Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Takže metro D možná povede z Míráku přes Hlavní, ale na nám. Republiky...
Nevím, co si o tom myslet. Na jednu stranu souhlasím s určitou alternací pro centrum, může se to sakra hodit, ale na druhou stranu to udělá pěknou čáru přes rozpočet plánované čtvrti na nákladovém nádraží. To jediné místo mi přijde, že by opravdu potřebovalo metro, aby tam nebyl nával na Želivského a Palmovku a Hlavní tramvajemi. Málo lidí chodí pěšky, a zejména když na Želivského vede nepříjemná silnice s hustým provozem mezi hřbitovy. |
|
|
|
| To nesouvisí, ale vrtá mi hlavou, proč jezdí v úterý večer kolem půl desáté Olšanskou 7ka od nádraží, a to navíc na svou konečnou na Černokostelecké...
PubTran o tom totiž věděl a naplánoval nám s ní cestu. Ale fakt ten směr nechápu, chápal bych, kdyby jela do nějaké vozovny, nebo z nějaké vozovny, ale víc po své trase. |
|
|
|
| Bylo to super, Jiráskáč - Palečák 15 minut a týpek vedle mě o mýdle jen jednou slyšel... |
|
|
|
| Proto jela 18 po nábřeží... (ne, že by mi to vyloženě vadilo...) |
|
|
|
| DPP začal vykupovat pozemky pro tramvaj do Slivence
Uch, tak tam jsem absolutně nepochopil, proč postavíme 1,5 km se 3 zastávkami mezi poli... Ale je jasné, že tam asi nějaká sídliště ještě dorostou.
Já bych radši viděl některé z těch dalších tratí... No, kdoví, kdy se jich dočkáme...
Třeba most na Dvorce.
Nebo trať do Libuše.
Nebo zejména Chodovská - Háje.
Na druhou stranu některé tratě jako Budějovická - Michle, nebo Chodovská - Vršovická - Želivského radši ani nechci vidět, jak zhorší provoz, protože zúží silnice. |
|
|
|
| leena: No, kdoví, co to bude znamenat, když tam zmiňují zachování těch pilířů přes hlavní část, tak stejně tam to asi nerozšíří.
Já bych navrhoval kompromis, když to tedy není památkou, že by navrhli komplet nový most, ale pilíře by udělali stejného vzhledu. |
|
|
|
| Roman Kříž to trefně komentoval tím, že za chvíli bude metro dražší než cyklostezky :-) |
|
|
|
| Ale možná je víc a víc pravda to, co kritizoval Gebrian na Streamu právě v souvislosti s některými novými stanicemi. Jsou předražené, navržené architekty přes Metrostav, často velmi nepraktické a s předraženou údržbou. |
|
|
|
| Je to neuvěřitelné, a o to víc mě štve, že to C natáhli na stanici Prosek, místo aby ho zkrátili a pokryli větší kus území, kde není tak dobrá doprava. Z Proseku si lidi mohli sjet na Vysočanskou (a za pár desítek let se třeba dočkat D). |
|
|
|
| Ad metro do Čakovic - 3 stanice za 16 mld.
Po započítání inflace stál úsek I.C (9 stanic + depo) 20 mld, a to se pracovalo v centru. Takže co má tohle jako být? |
|
|
|
| Jinak jsem v úvaze o metru zaměnil hloubení a ražení. |
|
|
|
| AVip: Přesně, zažíváme tady čínský model metra na zelené louce :) (už od Letňan ;) ) |
|
|
|
| Mvek:
Tramvaj do Zdib...
Zdiby by napřed měly vybudovat základní občanskou vybavenost, jako jsou třeba chodníky a přechody pro chodce... :-/ |
|
|
|
| A když se tak člověk podívá na mapu metra v Praze, tak se mu stejně musí otevírat kudla v kapse. Nejde jen o tu "chalupoidu" s Ačkem směr Ruzyně.
Ale též o klikatici C od Kobylis.
1) Jsem zastánce toho, aby metro nekopírovalo hlavní tahy, ale zejména tramvajové tratě na samostatném tělese (takže nemluvím o Vinohradské na Praze 3), až na odůvodněné výjimky.
Takže už ono stočení na Střížkov mi přijde špatné.
2) Smyčka na Prosek k estakádě byla blbost. Ano, finančně byla levná kvůli tomu, že se mohla velká část odkopat, a ne hloubit. Ale na Prosek se mělo plánovat pokračování trasy D z Vysočanské, a ne k sobě ty dvě tratě tak přiblížit. A případně prodloužit naopak přes Střížkov a Prosek tramvaj.
C tak mělo jít maximálně na ten Střížkov a pak přímo do Vysočan.
Proti samotnému terminálu v polích Letňan nic nemám, časem to metro bude víc a víc v dochozí vzdálenosti pro mnohé obyvatele a jejich cíle cest. Ale samozřejmě by bylo lepší mít metro do obchoďáku Letňany, kam právě mohlo vést přímo ze Střížkova.
Ale opět si myslím, že C mělo vést do Bohnic, Čimic nebo tak nějak tímto směrem, a do Letňan (nebo až Čakovic poblíž Globusu) přes Prosek mělo vést metro D. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|