kus území, kde není tak dobrá doprava. Z Proseku si lidi mohli sjet na Vysočanskou (a za pár desítek let se třeba dočkat D).
Telemachus Rhade - 15. únor 2018 14:35sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
No a další...

Prodloužení metra na pražské letiště by stálo 27 miliard

No a další. Co je to za nesmysl? Proč se Krnda nepodívá za kolik se staví třeba v Mnichově? Vždyť jsou to jsou úplně jiné částky...
Telemachus Rhade - 15. únor 2018 13:51sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Ad metro do Čakovic - 3 stanice za 16 mld.

Po započítání inflace stál úsek I.C (9 stanic + depo) 20 mld, a to se pracovalo v centru. Takže co má tohle jako být?
Mvek - 15. únor 2018 11:48sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Jinak jsem v úvaze o metru zaměnil hloubení a ražení.
Telemachus Rhade - 14. únor 2018 21:11sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
AVip: Přesně, zažíváme tady čínský model metra na zelené louce :) (už od Letňan ;) )
AVip - 14. únor 2018 20:15sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek:
Tramvaj do Zdib...

Zdiby by napřed měly vybudovat základní občanskou vybavenost, jako jsou třeba chodníky a přechody pro chodce... :-/
Mvek - 14. únor 2018 11:47sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
A když se tak člověk podívá na mapu metra v Praze, tak se mu stejně musí otevírat kudla v kapse. Nejde jen o tu "chalupoidu" s Ačkem směr Ruzyně.
Ale též o klikatici C od Kobylis.

1) Jsem zastánce toho, aby metro nekopírovalo hlavní tahy, ale zejména tramvajové tratě na samostatném tělese (takže nemluvím o Vinohradské na Praze 3), až na odůvodněné výjimky.
Takže už ono stočení na Střížkov mi přijde špatné.

2) Smyčka na Prosek k estakádě byla blbost. Ano, finančně byla levná kvůli tomu, že se mohla velká část odkopat, a ne hloubit. Ale na Prosek se mělo plánovat pokračování trasy D z Vysočanské, a ne k sobě ty dvě tratě tak přiblížit. A případně prodloužit naopak přes Střížkov a Prosek tramvaj.
C tak mělo jít maximálně na ten Střížkov a pak přímo do Vysočan.


Proti samotnému terminálu v polích Letňan nic nemám, časem to metro bude víc a víc v dochozí vzdálenosti pro mnohé obyvatele a jejich cíle cest. Ale samozřejmě by bylo lepší mít metro do obchoďáku Letňany, kam právě mohlo vést přímo ze Střížkova.
Ale opět si myslím, že C mělo vést do Bohnic, Čimic nebo tak nějak tímto směrem, a do Letňan (nebo až Čakovic poblíž Globusu) přes Prosek mělo vést metro D.
Mvek - 14. únor 2018 10:46sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Tramvaj do Zdib...

Tak prý tramvaj z Kobylis přes Zdiby do Sedlece má být ta první mimo Prahu. Budiž, ať už to bude kterákoliv, potěší to.
Nicméně nechápu komentář, že most přes D8 tam pomůže pro pěší a cyklisty. Hnd severně od toho kruháče je most na malé venkovské silnici, tak nevím, kde chtějí tu tramvaj natáhnout.

Také mě pobavila zmínka třetí možné tratě mimo Prahu, a to z Opatova nebo Hájů do Čestlic.
Předpokládám, že zapomněli zmínit, že by to asi bylo až v návaznosti na trať ze Spořilova na JV, o které se také mluví. Protože přece trať nenapojená na ostatní síť a depa by byla strašně neefektivní.
Na Jesenici je to tedy podobné, chtělo by to ještě propjit to s Modřany, ale to je taky v plánu, pokud vím.
Pozemstan - 11. únor 2018 10:58sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
Mvek: Ano, tady opravdu radí, aby si lidé klíče s oním systémem ukládali do Faradayovy klece. Uvádějí případ, kdy si majitel klíče dával do lednice. -)
Zloději používají speciální čtečku na krádeže aut. BMW bylo za dvě minuty pryč
Mvek - 11. únor 2018 09:20sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Dvě věci k autům...

1) Stránka 7zap.com prý dohledá podle VIN kódu kompletní konfiguraci auta z fabriky, tedy alespoň pro Škodu. Táta se tam třeba s dva roky starým autem našel.
Jestli je to pravda, tak to nahrává krádežím na objednávku - uvidím zaparkované auto, vyfotím si VIN pod čelním sklem a zjistím si, jestli má zajímavou výbavu a konfiguraci celkově.

2) Jedna věc je centrální zamykání na tlačítko s plovoucím kódem. Tam je samozřejmě riziko, že se objeví díra, ale do té doby to může být spolehlivé (až na problémy s vybitou baterkou atd., ale zároveň je k tomu klíč na dveře řidiče).

Mnohem horší jsou ale zamykání (nabízí i Škoda), kdy se s ovladačem přiblížíte dostatečně blízko (metry) k autu a ono se odemkne. Pominu to, že to musí ještě o něco víc vybíjet baterku auta, když pořád vysílá, tak jsem četl z více zdrojů o hezkém triku:
Dva citlivé zesilovací vysílače, jeden u auta, druhý u domu/bytu.
A pak už je to jen otázka štěstí, jestli se ten druhý přiblíží dostatečně blízko k odloženým klíčům majitele. Jestli jo, auto se odemkne samo a nejspíš půjde i nastartovat tlačítkem na přístrojovce, takže s ním odjedou nepozorovaně a pokud jim to nechcípne, tak až do servisu, kde ho rozloží.

"Alobalová čepička" na ovaldač by to samozřejmě řešila.

Nejnovější   Novější 54 - 73 / 2407Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o