Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Telemachus Rhade: Zajímavé, před pár lety jel exkolega na mopedu z Ostravy do Prahy přes Wrocław asi právě částečně po této trase. Tehdy jsem se divil, proč to bral takovou "zajížďkou"... -) |
|
|
|
| Je docela smutné, když nejrychlejší dopravní spojení Frýdlant > Jeseník zajišťuje polská dálnice A4. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Mně to tedy přijde jako nesmyslný design, který buď bude nutit řidiče jet pomaleji, nebo se tam budou stávat tragické nehody a most bude muset být opravován. |
|
|
|
| Takže metro D možná povede z Míráku přes Hlavní, ale na nám. Republiky...
Nevím, co si o tom myslet. Na jednu stranu souhlasím s určitou alternací pro centrum, může se to sakra hodit, ale na druhou stranu to udělá pěknou čáru přes rozpočet plánované čtvrti na nákladovém nádraží. To jediné místo mi přijde, že by opravdu potřebovalo metro, aby tam nebyl nával na Želivského a Palmovku a Hlavní tramvajemi. Málo lidí chodí pěšky, a zejména když na Želivského vede nepříjemná silnice s hustým provozem mezi hřbitovy. |
|
|
|
| To nesouvisí, ale vrtá mi hlavou, proč jezdí v úterý večer kolem půl desáté Olšanskou 7ka od nádraží, a to navíc na svou konečnou na Černokostelecké...
PubTran o tom totiž věděl a naplánoval nám s ní cestu. Ale fakt ten směr nechápu, chápal bych, kdyby jela do nějaké vozovny, nebo z nějaké vozovny, ale víc po své trase. |
|
|
|
| Bylo to super, Jiráskáč - Palečák 15 minut a týpek vedle mě o mýdle jen jednou slyšel... |
|
|
|
| Proto jela 18 po nábřeží... (ne, že by mi to vyloženě vadilo...) |
|
|
|
| DPP začal vykupovat pozemky pro tramvaj do Slivence
Uch, tak tam jsem absolutně nepochopil, proč postavíme 1,5 km se 3 zastávkami mezi poli... Ale je jasné, že tam asi nějaká sídliště ještě dorostou.
Já bych radši viděl některé z těch dalších tratí... No, kdoví, kdy se jich dočkáme...
Třeba most na Dvorce.
Nebo trať do Libuše.
Nebo zejména Chodovská - Háje.
Na druhou stranu některé tratě jako Budějovická - Michle, nebo Chodovská - Vršovická - Želivského radši ani nechci vidět, jak zhorší provoz, protože zúží silnice. |
|
|
|
| leena: No, kdoví, co to bude znamenat, když tam zmiňují zachování těch pilířů přes hlavní část, tak stejně tam to asi nerozšíří.
Já bych navrhoval kompromis, když to tedy není památkou, že by navrhli komplet nový most, ale pilíře by udělali stejného vzhledu. |
|
|
|
| Roman Kříž to trefně komentoval tím, že za chvíli bude metro dražší než cyklostezky :-) |
|
|
|
| Ale možná je víc a víc pravda to, co kritizoval Gebrian na Streamu právě v souvislosti s některými novými stanicemi. Jsou předražené, navržené architekty přes Metrostav, často velmi nepraktické a s předraženou údržbou. |
|
|
|
| Je to neuvěřitelné, a o to víc mě štve, že to C natáhli na stanici Prosek, místo aby ho zkrátili a pokryli větší kus území, kde není tak dobrá doprava. Z Proseku si lidi mohli sjet na Vysočanskou (a za pár desítek let se třeba dočkat D). |
|
|
|
| Ad metro do Čakovic - 3 stanice za 16 mld.
Po započítání inflace stál úsek I.C (9 stanic + depo) 20 mld, a to se pracovalo v centru. Takže co má tohle jako být? |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|